Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] 2.0 ALT, Zwykły olejo żerny sedan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mega spasy:kox: Ja bym tu hebel widział duży i kolorowy:kox:

Opublikowano
10 minut temu, Wandej napisał:

Ja bym tu hebel widział duży i kolorowy:kox:

nooo np taki , majtkowy róż :decayed:

Opublikowano

Na dzień dzisiejszy tempomat i multifunkcja działa jak ta lala :D- tylko mam problem z czujnikiem skrętu G85 - mam nadzieję że problem rozwiążę na dniach. Przygotowuje również plik gdzie opisuje całą procedurę co jest potrzebne do takiego zabiegu i tym podobne :) 

Opublikowano

Dodaje zdjęcia, nie było czasu robić więcej zdjęć. Na dzień dzisiejszy auto jest u lakiernika -trzeba ogarnąć wgniecione nadkole + dojdzie spojler na tylną klapę i jak na razie nie przewiduje kolejnych modów :D Starczy jak na razie, felgi i gwint spłukały mnie do końca :D 

 

18160091_1295808303789940_1749549419_o.jpg

18083589_1295808310456606_416439336_o.jpg

Opublikowano (edytowane)

PODŁĄCZENIE KIEROWNICY Z MULTIFUNKCJĄ DO MODELU A4 B6 – KIEROWNICA 4 RAMIENNA ORYG.

 

 

 

Witam, postanowiłem przygotować materiał w którym postaram się opisać procedurę podłączenia oryginalnej poduszki z mf do modelu a4 b6. Informacje zebrałem od ludzi z forum jak i z innych postów, ale postarałem się to wszystko zebrać w całość.

 

 

 

Do podłączenia poduszki z MF  potrzebne nam będzie :

- Poduszka Multi funkcyjna,

-Wiązka do Multi funkcji - 8Z0971589E

-Moduł Multi funkcji - 61340390F

- Taśma ( zwijak) Airbaga 12 pin- 8E0953541D

- Moduł Kierownicy :

8E0-953-549-F,8E0-953-549-S – nie obsługują MF i tempomatu

L, N, M, P, Q, R – Obsługują

 

 

 

Wspomniałem o tempomacie , dlaczego ? Ponieważ gdy wymieniamy już moduł kierownicy, możemy się pokusić o dołożenie manetki do tempomatu – wszystko zakodujemy i powinno śmigać.

 

 

 

Tylko jak się już zdecydujemy na dołożenie manetki tempomatu, musimy  również dokupić nową obudowę Stacyjki pod tempomat lub dociąć swoją starą.

Zaczynamy, będą nam potrzebne malutkie torxy (8) do tego przyda się nam torx 25 i 20. Torxy będą nam potrzebne do odkręcenia obudowy kierownicy i wypięcie poduszki. Zanim zaczniemy cokolwiek wymieniać musimy pamiętać o tym żeby odłączyć akumulator. Gdy odkręcimy poduszkę będziemy potrzebować nasadki spline m12. Odkręcamy nakrętkę i zanim zdejmiemy kierownicę, należy zaznaczyć mazakiem aktualne położenie kierownicy, żeby była w takim samym położeniu co była. Potem odpinamy zwijak (siedzi na 3 zaczepach ) . Gdy mamy zdjęty zwijak odkręcamy manetki, pod kolumna kierownicy będzie jeszcze jeden torx należy go również odkręcić wtedy zejdzie manetka kierunkowskazów i możemy dobrać się do naszego modułu, który należy wymieć oczywiście jeżeli mamy taki który nie obsługuje tempomatu i multifunkcji. Potem działamy na zasadzie plug and play tylko w odwrotnej kolejności, składamy wszystko w kupę.

 

 

 

Ja nie posiadałem modułu TVR do multifunkcji, który znajduje się w kierownicy, więc musiałem dokupić specialny moduł TVR (trapez) i odchodząca od modułu wiązka.

 

 

 

Poduszka à wpięta jest do zwijaka, kabel idzie dalej do modułu TVR à od modułu TVR idzie oddzielna wiązka opisana wyżej, którą wpinamy do poduszki.

 

 

 

Wszystko skręcamy i pozostaje nam tylko wszystko zakodować, poniżej są filmiki w których będzie wszystko opisane, na pewno lepiej niż jeżeli ja bym to zrobił.

 

Po odłączeniu modułu i zwijaka air baga będziemy musieli zakodować na nowo pompę absu i czujnik, wszystko robimy na odpalonym silniku , wszystko jest ładnie przedstawione na filmie :) 

 

 

Kodowanie Kierownicy multifunkcyjnej 

Odpalamy VAGA\VCDS -->  16 Steering Wheel i kodujesz

Znajdziemy tak gotowe podpowiedzi 

0?xxx: Kierownica
o 0 = standardowa (bez multifunkcji)
o 1 = kierownica trójramienna (sportowa)
o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia
o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu
o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem
o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem

 

Kodowanie pompy abs i czujnika skrętu: 

 

 

Kodowanie Tempomatu : 

 

 

17880216_1281928155177955_7094099418724381846_o.jpg

Edytowane przez suppapeter
Opublikowano

Wszystko to już jest na forum :P

Do B6 szczególnie pod ukrytą zawartością.

Opublikowano

Zgadza się :D ale nudziłem się i chciałem wszystko jeszcze raz napisać własnymi słowami :D

Opublikowano

auto wygląda teraz świetnie, widziałem na żywo :kox: jak już Ci wspominałem... teraz jakaś dokładeczka na przód - jak nie chcesz S-line to np. sama Cupra - i to będzie wisienka na torcie :)

Opublikowano

Aż musiałem się zalogować i zapytać. Próbowałeś wjeżdżać do Zielonych Arkad w Bydzi? Ja mam obniżone auto i mam tam ogromne problemy ale Ty  byś tam utknął na dobre :D

Opublikowano

Nawet nie próbuję , wcześniej miałem obniżony na springach - 35mm to przy załamaniach tarłem :D więc teraz nawet nie próbuje, szkoda auta :D  

Jeżeli chodzi o Bydgoskie Galerie, to na spokojnie mogłem wjechać do focusa :) tyle musi mi wystarczeć :) 

Opublikowano
55 minut temu, Raamboo napisał:

Aż musiałem się zalogować i zapytać. Próbowałeś wjeżdżać do Zielonych Arkad w Bydzi? Ja mam obniżone auto i mam tam ogromne problemy ale Ty  byś tam utknął na dobre :D

ja wjechałem... ale miałem problem z wyjazdem.. czytaj zawiesiłem się na podjazdach ;)

Opublikowano

@jedrekx  Dzięki za słowa uznania :D  myślałem od dokładce od cupry ale z nią jeszcze trochę poczekam, bo jak za wszystko zrobię, znudzi mi się jeszcze , a tego bym nie chciał :D 

 

Opublikowano

Kupuj Cupre i nie marudz hehe, musze też w końcu zobaczyc na żywo szuracza:decayed:

Opublikowano
26 minut temu, suppapeter napisał:

myślałem od dokładce od cupry ale z nią jeszcze trochę poczekam, bo jak za wszystko zrobię, znudzi mi się jeszcze , a tego bym nie chciał :D 

gadanie :P to tylko 100 kilka złotych, a efekt fajny :) jak już jesteś w "cugu" modzenia, to działaj.. później stwierdzisz, że już Ci się nie chce :P

 

a tak w ogóle.. nie myślałeś żeby obszyć kierownicę skórą?

Opublikowano
45 minut temu, suppapeter napisał:

myślałem od dokładce od cupry

pedzej czy pozniej i tak ja wyrwiesz ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...