the19game Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Czy to norma, że po wybebeszeniu katalizatora tak wyraźnie słychać spool turbo? Dodam że wybebeszałem katalizator z okazji wymiany turbo, wiec nie wiem jak by brzmiało z katem. Może to być wina marnie zregenerowanej turbiny?
Łukasz13 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Raczej nie brzmi to normalnie, przynajmniej tak słychać, przeważnie słychać wyraźniej turbine ale tylko w momencie jak wstaje a nie cały czas.
bobersky Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Jak odkurzacz brzmi. Może masz jakiś lipny soft?
the19game Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Raczej nie brzmi to normalnie, przynajmniej tak słychać, przeważnie słychać wyraźniej turbine ale tylko w momencie jak wstaje a nie cały czas. Znaczy się, kiedy utrzymuje zadane ciśnienie (np. 0,5bar) to powinno przestać piszczeć? Jeszcze zastanawiałem się nad tym czy puszka po katalizatorze jakoś nie ma wpływu na głośniejszy świst. Został wywalony sam wkład, nie była wspawana żadna rura a'la DP :/ Jak odkurzacz brzmi. Może masz jakiś lipny soft? Soft zrobił poprzedni właściciel, na starym trubo dmuchało 1bar. Teraz włożyłem K03s, mapa została stara. Co ciekawe teraz dmucha tylko 0,75 bar Soft może i lipny, cały czas mam Check sum error, ale z tego co czytam to bardzo częsty błąd softu od APR. Kto wie, może soft od nich [emoji16] Edytowane 13 Czerwca 2016 przez the19game
Łukasz13 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Puszka nie ma wpływu na świst, może gdzieś powietrze ucieka.., logi robiłeś? bo to że dmucha mniej niż poprzednio to nie jest normalne... Edytowane 13 Czerwca 2016 przez ?ukasz13
the19game Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Kurde, o tym w ogóle nie pomyślałem. Są jakieś logi po których można sprawdzić szczelność? Edit: Jeżeli w przyszłości ktoś będzie przeglądał ten temat z podobnym problemem to pod tym linkiem znajdzie fajny sposób na sprawdzenie szczelności układu dolotowego http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5 Edytowane 13 Czerwca 2016 przez the19game
tomekp94 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 wiesz juz co to swiszczy ? u siebie mam taki sam głos tyle że ciśnienie trzyma tylko ze 10 % korekty na ubogo i wszystko szczelne
the19game Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2016 wiesz juz co to swiszczy ? u siebie mam taki sam głos tyle że ciśnienie trzyma tylko ze 10 % korekty na ubogo i wszystko szczelne Kompresor mi się zatarł więc na razie lipa ze sprawdzaniem. Ale jak sprawdzę to dam znać btw też masz wybebeszony katalizator? EDIT Zawód DV był uszkodzony, zamontowałem nowy z ASO i..... to dalej nie rozwiązało problemu ;/ trzeba szukać dalej
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Koło się nie zatrze co najwyżej może się uszkodzić, gdy jest "porysowane" wtedy syczy przez cały czas. No chyba że piszesz o klimatyzacji Może zamiast bawić się z kolegami w domorosłego mechanika pojechał byś do tego z prawdziwego zdarzenia ? albo chociaż organoleptycznie zlokalizował źródło dźwięku... Edytowane 15 Czerwca 2016 przez marcin4x4
the19game Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2016 Koło się nie zatrze co najwyżej może się uszkodzić, gdy jest "porysowane" wtedy syczy przez cały czas. No chyba że piszesz o klimatyzacji Może zamiast bawić się z kolegami w domorosłego mechanika pojechał byś do tego z prawdziwego zdarzenia ? albo chociaż organoleptycznie zlokalizował źródło dźwięku... Kompresor, wiesz... coś takiego... xD potrzebny do zlokalizowania nieszczelności w dolocie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 złej baletnicy to i koszula nocna przeszkadza.
the19game Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 Przyczyna świstu znaleziona. Wina leży po stronie ch***owo "zregenerowanej" turbiny. No to po kolei rzeczy, które mi sie z nią nie podobają. 1. Luzy poprzeczne na wirniku 2. Turbo było roztaczanie. Problem taki ze otwór teraz nie jest centralnie. Grubsza ścianka ma 2,2mm, a druga 1,9mm, widać to gołym okiem. 3. Sztanga gruszki jest dosyć mocno skręcona. Dokładnie 17mm 4. Nakrętka na wirniki nie jest nacięta, jakby w ogóle jej porządnie nie wyważali. 5. Gorąca strona ma dużo pęknięć. Czy przepuszczają spaliny nie mogę powiedzieć. Ale jak turbinka do mnie przyszła była ładnie pomalowana aby nie było nic widać Turbo oddaję na gwarancje, zobaczymy co z tego będzie Dodatkowo dam jeszcze wykresy, może ktoś sie na tym zna i coś powie na ich temat Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 no to ładnie... daj znać czy uznali. Drugi raz bym tego nie założył.
the19game Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 no to ładnie... daj znać czy uznali. Drugi raz bym tego nie założył. Wydaje mi się ze cwaniaki i tak nie uznają gwarancji. No ale spróbować trzeba
pabloooo85 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Jak tam po wymianie ,czy ucichło to gwizdanie?
the19game Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 Jak tam po wymianie ,czy ucichło to gwizdanie? Wsadziłem inne, używane turbo i gwizdanie ustało
marcin4x4 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) stare uznali czyli odesłali z kwitkiem ? Edytowane 22 Października 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się