Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Ustawienie przednich leflektorów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyczytałem że obie powinny świecić na jednej wysokości mam obrazek ale nie daje rady go wkleić

Podlinkuj np. z fotosika ;)
Opublikowano

wyczytałem że obie powinny świecić na jednej wysokości mam obrazek ale nie daje rady go wkleić

na jednej wysokosci wersje z USA

dwie sruby jedna ustawia soczewke w pionie a druga dlugie w pionie.

jesli masz na mysli te biale na imbusa-zgoda,masz racje-bylem i sprawdzalem

mam na mysli te sruby od gory,i te -jedna z tylu i jedna kolo chlodnicy ,na torxa-one maja luzu na tyle,zeby lampe w poziomie ustawic i jeszcze jedna do zablokowania,

pokretla te biale sa tylko od "pionu" na 100%

w poziomie ustawia sie lampe na srubach[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 20:52_________________________________________________ten rysunek pokazuje ustawienie na europe,na Anglie-odwrotnie ma byc... :wink4:

Opublikowano

snop ma byc na tej samej wysokosci,z tym,ze lewa lampa ma byc skrecona i zewnetrzna krawedz snopa ma sie wznosic

Opublikowano

pokretla te biale sa tylko od "pionu" na 100%

w poziomie ustawia sie lampe na srubach

Proszę po raz kolejny kolejnego usera, nie pisz takich bzdur, jeśli nigdy reflektorów nie ustawiałeś.

Lampy mają świecić na jednakowym poziomie! Następnie, jedna śruba jest do regulacji w pionie, druga w poziomie.

Następnie regulując połozenie w pionie, zawsze! reguluje się jednocześnie mijania i drogowe, ponieważ reguluje się położenie odbłyśnika, a do niego jest przymocowana soczewka.

Opublikowano

jedno pokretlo gora-dol,a drugie prawo-lewo,wiem,bo sam ustawialem,

wlasnie bylem i sprawdzalem ,zeby sie upewnic na 200% i to pokretlo od zewnetrznej jest "prawo-lewo", a to nad odblysnikiem od dlugich-"gora dol"-pisalem tak wczesniej,ale sam nie wiem dlaczego ,bedac po polodniu przy aucie ,sprawdzilem tylko pokretlo od wewnetrznej strony :mysli: zasugerowalem sie tez tym,ze kiedys po wyjeciu lamp,musialem je ustawic i wlasnie poziom tak ustawialem...

sprawdzajac to doslownie przed chwila,krecac to od "poziomu" jest moment,ze soczewka idzie w dol i po chwili sie skreca,na snopie swiatla tego nie widac,ale widac,jak soczewka sie przesuwa na boki,dla lepszego porownania,polozylem szmate,na druga lampe,"pion" idzie dosyc szybko,za to "poziom",przynajmniej u mnie-trzeba sie troche nakrecic,zeby zobaczyc roznice...

Opublikowano

To teraz zabiliście mi ćwieka... trzy razy juz ustawiałem światła i trzy razy jedną białą śrubą przy soczewce ustawiałem w pionie soczewke, a białą śrubą przy długich ustawiałem długie w !pionie!. I zawsze przykrywając szmatą drugie światło widziałem ruch w pionie. Od razu prosze na mnie nie krzyczec ale pisze ze swoich doswiadczen i praktyki. W najblizszym czasie postaram sie sprawdzic czy moja praktyka jest sluszna.

pozdrawiam all

Opublikowano

napewno się mylisz jedna jest od góra dół a druga lewo prawo :>

Jak tylko be de mial czas i chęci to sie zapodam do furaka z kluczmi do kręcenia i posprawdzam bo akurat potrzeba mi wlasnie ustawienia w poziomie lamp bo mi troche za bardzo do srodka swieca. Dzieki za oswiecenie. Tak tobym zyl w strasznej nieswiadomosci :)

pozdr

Opublikowano

Kolego jedź na stację diagnostyczną, tam mają do tego sprzęt a nie będziesz się pocił metodą chałpniczą :wink4: Zapłacisz jakieś 5 zł od reflektora i potrwa to może z 5 min. :good:

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...