Infermus Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jaka powinna być grubość tarczy sprzęgła , czy można to jakoś rozpoznać ?? I jak rozpoznać zużyty docisk sprzęgła ?
tympy_rykin Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Nowa tarcza nie ma gładkiej okładziny - ma co kawałek niewielkie wcięcia. Tarcza nadająca się jeszcze to taka na której widać te wcięcia. Kompletnie nie nadająca się do użytku to taka w której już nity mocujące okładzinę cierną są przytarte ( o tarczy bez okładziny już nie wspomnę )
lukaszek13ns Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Nowa tarcza nie ma gładkiej okładziny - ma co kawałek niewielkie wcięcia. Tarcza nadająca się jeszcze to taka na której widać te wcięcia. Kompletnie nie nadająca się do użytku to taka w której już nity mocujące okładzinę cierną są przytarte ( o tarczy bez okładziny już nie wspomnę ) dokladnie jesli chodzi o docisk to patrzyszy czy nie jest przypalony i na lapki w docisku czz nie sa przytarte od lozyska, i jescze wazna sprawa sa sprezynz w tarczy nie moga latac musza sztywno siedziec
Infermus Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Dzięki za info,tarcza jeszcze dobra ale sprzęgło do wymiany.
grabson765 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dzięki za info,tarcza jeszcze dobra ale sprzęgło do wymiany. zazwyczaj tarcza szybciej sie zuzywa niz docisk? ale i tak powinno sie wymienic komplet nie zapominajac o lozysku oporowym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się