jamrolly 1 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witam ! Mam pytanko ...a mianowicie mój 1.9 tdi od czasu jak zatankowalem verve po dłuższym postoju (ok 8 godzin) odpali pochodzi 30 sek i gasnie ...I dopiero za 3 razem po dość dłuższym kręceniu odpala ...nie mam pojęcia co to może być ..dodam tylko ze jak juz odpali to nie ma żadnych objawów ze coś mu się dzieje nawet nadto ma moc, tak mi się zdaje (albo efekt placebo) spotkał się ktoś z takim czymś ? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 filtr paliwa kiedy wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamrolly 1 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Dość dawno .. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Kolego jak mozesz sprawdzic czy mam moc?? Chcesz powiedziec ze na zimnym palujesz auto??? Jezeli tak to uznanie dla Ciebie... Dosc dawno tzn ile??? Jak odpala i zaraz gasnie po 30 sek to do obcykania uklad paliwowy tj musisz sprawdzic czy paliwo sie nie cofa ewentualnie nie lapie gdzies lewgo powietrza.Do sprawdzenie rowniez cisnienie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamrolly 1 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Kolego wesz82 spokojnie znam zasady użytkowania diesla ...ja autem jeżdżę juz ok 3 lata i osobiście go nie wymieniałem ..a nie wiem czy poprzednik coś w tym temacie działał ...jak mógłbym sprawdzić czy paliwo się nie cofa ? Mam też obawy ze paliwo mogło być chrzczone. ..bo jak tankowalem u sąsiada który bierze paliwo z Orlenu to było ok do momentu kiedy nie nalalem tej zasranej vervy na nowej stacji ... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romeck 0 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Przez 3 lata nie wymieniłeś filtra paliwa? To ile zrobiłeś nim km? I piszesz że znasz zasady użytkowania diesla? Leć po filtr wymien pierwsze co i wtedy napisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Kolego wesz82 spokojnie znam zasady użytkowania diesla ...ja autem jeżdżę juz ok 3 lata i osobiście go nie wymieniałem ..a nie wiem czy poprzednik coś w tym temacie działał ...jak mógłbym sprawdzić czy paliwo się nie cofa ? Mam też obawy ze paliwo mogło być chrzczone. ..bo jak tankowalem u sąsiada który bierze paliwo z Orlenu to było ok do momentu kiedy nie nalalem tej zasranej vervy na nowej stacji ... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Wymień natychmiast, a jak będziesz zmieniał popatrz na wężyki przy filtrze, mogły już popękać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daros 3 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Wymień filtr wraz z zaworkiem na filtrze. Najlepiej komplet z Boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamrolly 1 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Dziś jak jechałem do Wrocławia to stojąc obok biedronki zauważyłem ze coś mi kapie pod autem ....okazało się ze ropa ...no i filtr od spodu niby szczelny a cały mokry ...filtr oczywiście Bosha juz wjechał zobaczymy jak rano "zatrybi" Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Wężyki były ok Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gusztaf 0 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 U mnie było podobnie i sprawcą okazał się zaworek na filtrze paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom 3 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Wg mnie, jeśli auto gaśnie po chwili, a z początku chodzi normalnie, do tego wszystkiego dochodzi plama pod autem, to wychodzi że silnik złapie powietrze przez układ paliwowy i dlatego gaśnie. Koniecznie trzeba dopilnować tematu szczelności przewodów paliwowych i wtedy dopiero sprawdzać czy dalej gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamrolly 1 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 U mnie filtr Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talibanek 0 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Podepne się, a4b5, 66kw, 1,9tdi rok 1995, jak cieplo jest to ok z autem, jeżeli robi się chłodniej to się zaczyna gwiazdożenie auta :-) więc rano odpala pięknie od strzala,pochodzi chwile i gaśnie czyli pewnie wypala to co w filtrze paliwa, zgaśnie trzeba pochechłać odpali czasami z dwa razy zgaśnie jak się odjedzie, później cały dzień jest ok. Wymieniony filtr paliwa plus zaworek na nim,nowe świece,nowy akumulator i czujnik g62, jakieś pomysły? vag wszystko widzi prócz tego ze z silnikiem nie moze się połączyć. Edytowane 30 Października 2016 przez talibanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się