lukaz10 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam i prosze o pomoc, co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta. http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8 Brak błedów na desce. Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem. ;/
Łukasz13 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Jeśli chcesz się dowiedziec co może być nie tak zacznij od wykonania logów dynamicznych.
kupczak90 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Pewnie katalizator zabity.Tak jak kolego powyżej radzi, zrób porządnie logi 115+118 002+020+033
8pit Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Witam i prosze o pomoc, co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta. http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8 Brak błedów na desce. Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem. ;/ Z jakim przebiegiem sztuka? to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik.... p.
lukaz10 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam i prosze o pomoc, co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta. http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8 Brak błedów na desce. Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem. ;/ Z jakim przebiegiem sztuka? to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik.... p. 2003r. przebieg 230kkm ale nie wiem ile w tym prawdy. Jak koledzy pisali, zrobię logi być może się coś wyjaśni.
aa4b6 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam, mam niemal identyczny wynik, skrzynia 5 biegowa przekładka z automatu, przebieg 250.000, 176 KM autko wypluło na hamowni, V-max 190 k/h na autostradzie.
8pit Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam i prosze o pomoc, co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta. http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8 Brak błedów na desce. Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem. ;/ Z jakim przebiegiem sztuka? to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik.... p. 2003r. przebieg 230kkm ale nie wiem ile w tym prawdy. Jak koledzy pisali, zrobię logi być może się coś wyjaśni. nie chce Ci psuć wieczoru, ale prawdy w tym pewnie tyle co... ja miałem 2 KM więcej przy przebiegu ok. 450tkm. stawiam na coś kolo tego, o ile nie masz jakiś mocnych kontrargumentów
lukaz10 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam i prosze o pomoc, co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta. http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8 Brak błedów na desce. Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem. ;/ Z jakim przebiegiem sztuka? to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik.... p. 2003r. przebieg 230kkm ale nie wiem ile w tym prawdy. Jak koledzy pisali, zrobię logi być może się coś wyjaśni. nie chce Ci psuć wieczoru, ale prawdy w tym pewnie tyle co... ja miałem 2 KM więcej przy przebiegu ok. 450tkm. stawiam na coś kolo tego, o ile nie masz jakiś mocnych kontrargumentów Kolego, humoru mi nie popsujesz Ja jstem realistą i zdaje sobie sprawę, ze licznik a stan faktyczny to powiedzmy x 80% , tak ze koło 400 moze miec. Wiadomo 13 letnie auto Natomiast kolega pisze, ze Vmax 190kmh ? Kurcze mi do 200 jedzie bez problemu. Dalej nie patrzyłem, ponieważ nie miałem okazji jechac na autostrade. Pytanie z innej beczki. Czy jest mozliwość ze podczas badania była włączona klima i mogło zanizyc wynik? Bo tak teraz sobie myśle i nie pamietam czy przed przekazaniem auta na hamownie wyłączyłem czy nie......
aa4b6 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 poniżej mój wykres, jak tylko będę mógł to podjadę wywalić Kata i wstawię DP zakładam, że 80% strat to stopiony KAT.
lukaz10 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 Proszę o ocene logów. ( nie wiem czy dobrze zrobiłem)
kupczak90 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Na przyszłość wrzucaj logi tutaj http://vaglog.pl/?l=pl i logi rób do odcinki. Logi na gazie czy na benzynie ?? Brakuje paliwa, jeśli to było robione na benzynie i miałeś wcześniej błędy skasowane to trzeba by sprawdzić ciśnienie na listwie - może już pompa niedomaga, najwyżej zrób loga na gazie i zobaczysz czy wciąż jest za mało będziesz wiedział czy układ paliwowy jest ok. Za kazdym razem kasujesz błędy nawet jak ich nie ma. Do sprawdzenia też dolot - w szczególności odcinek między przepływką a turbo, możliwe że ciągnie gdzieś lewe powietrze, miałem tak u siebie. Przepływka też trochę za mało mierzy. U mnie przy 5tys. obr. jest jakieś 130 g/s pewnie kat zawalony o ile jeszcze jest. Edytowane 2 Lipca 2016 przez kupczak90
lukaz10 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Na przyszłość wrzucaj logi tutaj http://vaglog.pl/?l=pl i logi rób do odcinki. Logi na gazie czy na benzynie ?? Brakuje paliwa, jeśli to było robione na benzynie i miałeś wcześniej błędy skasowane to trzeba by sprawdzić ciśnienie na listwie - może już pompa niedomaga, najwyżej zrób loga na gazie i zobaczysz czy wciąż jest za mało będziesz wiedział czy układ paliwowy jest ok. Za kazdym razem kasujesz błędy nawet jak ich nie ma. Do sprawdzenia też dolot - w szczególności odcinek między przepływką a turbo, możliwe że ciągnie gdzieś lewe powietrze, miałem tak u siebie. Przepływka też trochę za mało mierzy. U mnie przy 5tys. obr. jest jakieś 130 g/s pewnie kat zawalony o ile jeszcze jest. Kurcze. zapomniałem przełączyć na PB. logi zrobione były na gazie. to pewnie reduktor i wtryski do wymiany. ( teraz sa baracuda ln 115 ) Dolot sprawdze. Błędów nie było. Katalizator jest. Ps. po czym poznajesz ze jest ubogo ? Edytowane 2 Lipca 2016 przez lukaz10
kupczak90 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Wysoka dodatnia korekta na lambdzie. zrób logi na PB będziesz widział czy to wina gazu Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
QuikSilver Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 moj w serii miał mieć 170 a było coś 150-155 po wsadzeniu DP i zmierzeniu wyszło 173 i faktycznie kat był stopiony i zatkany
Imhotet Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 pachnie jak zj***na przepływka, zrob loga na PB. Pamietaj skasować błedy przed logami nawet jak nie ma..
lukaz10 Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Opublikowano 4 Lipca 2016 Logi na PB są na dole - godz 21..... (dane mi sie dodały do starego pliku z LPG ponieważ były tak samo nazwane a starych nie wykasowałem) Pierwsze są na LPG. na dole te o godz 21....są na PB Sory ale drugi raz robiłem logi. http://vaglog.pl/log_268792.html http://vaglog.pl/log_268793.html
Imhotet Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 sprawdzałeś te szczelność dolotu ? przeplyw sie poprawił troche, lambda też, świeczki kiedy zmieniane ?
lukaz10 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Opublikowano 5 Lipca 2016 sprawdzałeś te szczelność dolotu ? przeplyw sie poprawił troche, lambda też, świeczki kiedy zmieniane ? szczelność sprawdziłem organoleptycznie, czyli żadnego powietrza do dolotu nie tłoczyłem. świec nie wymieniałem nigdy, ponieważ auto mam dość krótko. Jestem w trakcie zakładania DP . jak auto wyjedzie z warsztatu to zrobię jeszcze raz logi i będę prosił o ocenę. Dziękuje za zainteresowanie.
kupczak90 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Po wstawieniu DP konieczne jest usunięcie sondy katalizatora z ECU bez tego co chwila będziesz miał checka na desce. Ktoś na forum powinien Ci to ogarnąć. Inne rozwiązania są doraźne i nie działają w 100% (błąd co jakiś czas powraca) Edytowane 5 Lipca 2016 przez kupczak90
Imhotet Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) jak nie wiesz kiedy były wymieniane świece to wymien nawet profilaktycznie, na jakim paliwie logi robione ? 95 czy 98? Edytowane 5 Lipca 2016 przez Imhotet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się