Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVANTador S4/LINE GTB 2260VZK 19' Pompei S5 STYLING 132 BIX INTEMO Koito Q5 continue by KoJ@K


KoJ@K

Rekomendowane odpowiedzi


A na jakiej zasadzie wtedy dziala mce z b7 ??
robisz kodowanie na bixe i na długich zawsze jest xenon,do tego ciągnie jeden kabel z mce do lampy i masz ori drl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak spodobał Ci się mój pomysł z drl na ledzie:)

No u Ciebie mi sie podoba, ale u Ciebie jest czarny samochód, ciemne dodatki i caly ten ryj wyglada skuwrysyńsko dobrze !! A tutaj niestety tego nie bedzie, bo auto nie jest czarne.

Uszko - w sensie, ze jak jade na drlach i mrugne dlugimi to zapala mi sie soczewka i niej walo dlugie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie braku długich na DRL'u - a jaki problem dać przekaźnik zapinający zasilanie ze stałego plusa na przetwornice xenonów przy włączaniu "długich"? Nie potrzeba MCE z B7 do tego :kox:

Druga opcja - i ja chyba w tą stronę pójdę - to LED'y H7 z gatunku tych "mocnych", na diodach philips luxeon MZ albo cree xhp50 i customowe sterowniki odaplajace je na max przy długich lub xx% przy DRL a nawet na x% jako pozycja.

Z racji konstrukcji światło na drogowych pewnie nie będzie idealne, ale coś tam doświetli i do mrygania przy wyłączonym xenonie na pewno wystarczy, a przy DRL powinno być lepiej niż na zwykłych żarówkach, bo światło będzie bardziej "rozproszone".

Edytowane przez pawelosinski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co h7 w ogóle przy bixie? Dać przekaźnik który podaje napięcie na przetwornice w momencie załączenia długich i heja. Koj@k a jakie to są ledy od Morsika? Masz jakieś info po których można by je znaleźć na allegro?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co h7 w ogóle przy bixie? Dać przekaźnik który podaje napięcie na przetwornice w momencie załączenia długich i heja. Koj@k a jakie to są ledy od Morsika? Masz jakieś info po których można by je znaleźć na allegro?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Ciekawy jestem czy bardzo po d*pie dostawała by wtedy przetwornica i żarnik ?! Ale z drugiej strony w B8 w taki właśnie sposób jest to rozwiązane. Ma ktoś z Was tak podpięte u siebie ?

morsik - może podlinkuj aukcje z której brałeś te ledy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koj@k a ile używasz długich w ciągu dnia, jadąc na dziennych? Bo ja szczerze powiedziawszy b.rzadko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajda miał u siebie tak,tylko na mce z b7

Kojuś dzięki zmianie mce zrobić możesz clh i czujnik deszczu, a koszt to 100 a nie 300 jak w b6

Koj@k a ile używasz długich w ciągu dnia, jadąc na dziennych? Bo ja szczerze powiedziawszy b.rzadko

Ja często bo lewy pastor nie kółko różańcowe :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koj@k a ile używasz długich w ciągu dnia, jadąc na dziennych? Bo ja szczerze powiedziawszy b.rzadko

W tym momencie to już nie do końca chodzi o to ile i jak często się tego używa, ale o to jak kozacko wygląda błyśnięcie bixem na zgaaszonych lampach :jerk::dancing::dance2::dance:

Dobra kurrr.... jakie numery ma mieć ten mce ?? :naughty:

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszlo Coś na terazniejszą pogode - spryskiwacze mgiełkowe ;)

GinVkMU.jpg

Zobaczymy ile to bedzie warte ...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też zakładałem, jest w uj lepiej, tosz w golfie takie w standardzie były... z ori leci słabym siurem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo golf to byla maszyna i takie rzeczy to miala w standardzie i el szyby tyl :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, KoJ@K napisał:

Bo golf to byla maszyna i takie rzeczy to miala w standardzie i el szyby tyl :wink:

Elektryke tył to ojciec już miał w "beczce" z '78 roku ;)

 

Apropo mgłowych, mam, i jak dla mnie nie ma wielkiego "łał". Według mnie za wąsko pryskają, i dolne rogi szyby są suche. Alle ogólnie jest lepiej niż na standardowych bo odpada beznadziejne ustawianie dysz.

Tyle,że ja mam pierwszą wersje sprysków z regulacją na płaski śrubokręt. Może te z regulacją na torx'a są lepsiejsze/zmodyfikowane.

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...