Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przycinanie przy odpaleniu BKN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam często w moim audi pojawia się dziwne przyciecie przy odpaleniu już niemam pojęcia co to może być cały rozrzad wymieniony na nowy rozrusznik też 2 miesiące temu robiony , logi sprawdzone z wtryskami wszystko dobrze sprawdzone przez bd mechanika .co to może być jakieś pomysły?

Opublikowano

typowe objawy wtrysków, jesteś pewien, że nie leją? wymieniane były kiedyś? logi nie zawsze dają 100% info czy Ci zaraz któryś nie wypali dziury w tłoku

Opublikowano

Logi na vcds nie daja nawet 5% pewności. Jeżeli przycina przy odpalaniu na 100% wtryski do wymiany, a przynajmniej na stół do sprawdzenia ile przelewa zanim będzie dziura w tłoku i kilka tysięcy zł w plecy.

Opublikowano (edytowane)

Witam często w moim audi pojawia się dziwne przyciecie przy odpaleniu już niemam pojęcia co to może być cały rozrzad wymieniony na nowy rozrusznik też 2 miesiące temu robiony , logi sprawdzone z wtryskami wszystko dobrze sprawdzone przez bd mechanika .co to może być jakieś pomysły?

Poprzedni właściciel też robił rozrusznik, "przycinało" przy odpalaniu ale nie dawało mi to spokoju, oddałem w inne miejsce rozrusznik, wymienili tylko albo i aż elektromagnes i problem znikł, jak masz ogarniętego mechanika to niech podłączy VAGa i w odpowiednim miejscu sprawdzi jakie obroty ma rozrusznik w pierwszej fazie kręcenia, u mnie było 120 obrotów gdzie po 3 sekundach było już 220 i tak ma być od samego startu.

Dlaczego poprzednicy nie wymienili elektromagnesu? bo wyglądał na dobry :wink:

Edytowane przez Pucek
Opublikowano

Właśnie pojadę jeszcze do mechanika bo miałem regerenowany cały rozrusznik z bendix sem i wszystkim . W sumie mam jeszcze gwarancję na tamtą naprawę.

Opublikowano (edytowane)

a takim pier.....


Logi na vcds nie daja nawet 5% pewności

się nie przejmuj.

Nawet ASO w ramach akcji serwisowej bądź wymiany na żądanie bierze pod uwagę tylko i wyłącznie odczyty z ECU.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Nawet ASO łał coż za wyznacznik, no trudno żeby mieli stół probierczy.

Opublikowano (edytowane)

Mógł byś powiedzieć w którym bloku pomiarowym znaleźć można taką informację odnośnie obrotów rozrusznika? Przeszukałem chyba cały opis bloków i nie moge znaleźć.

Edytowane przez tomastbg
Opublikowano

No i jak mlody10 akcja rozrusznik przyniosła zamierzone efekty? :eusathink:

Opublikowano

Narazie jestem za granicą auto stoi u kolegi Galetto sprawdza cała elektryke i logi . W sumie te przycinanie zniknęło teraz bardzo rzadko się pojawia zobaczymy po logach jak coś dam znac .

Witajcie niestety okazało się że wtryski do wymiany bo niestety nie da się regenerowac.Przycinanie zniknęło a wogole po wymianie samochód jakby dostał z 50 km więcej. W niedlugim czasie auto będzie na sprzedaż jak coś będzie temat z zdjęciami. Pozdro

Opublikowano (edytowane)

a takim pier.....

Logi na vcds nie daja nawet 5% pewności

się nie przejmuj.

Nawet ASO w ramach akcji serwisowej bądź wymiany na żądanie bierze pod uwagę tylko i wyłącznie odczyty z ECU.

No i to pierdolenie spowodowało, że to były wtryski i je wymienił i auto jeździ.

Logi na vcds nie daja nawet 5% pewności. Jeżeli przycina przy odpalaniu na 100% wtryski do wymiany, a przynajmniej na stół do sprawdzenia ile przelewa zanim będzie dziura w tłoku i kilka tysięcy zł w plecy.

a to będę powtarzał do znudzenia
Edytowane przez bosniak_sg
Opublikowano

Dobrze Mlody10, że dałeś się przekonać co do wymiany wtryskiwaczy, ale co jest powodem zmiany auta?

Opublikowano

Auto samo w sobie jest w bardzo dobrym stanie wtryski i rozrzad kompletny zrobiony . Ale szukam coś większego bo już się nie mieszcze z rzeczami jak wyjeżdżam do Niemiec.

Opublikowano

Mogę powiedzieć, że rozumiem, bo sam jeżdżę do DE, ale daję radę pomimo sedana :)

Opublikowano

No tylko ja nie jeżdżę sam hehe

Opublikowano

No i to pierdolenie spowodowało, że to były wtryski i je wymienił i auto jeździ.
masz magiczną kulę czy odczyty sprawdzałeś telepatycznie ?

Nie pierwszy któremu ciasno w b7.

Opublikowano (edytowane)

No i to pierdolenie spowodowało, że to były wtryski i je wymienił i auto jeździ.

masz magiczną kulę czy odczyty sprawdzałeś telepatycznie ?

Nie pierwszy któremu ciasno w b7.

Odczyty to sobie muzgu sprawdź, bo coś nie halo z nimi, sprawdzałem w magicznej kuli.

Dobrze że chłopak podszedł do tego racjonalnie, a nie czytał twoich wypocin bo by dzisiaj z Holandii co najwyżej mógł się z Mikołajem na sankach zabrać a nie swoim samochodem.

Jak pisałem vcds nie nadaje się do sprawdzania parametrów wtryskiwaczy, nawet nie na oko, bo na oko to wiadomo. Średnio w BMW INPA się do tego nadaje, ale przynajmniej wiadomo któremu się przyjrzeć i jeszcze najlepiej w MB SD się nadaje. Nie będę się powtarzał, ale w audi jak piezoelektryczne i mamy któreś objawy z wielokrotnie powtarzanych to wtryski out i na stół probierczy, a potem wymiana na nowe bo się ich NIE DA regenerować.

Edytowane przez bosniak_sg
Opublikowano (edytowane)

W temacie nie ma żądnych informacji na temat stanu i diagnostyki wtrysków. Nie masz bladego pojęcia w jaki sposób zostały zdiagnozowane a może właśnie poprzez odczyt z czujników. Chłopie jest nowy rok, pierwszy stycznia a ty już jakieś pyle łykasz. Wyluzuj i MINIMUM KULTURY, z bucem i chamem nikt nie będzie rozmawiał.

Wątpliwa diagnostyka na stołach była już przerabiana, sprawdzanie a potem wymienianie to strata pieniędzy o czym też pisano wielokrotnie.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

A ten dalej swoje, no coz z głupimi się nie nagada.

To tak jakbyś zachorował i nie szedł do lekarza tylko z Internetu się leczyl. No tak lecz się człowieku.

Opublikowano (edytowane)

975c59692943cb30e51f293bf087a528.jpg

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...