Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T ANB Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:kox:

Opublikowano

W końcu po 3 miesiącach doczekałem się paczki 

W dodatku udało się dorwać walki a 1.8adr 2xJ

Turbo na 90 % wybrane pulsar g25 550 z d*pa 0.72

Jest jeszcze pomysł na 660 ale turbo wstaje dużo później

Cel atak na 500+ ( chyba wpadnie metanol)

 

 

 

received_977843602937713.jpeg

IMG_20220316_170322.jpg

Opublikowano (edytowane)

Mały up

IMG_20220429_141750.jpg

received_528860408763781.jpeg

received_752555999241421.jpeg

Edytowane przez przemolll
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Działaj działaj ?

Opublikowano

Coś się dzieje ?

Z nowości to trezba było zmienić rozrząd z napinaczem hydraulicznym gdyż rolka nie napinała tak jak powinna. Najprawdopodobniej przychyliło się do tego to że nie wiadomo ile razy była zbierana głowica i blok.

 

IMG_20220707_100408.jpg

IMG_20220623_195831.jpg

received_5314791611914559.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W mordę... :kox:

Opublikowano (edytowane)

Dawno mnie tu nie bylo ale dzieje się.

Auto wystrojone tylko na 1.2b bo w dniu strojenia temperatura w dolocie prawie 70 stopni (na dworze 36) więc odpuściliśmy. Przepływ aktualny to 300g +- 390km na ori przepływce z s3. 1b dostepny juz od 3200 obr. Finalnie ma byc dmuchane 2b 

Okazało sie też te wydech zbyt ciasny jest dp3 do środkowego 2.7 od środkowego do końcowego 2.5 

Zimą spawam po calosci 3 na tłumnika h fmic pro

Zmiana też bedzie icka na 600x300x100 lub 70.

Kończy sie tez skrzynia DQT i wpadać będzie z passata b5 HCN + kasowanie luzów z dyfrze. Chyba ze ktos wie jaka lepsza skrzynia do 0-200

Cale zawieszenie tył w poli + modyfikacja górnego wahacza na alla s4?

Padła elektryczna pompka obiegu wody by po zgaszniu auta przez ok 10min był przepływ przez turbo + uruchomienie wentylatora od klimy do tego. Na wiosnę plan pozbycia sie całkowicie wiskozy.

W miedzy czasie zatarł sie alternator i serii 120 zrobilem 140?

W banany poszły tuleje z poli niestety coś skrzypi i puka wieczne?

No i niestety w aucie rozszczelnila się głowica w płaszczu wodnym przy szpilce od rolki i kapie płyn aktulnie sklejone na klej cx80 i od 5 tys km trzyma ?. Stwierdziłem że trzeba robić nową a przy okazji coś zmienić.? W nowej głowicy wpadają zawory wydech supertech incoln single grove +1mm, sprężyny cat camst gold springs, nowe ASO talerzyki pod sprężyny. Odrazu także zakładam wałki 2xJ + kolo regulowane 

 

Z ciekawości co sie odwaliło to:

1 zawór DV rozerwało i zakupilem chiński z zmiennymi sprężynami. Wszystko było ok niestety pewnego razu z pod tłoczka turbina zabrała oring  o gr 3.5mm na szczęście turbo cale i zrobiłem to po swojemu?

2. Zawor wg fmic ciągle się odkręcał ale juz ok.

3. Sprzęgło 240 z dociskiem z 2.2t nie przenosi juz momentu więc zamówiłem nowe dwutarczowe ?!niby 1000nm ma przenieść to bedzie spory zapas ?

Postaram się częściej coś wstawiać ale nie ma czasu 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20221004_205009.jpg

IMG_20220830_190741.jpg

IMG_20220827_085730.jpg

IMG_20220811_183640.jpg

IMG_20220804_202802.jpg

IMG_20220801_171535.jpg

IMG_20220731_195802.jpg

IMG_20220801_171539.jpg

IMG_20220812_124536.jpg

IMG_20220708_144004.jpg

IMG_20220707_100408.jpg

IMG_20220623_195831.jpg

IMG_20220607_200653.jpg

Edytowane przez przemolll
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Dwutarcz dobra sprawa, nie ma nic lepszego na tą chwile, u mnie znosi 600nm i działa jak fabryka. Skąd zamawiałeś?

Opublikowano
18 godzin temu, Kowi87 napisał:

Dwutarcz dobra sprawa, nie ma nic lepszego na tą chwile, u mnie znosi 600nm i działa jak fabryka. Skąd zamawiałeś?

Ja od kbcustom chłopak robi sprzegla dla k64 i inne cuda ?

Opublikowano

Działaj działaj :D

Opublikowano (edytowane)

Dawno mnie nie bylo ale b5 poszła w dobre ręce. Oczywiście bez silnika, kół, hamulcy ? to zostało na swapa 

Lecz tematu nie kończymy bo przesiadka na b7 1.8tq 2007r

Przewaga b7 to możliwości włożenia automatu oraz najważniejsze dla mnie 100% odkryty intelcoooler.

W między czasie wpadło pare nowych fantów

Nowa głowica na zaworach wydechowych supertech incoln +1mm sprężyny  cat camst + ori aso talezyki+ wzmocnione gniazda, nowe zawory guns.

Do tego skrzynia hcn przełożenie 37/9  z przebiegiem 37tys km skrzynia kupiona w aso

Gdy nie przebijemy 470km na pulsarze 550 wpada ori garrett 660.

Plan na hamulec przód 390

Tył 350 na 4 tłoku ?

IMG_20230114_091058.jpg

IMG_20230114_092654.jpg

IMG_20221227_121048.jpg

received_1119660765321476.jpeg

IMG_20221123_202027.jpg

received_678773890703413.jpeg

Edytowane przez przemolll
  • Lubię to 1
Opublikowano

B5 ci nie wybacze :grin:

Opublikowano

To już jest choroba :decayed: będę bacznie śledził mam nadzieję już niedługo w dziale b7 :wink:

Powodzonka życzę bo zapowiada się ciekawie :oklasky:

Opublikowano

Jako że sercem z b5 to wrzucam wykres 

IMG_20240223_104638.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...