dyslexia Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Witojcie! Od miesiąca intensywnie użytkuje swojego ASNa, na tą chwilę jestem bardzo zadowolony i ze spalania i z kultury pracy całego auta Jako że zaobserwowałem kilka niepokojących rzeczy to chciałbym abyście podpowiedzieli co tam w duszy mojego ASNa gra 1. jak depnę w podłogę np tak z 40km/h do 90-100km/h to mam wrażenie że "wywaliło" mi szambo pod autem-we wnętrzu unosi się podobny do tego zapach? 2. przy 180km/h-210km/h zaczyna śmierdzieć w aucie spalenizną (nie aż tak intensywnie) ale czuć jakby plastik albo jakaś wiązka się "przypiekała" 3. kiedy dodaję gazu z prędkości do 20km/h autem lekko szarpnie-normalny objaw w multitronicu czy już zapowiedź "remontów"? 4. czy multitronici też nie lubią jak im się "depta" od zera? Mam na myśli starty z nogą w "podłodzę"? 5. Jaki interwał wymiany oleju w skrzyni biegów? Raz w roku nie zaszkodzi? To na tą chwilę tyle jak cos jeszcze mi przyjdzie do głowy to dopiszę.
Koucz Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 W pierwszej kolejności bezawaryjnej jazdy życzę. Ad.1)- sprawdź wycieki pod silnikiem/ odme; Ad. 2) - j/w; Ad. 3) - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/60242-all-b6-b7-multitronic-encyklopedia/ Ad. 4) - osobiście uważam że "starsze" automaty raczej nie mają lekko w takich momentach, więc ja staram się tak nie robić; Ad. 5) - zapewne co 60k km;
Envin Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Dziwny smród w samochodzie może być konsekwencją przytykających się już katów
BeyerBrown Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 kabel diagnostyczny i VCDS prawdę Ci powie nt. żywotności/drożności katalizatorów Poprawiony soft skrzyni CVT łagodniej się z nią obchodzi, sam Multitronic znosi obciążenie do 310Nm, 3.0 ASN dysponuje w szczycie, przy 3200rpm, 300 niutkami... 270Nm dostępnych jest już od 2000rpm... odpowiedz sobie sam czy zdrowe jest częste gwałtowne obciążanie skrzyni (but w podłogę) jej max. zdolnościami przeniesienia napędu...
Koucz Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 kabel diagnostyczny i VCDS prawdę Ci powie nt. żywotności/drożności katalizatorów Poprawiony soft skrzyni CVT łagodniej się z nią obchodzi, sam Multitronic znosi obciążenie do 310Nm, 3.0 ASN dysponuje w szczycie, przy 3200rpm, 300 niutkami... 270Nm dostępnych jest już od 2000rpm... odpowiedz sobie sam czy zdrowe jest częste gwałtowne obciążanie skrzyni (but w podłogę) jej max. zdolnościami przeniesienia napędu... Które kanały są za to odpowiedzialne, żeby sprawdzić jak się katy mają?Sorry za offtop. Tapnięte z mojego Sony Z3
Robero321 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Najpierw trzeba sprawdzić i zrobić testy sond jak są sprawne to dopiero będziesz mógł sprawdzić sprawność katów (muszą być nagrzane) procedura jest na forum sam z rok temu wklejałem musisz poszukać procedura jest taka sama jak do 1,8T
Kruk_89 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 co do smrodu to może ci chłodnica cieknie? mi jak ciekła to zaciągało do środka opary czy kij wie co i waliło jak by starymi skarpetkami. z początku wyciek był nie widoczny i ubywało tyle co nic aż pociągnełem auto do magicznych 240 staję na parkingu a tu ciurkiem sadzi po wymianie chłodnicy smrodku jak na razie brak
rune Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zdejmij oslone od spodu i sprawdz, czy nie podcieka ci delikatnie z pokrywy zaworow. Pozniej sie przypala i dlatego smierdzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się