Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świst turbo po wywaleniu katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy to norma, że po wybebeszeniu katalizatora tak wyraźnie słychać spool turbo? Dodam że wybebeszałem katalizator z okazji wymiany turbo, wiec nie wiem jak by brzmiało z katem. Może to być wina marnie zregenerowanej turbiny?

Opublikowano

Raczej nie brzmi to normalnie, przynajmniej tak słychać, przeważnie słychać wyraźniej turbine ale tylko w momencie jak wstaje a nie cały czas.

Opublikowano

Jak odkurzacz brzmi. Może masz jakiś lipny soft?

Opublikowano (edytowane)

Raczej nie brzmi to normalnie, przynajmniej tak słychać, przeważnie słychać wyraźniej turbine ale tylko w momencie jak wstaje a nie cały czas.

Znaczy się, kiedy utrzymuje zadane ciśnienie (np. 0,5bar) to powinno przestać piszczeć?

Jeszcze zastanawiałem się nad tym czy puszka po katalizatorze jakoś nie ma wpływu na głośniejszy świst. Został wywalony sam wkład, nie była wspawana żadna rura a'la DP :/

Jak odkurzacz brzmi. Może masz jakiś lipny soft?

Soft zrobił poprzedni właściciel, na starym trubo dmuchało 1bar. Teraz włożyłem K03s, mapa została stara. Co ciekawe teraz dmucha tylko 0,75 bar

Soft może i lipny, cały czas mam Check sum error, ale z tego co czytam to bardzo częsty błąd softu od APR. Kto wie, może soft od nich [emoji16]

Edytowane przez the19game
Opublikowano (edytowane)

Puszka nie ma wpływu na świst, może gdzieś powietrze ucieka.., logi robiłeś? bo to że dmucha mniej niż poprzednio to nie jest normalne...

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano (edytowane)

Kurde, o tym w ogóle nie pomyślałem. Są jakieś logi po których można sprawdzić szczelność?

Edit: Jeżeli w przyszłości ktoś będzie przeglądał ten temat z podobnym problemem to pod tym linkiem znajdzie fajny sposób na sprawdzenie szczelności układu dolotowego

http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5

Edytowane przez the19game
Opublikowano

wiesz juz co to swiszczy ? u siebie mam taki sam głos tyle że ciśnienie trzyma tylko ze 10 % korekty na ubogo i wszystko szczelne

Opublikowano

wiesz juz co to swiszczy ? u siebie mam taki sam głos tyle że ciśnienie trzyma tylko ze 10 % korekty na ubogo i wszystko szczelne

Kompresor mi się zatarł :facepalm: więc na razie lipa ze sprawdzaniem. Ale jak sprawdzę to dam znać

btw też masz wybebeszony katalizator?

EDIT

Zawód DV był uszkodzony, zamontowałem nowy z ASO i..... to dalej nie rozwiązało problemu ;/ trzeba szukać dalej

Opublikowano (edytowane)

Koło się nie zatrze co najwyżej może się uszkodzić, gdy jest "porysowane" wtedy syczy przez cały czas. No chyba że piszesz o klimatyzacji :P

Może zamiast bawić się z kolegami w domorosłego mechanika pojechał byś do tego z prawdziwego zdarzenia ? albo chociaż organoleptycznie zlokalizował źródło dźwięku...

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Koło się nie zatrze co najwyżej może się uszkodzić, gdy jest "porysowane" wtedy syczy przez cały czas. No chyba że piszesz o klimatyzacji :P

Może zamiast bawić się z kolegami w domorosłego mechanika pojechał byś do tego z prawdziwego zdarzenia ? albo chociaż organoleptycznie zlokalizował źródło dźwięku...

Kompresor, wiesz... coś takiego... xD potrzebny do zlokalizowania nieszczelności w dolocie

102fa8da1168c934dfbd1cb4d4a99c1b.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

złej baletnicy to i koszula nocna przeszkadza.

Opublikowano

Przyczyna świstu znaleziona. Wina leży po stronie ch***owo "zregenerowanej" turbiny.

No to po kolei rzeczy, które mi sie z nią nie podobają.

1. Luzy poprzeczne na wirniku

2. Turbo było roztaczanie. Problem taki ze otwór teraz nie jest centralnie. Grubsza ścianka ma 2,2mm, a druga 1,9mm, widać to gołym okiem.

5d239faa3ef5ad1838ce6d9b0f9e4b81.jpg

1f72ccc6173b4f50cf1ec3bda2edfad1.jpg

3. Sztanga gruszki jest dosyć mocno skręcona. Dokładnie 17mm

c2f908470aad10ec356becf295fcf379.jpg

4. Nakrętka na wirniki nie jest nacięta, jakby w ogóle jej porządnie nie wyważali.

b57e2145042a96ac6291e9bc6a5ae1b0.jpg

5. Gorąca strona ma dużo pęknięć. Czy przepuszczają spaliny nie mogę powiedzieć. Ale jak turbinka do mnie przyszła była ładnie pomalowana aby nie było nic widać

3906fd244d4df49a2217088c698f8f6f.jpg

26793c62391938228f2beb85b3de3055.jpg

3ca57768cec9063fc7c18deb15b609a7.jpg

Turbo oddaję na gwarancje, zobaczymy co z tego będzie

Dodatkowo dam jeszcze wykresy, może ktoś sie na tym zna i coś powie na ich temat ;)

68418835559ae8aad166b8834b5a9498.jpg

a3ebb8000865c9bc43dd3584421c7bb7.jpg

eb77ecd228b8e1e6c3c9502983e2371f.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

no to ładnie... daj znać czy uznali. Drugi raz bym tego nie założył.

Opublikowano

no to ładnie... daj znać czy uznali. Drugi raz bym tego nie założył.

Wydaje mi się ze cwaniaki i tak nie uznają gwarancji. No ale spróbować trzeba

Opublikowano

Jak tam po wymianie ,czy ucichło to gwizdanie?

Opublikowano

Jak tam po wymianie ,czy ucichło to gwizdanie?

Wsadziłem inne, używane turbo i gwizdanie ustało

Opublikowano (edytowane)

stare uznali czyli odesłali z kwitkiem ?

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...