Lukasz_mk2 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 U mnie sprawa wygląda tak: Widać że nawet jest lekki luz Pozdrawiam, Łukasz
tom4275 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 te 10mm to pomiar "na oko". miałem wrażenie że brakuje dużo, dużo więcej niż 5mm..... mam wrażenie, że rozwiązanie idzie w kierunku dystansów - jako stosunkowo proste i tanie... jeżeli na tym się skończy to mam pytania: jak dobrać dystans (czy liczy się producent, jak dobrać szerokość)? Czy montować na obie osie jednocześnie? producent liczy się jak najbardziej jeśli chcesz mieć dystanse wykonane z dobrego materiału i dobrze zabezpieczone przed utlenianiem jeśli chcesz pójść w stronę budżetową to kup aluminium PA9 (to już dość dobry gatunek) i daj do wykonania. Co do tanich dystansów miałbym obawy aczkolwiek dużo ludzi na nich jeździ, jednak jest to klub miłośników audi i nie przystoi schodzić tak nisko grubość to zmierz ile w tej chwili koło ma do błotnika i jeśli nie masz węższych opon to odejmij z 10mm od wymiaru i wyjdzie Ci grubość dystansu montować najlepiej na obu osiach bo może kiepsko wyglądać jak przód będzie szeroko a tył będzie mocno schowany z tym że grubość z tyłu i z przodu będzie inna
Dev Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Frezowanie wyjdzie Ci 2-3 razy taniej od dystansow i nowych dłuższych śrub. Zacisk po Frezowaniu ma taki sam kształt jak ten z S4 więc nie ma mowy o jakimkolwiek osłabieniu zacisku. Edytowane 10 Listopada 2016 przez Dev
Lukasz_mk2 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Frezowanie wyjdzie Ci 2-3 razy taniej od dystansow i nowych dłuższych śrub. Zacisk po Frezowaniu ma taki sam kształt jak ten z S4 więc nie ma mowy o jakimkolwiek osłabieniu zacisku. Dev masz dużo wiedzy na temat zacisków, wiesz może skąd taka różnica między moimi zaciskami z a6 i biedronkami, a zaciskami założyciela wątku? Bo to dla mnie strasznie dziwna sprawa.Pozdrawiam, Łukasz
Dev Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) To nie jest różnica w zacisku bo wszystkie 320tki z A4 B7 i A6 C6 są takie same, tylko tarcze są o innych wysokościach. Wszystko zależy od felgi, ET i wypełnieniu. Edytowane 10 Listopada 2016 przez Dev
Lukasz_mk2 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Tak kurczę przeglądam informacje na temat biedronek i chyba nie występowały inne niż et42? Pozdrawiam, Łukasz
krzysiekml Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) nie ma różnicy? http://www.troja.sklep.pl/images/allegro_foto/A6C6/UKLAD_HAMULCOWY/A6_C6_A4_B7_3.0_ZACISK_PRZEDNI_LEWY_1.JPG http://www.troja.sklep.pl/images/allegro_foto/A6C6/UKLAD_HAMULCOWY/A6_C6_A4_B7_2.7_ZACISK_PRZEDNI_PRAWY.JPG Edytowane 10 Listopada 2016 przez krzysiekml
krzysiekml Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 to teraz wsio jasne dla mnie,bo widać właśnie,że jedne są proste też miałem biedrony i wchodziły na 320
Dev Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Jest jeszcze jeden rodzaj zacisku 320mm Cześć żeliwna jest prosta tak jak w S4 ale ustalenie zacisku względem jarzma jest na drucie (oznaczenie TRW PFK480) a nie na blaszce (oznaczenie TRW PFK486) Zacisk występował w A6 C5 i w Allroadzie.
tom4275 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Frezowanie wyjdzie Ci 2-3 razy taniej od dystansow i nowych dłuższych śrub. Zacisk po Frezowaniu ma taki sam kształt jak ten z S4 więc nie ma mowy o jakimkolwiek osłabieniu zacisku. aż pokusiłem się o zmierzenie i faktycznie 320 są w tym miejscu mocno przegrubione w stosunku do S4 i można je frezować nawet więcej niż 10mm, natomiast co do ceny tego to się z Tobą nie zgodzę ... frezowanie i pomalowanie wcale nie będzie tańsze od dystansów, no chyba że malowanie to pędzel i hammerite, aczkolwiek na plus będzie odświeżenie zacisku i można ładny kolorek zarzucić
Dev Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Frezowanie 40zl i malowanie 50zł = 90 A dystanse i śruby ile ?
tom4275 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 już teraz to jedziesz z ceną za te malowanie, kto zrobi w proszku za 50 ? niema sensu się przekomarzać bo możesz powiedzieć że zrobisz gratis moim zdaniem cena za oba rozwiązania jest podobna i w obu przypadkach będą z tego plusy wizualne, a decyzja należy do właściciela
Dev Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 To ile Twoim zdaniem ma kosztować malowanie dwóch elementów ? 200 ? Za tyle zrobię kompletna regenerację przednich zaciskow. I nie przekomarzam si ę z Tobą ani nie licytuje. Przerobiłem tych zacisków tysiące w każdej możliwej konfiguracji i wiem doskonale co tutaj pisze. Na dobrą sprawę wystarczy usunąć niepotrzebny nadmiar materiału i tak zostawić. Rdza nie przeżre tego przez następne 200 lat. A dystanse to jakie chcesz dać hm ? Minimum 10 mm do tego muszą pięć kołnierze prowadzące bo bez tego będą bić koła no i jeszcze śruby. Koszt i robota psu w d...
tom4275 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 dystanse - materiał PA9 koszt około 30 zł, toczenie i wiercenie - 1h toczenia - 50 zł, 1h - wiercenia 50zł (stawki narzędziowni na wykonanie usługi zewnętrznej, nie u Henia w garażu), malowanie podkład + akryl 2 szpreje 60 zł, razem około 200 i masz materiał bardzo dobrej jakości i wykonanie nie odbiegające jakością od markowych nie licząc zabezpieczenia zewnętrznego, śruby około 80 zł czyli max 280 zł malowanie 2 elementów ? no jak robić to chyba w całości a nie jarzmo pordzewiałe a zacisk pomalowany, ja bym za 50 nie wypiaskował i pomalował jeśli Ty zrobisz takie 2 zaciski za 90 zł to chwała Ci za to, w mojej wiosce wyszło by dużo drożej
egj980 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Panowie. Moje biedronki mają ET50 może to jest przyczyna problemu. Zastanawiam sie jeszcze nad innym rozwiazaniem tj. zamiana felgi na inne z mniejszym ET. co tym sadzicie? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
tom4275 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 no to na pewno jest przyczyna problemu, masz dość mocno schowane koła do środka, w standardzie B7 jest 42-45, na pewno z mniejszym ET będzie to wyglądać lepiej
toma085 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Ja mam zasiski z z aa6 c5 allroad pod 320 tarcze i felgi birdronki et 45 mam na zime.
Dev Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Te zaciski mają taki sam kształt jak te z S4 B6/7. Stronę wcześniej o tym pisałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się