a4 b7 2.0 tfsi BWE 245Km 390Nm --> 310Km 428Nm

    28 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam przedstawiam wam

    wykres a4 b7 2.0 tfsi BWE 245km 390nm pb 98

    firwnup8.jpg

    w planach dp i korekta softu

    3ifhbn2a.jpg

    hybryda ko3 Tfsi

    m2h8ki7q.jpg

    mxql26bo.jpg

    64h889pd.jpg

    nowy wykres na hybrydzie ko3 Tfsi

    4w8l9jvp.jpg

    Edytowane przez chanel1987

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    I jak juz po korekcie? Bo widze ze DP zawital na pokladzie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak juz po delikatnej korekcie :)
    Zostal równiez wyczyszczony z nagaru kolektor dolotowy(ssący)
    Niebawem bedzie hamownia to i wykres wrzuce

    Edytowane przez chanel1987

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No ładnie poszło na samym turbo i dp.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ładnie trzyma :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No a inni chcą wtryski ,pompy, intercoolery,dolot, wydechy zmieniać do 300KM bo inaczej się nie da. Jak widać da się dużo bez przeplacania.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :shock3: Ale to serio tylko na dp i hybrydzie + czyszczenie nagaru? :slina:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie!

    Rzeczywiście coś dużo Ci wypluł.

    Kolego wrzuć więcej info bo zrobiło się ciekawie :D

    Wszystko (graty + strojenie) robiłeś u jednego tunera?

    Strach pomyśleć co wyjdzie jak na tej hybrydzie wrzucisz duże wtryski + IC-ka :D

    Pozdrawiam!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ic dużo nie doda wtryski trzeba by z pompa wysokiego ciśnienia razem zmienić wtedy z 40-50 konia by doszło tylko ze dodatkowe koszty nie małe.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wynik to nie bajka:)
    Dp robiony w firmie Boosted Factory
    Hybryda w Bartpol Tuning
    Hamownia, nowy soft w Jurczak Auto Sport

    Można dalej rozwijać projekt .Tak jak napisał jarek920 koszta rosną, dodałbym jeszcze do next stage wzmocnienie sprzęgła , zawieszenie, hamulce i pewnie coś jeszcze...
    350km do uzyskania :D

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Hebel się przyda nawet do seryjnego auta, same zaciski wiele Cie nie wyjdą.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Odświeżam kotleta. Ma ktoś u siebie takie setup jeszcze ? Tzn. downpipe+takie turbo hybrydę. Jestem ciekawy czy wynik jest porównywalny na takim setupie. Jak z żywotnością silnika po takim dokoksowaniu?  Sprzęgło seria wystarczy ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Seria sprzęgło 10letnie wytrzyma do czasu u mnie 1.5 roku licząc od pierwszej modyfikacji czyli program na 245km/390nm. Ok 10 tys,  km temu wstawiłem nowe seryjne i nic narazie  nie slizga:) Niżej zdjecia stare vs nowe sprzegło 

    2.jpg

    1.jpg

    4.jpg

    Edytowane przez chanel1987

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ciekawe wykresy nie powiem :decayed:

    byłbym wdzięczny kolego za info na priv jaki koszt mniej więcej takiej hybrydy.

    Pozdrawiam

    Edytowane przez qruku

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie też hybryda i tylko wymieniony kat na sportowy i tez 295 KM wyszło najtańszy koszt do przyrostów mocy.hybryda kolo 2 tys 

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 1.10.2017 o 10:37, jarek920 napisał:

    U mnie też hybryda i tylko wymieniony kat na sportowy i tez 295 KM wyszło najtańszy koszt do przyrostów mocy.hybryda kolo 2 tys 

     

     

    Też mi się wydaję ,że nic więcej nie potrzeba ,bo potem tu juz grube tysiace trzeba szykowac na +350km , k04,wkład pompy paliwa,wtryski,wydech,dp, ficm,sprzegło kevlar... 300km tu już pewnie jedzie dobrze ..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ciężkie to auto jakoś jedzie szału nie ma, masz rację intercooler, wtryski pewnie sprzęgło dobra  hybryda może wyda na 350 pompa pod 340 zdrowa tez, zrobisz 350 i tak będą cię wszystkie skody, seaty ,golfy wyprzedzać co mają 300 bo są dużo lżejsze. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ciężkie to auto jakoś jedzie szału nie ma, masz rację intercooler, wtryski pewnie sprzęgło dobra  hybryda może wyda na 350 pompa pod 340 zdrowa tez, zrobisz 350 i tak będą cię wszystkie skody, seaty ,golfy wyprzedzać co mają 300 bo są dużo lżejsze. 
    Reasumując lepiej wrzucić dp +hybryde wystroic i ma się fajne auto do poruszania na codzień

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dokladnie 300KM za

      4 tys zł jeśli sam sobie części wymienisz. 

    Edytowane przez jarek920

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dokladnie 300KM za
      4 tys zł jeśli sam sobie części wymienisz. 
    Jaki olej po takich modyfikacjach? Dużo km zrobiłeś na tym setupie?

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie,

    Przyłączam się do zapytania: jak długo jeździcie po przeróbkach na hybrydę?

    Rozumiem, że hybryda modzona po stronie zimnej i gorącej?

    Jakie firmy modyfikujące turbo na hybrydy możecie śmiało polecić?

    Pytam, bo niestety sporo firm wrzuca niewiadomej jakości chińskie bebechy i

    z żywotnością po przeróbce turbo bywa różnie...

    PS. Wielu tunerów do pomodzonych TFSI poleca olej 5W40 VW 502 00

    Pozdrawiam

    Edytowane przez black4

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam hybryde na bazie ihi z a4 b8 robił mi ją perun niby ma mieć 320 KM wydajności ja mam tylko 295 KM ale tuner mówił ze jeszcze zapas turbina spokojnie ma jeżdżę dopiero 3 miesiące jakieś 7 tys km zrobiłem narazie ok olej leje valvoline vr1 5w 50 rancing od jakiś 50 tys km.Wiem ze bartpol,tc performans dobrze przerabia orginalne turbiny. 

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za info Jarku,

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ja mam hybryde na bazie ihi z a4 b8 robił mi ją perun niby ma mieć 320 KM wydajności ja mam tylko 295 KM ale tuner mówił ze jeszcze zapas turbina spokojnie ma jeżdżę dopiero 3 miesiące jakieś 7 tys km zrobiłem narazie ok olej leje valvoline vr1 5w 50 rancing od jakiś 50 tys km.Wiem ze bartpol,tc performans dobrze przerabia orginalne turbiny. 
     
    Dużo osób poleca geremi gość robi dobre hybrydy za dobrą kase

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Tak też doszły mnie słuchy, że G. jest dobry,

    Dzięki,

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Geremi sam mi perun polecił on chyba tylko do 1.8 t robi. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach



    Geremi sam mi perun polecił on chyba tylko do 1.8 t robi. 


    Ja z nim pisałem jakiś czas temu i pisał że robi

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No to może coś się zmieniło, ale wiem ze bartpol dużo takich turbin zrobił nawet koledze z tego postu 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy