kovallts Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Panowie, wtryski sprawdzone na stole w serwisie boscha. Jeden do zmiany, więc kupiłem nowy pozostałe ok, wygenerowane tylko nowe kody IMA. Niestety przy odpalaniu po postoju na cieplym nadal przycina. Co należałoby jeszcze sprawdzić? Rozrusznik regenerwowany pod koniec zeszłego roku. Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) jakie korekty na ciepłym silniku ? Edytowane 6 Stycznia 2017 przez marcin4x4
beny2303 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Marcin, przecież korekty mają się nie jak do badania na stole Poza tym objawy mówią za siebie
bosniak_sg Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 No pewnie specjalisci sprawdzali na tym stole tacy sami jak na tym forum. Szklana kula i udawanie z wróżenia na vcds. Pewnie pozostałe też ledwie zipia. Z wtryskami piezoelektrycznymi to tak jest, trzeba naraz wszystkie i dziekuje po problemie.
Beczka Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja wymieniłem wszystkie chociaż 2 miałem dobre 3 kropelkowaly a jeden całkiem padniety . Ale mechanik powiedział lepiej wszystkie chociaż trochę więcej zapłacisz ale będziesz pewny .
radek21 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 A tak z ciekawości jaki koszt wymiany wszystkich?
Beczka Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja zapłaciłem 1050 szt bo bez faktury normalnie 1300 i do tego robocizna 700 czyli razem 7000 tys
beny2303 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja także poniosłem takowe koszta za wtryskiwacze + wymiana oleju i filtra oleju
kovallts Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Czyli co? Autoryzowany serwis sprawdza na stole Boscha EPS 945 stwierdza, że wtryskiwacze są ok ale po włożeniu do auta nie są i objawy przycinania wiążą się z nimi? To ewidentnie przycina jakby rozrusznik... przynajmniej tak słychać.
marcin4x4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Marcin, przecież korekty mają się nie jak do badania na stole autoryzowany serwis z wypasionym stołem mam 4km od domu a właściciela żona zmieniała mi majty jak byłem mały, nie znam przypadku w którym coś dolegało wtryskom a odczyty były dobre. Nawet siemens w citroenie sobie z tym radzi. Sprawdzenie nic nie kosztuje a może coś powie. No pewnie specjalisci sprawdzali na tym stole tacy sami jak na tym forum. jak Ci o tym pisałem kilka tygodni temu to żeś mnie od skończonych kretynów wyzwał, przecież diagnostyka na stole w autoryzowanym serwisie jest jedyną słuszną opcją, to co powie serwis jest prawdą, śmiesz w to wątpić ? To się zdecyduj bo zaraz wyjdzie że każdy kto ma slaby akumulator musi wywalić 6500 zł na wtryski. Z wtryskami piezoelektrycznymi to tak jest, trzeba naraz wszystkie i dziekuje po problemie. tia ? tylko dziwnym zbiegiem okoliczności inne auta z pizo tego problemu nie mają, w merciu masz ten sam wtrysk i nikt takiej paniki nie sieje. W 2,7 jakąś też nie padają.. To ewidentnie przycina jakby rozrusznik... przynajmniej tak słychać. przecież pisał że był robiony. stole Boscha EPS 945 stół probierczy do diagnostyki CR to EPS 708 lub inny z odpowiednią przystawką, EPS 945 to oprogramowanie. http://www.sudbosch.pl/grupaurzadzen.php?idgrupy=28 Ja zapłaciłem 1050 szt bo bez faktury normalnie 1300 i do tego robocizna 700 czyli razem 7000 tys a czemu kupowałeś nowe ? Edytowane 6 Stycznia 2017 przez marcin4x4
kovallts Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Marcin o rozruszniku pisałem ja i też ją napisałem, że go słychać Gdzieś widziałem coś o elektromagnesie, że to niby on to powoduje. Nie pasuje mi tylko to, że przycina tylko i wyłącznie na ciepłym silniku... Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
Beczka Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 Marcin chodzi ci dlaczego nie regenerowaLem?
bosniak_sg Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Bez przesady, to chyba nawet dziecko w przedszkolu wie że poezoelektrykow się nie da regenerowac , więc on też wie. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez bosniak_sg
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Marcin chodzi ci dlaczego nie regenerowaLem? nie, wtryski z nowszych aut pasują, nie mają problemu iglicy więc można przebierać w używkach. Nie pasuje mi tylko to, że przycina tylko i wyłącznie na ciepłym silniku... dlatego pisałem by sprawdzić odczyty, jeśli są dobre to temat wtrysków możemy przesunąć na ostatni plan. Z resztą jak nie ma DPF'u to można sprawdzić na "nos". Objawy bardziej zalatują mapami starownymi albo starym akumulatorem, ewentualnie inny problem paliwowy. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez marcin4x4
Beczka Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 Niemiałem za bardzo czasu szukać wybierać i dlatego kupiłem nowe . A z drugiej strony też chciałem nowe bo jesteś pewny co kupujesz
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Bez przesady, to chyba nawet dziecko w przedszkolu wie że poezoelektrykow się nie da regenerowac , więc on też wie. kupując nowe kupujesz najczęściej regenerowane.. choć sam Bosch swego czasu twierdził że się nie da... Niemiałem za bardzo czasu szukać wybierać i dlatego kupiłem nowe . A z drugiej strony też chciałem nowe bo jesteś pewny co kupujesz no chyba że tak, ale z pewnością to tak.. ostatnio do 2.0 TDI zostały kupione "nowe" oczywiście z hurtowni i okazało się że 2 z 4 są trafione, wymienili na inne i znowu to samo. Więc czujniki, pompa wszystko sprawne, zbędny koszt sprawdzenia. Przyjechał przedstawiciel Boscha, zabrał na testy i stwierdzili że źle zregenerowane (WTF?), wymienili na inne, jest ok. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Nie zawsze, fabryka bosch jeżeli regeneruje nanosi nowe oznaczenia najczęściej AX, więc nie pier**l. Chodzi o to, że na rynku zewnetrznym nie udostępniono technologii i części zamiennych do regeneracji. Wiec przykladowo pan Jacek Truskawaka autoryzowany przedstawiciel Bosch Polska Ci ich nie zregeneruje, a tym bardziej Mietek z blaszaka, który ma maszyny itd itp.
kovallts Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Posiadam auto z DPF-em. Silnik ASB 2007 rok. Korekty sprawdzę dzisiaj, tylko dość mroźno jest obecnie. Fazy rozrusznika można sprawdzić jakoś vcdsem? Co do aku. Przy -20 nie mam kłopotu z odpaleniem i odpala się od strzala. Ale fakt faktem, może przydało by się sprawdzić też jego zycie. Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk Edytowane 7 Stycznia 2017 przez kovallts
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Co do aku. Przy -20 nie mam kłopotu z odpaleniem i odpala się od strzala. Ale fakt faktem, może przydało by się sprawdzić też jego zycie. dla pewności najlepiej podmień aku, rozgrzany może świrować. Korekty sprawdzę dzisiaj, tylko dość mroźno jest obecnie. to z butem w końcu masz Q.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się