Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby wynik z hamowni 1.8t bex tylko 176km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i prosze o pomoc,

co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8

Brak błedów na desce.

Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem.

;/

Opublikowano

Jeśli chcesz się dowiedziec co może być nie tak zacznij od wykonania logów dynamicznych.

Opublikowano

Pewnie katalizator zabity.

Tak jak kolego powyżej radzi, zrób porządnie logi

115+118

002+020+033

Opublikowano

Witam i prosze o pomoc,

co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8

Brak błedów na desce.

Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem.

;/

Z jakim przebiegiem sztuka?

to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik....

p.

Opublikowano

Witam i prosze o pomoc,

co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8

Brak błedów na desce.

Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem.

;/

Z jakim przebiegiem sztuka?

to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik....

p.

2003r. przebieg 230kkm ale nie wiem ile w tym prawdy.

Jak koledzy pisali, zrobię logi być może się coś wyjaśni.

Opublikowano

Witam,
mam niemal identyczny wynik, skrzynia 5 biegowa przekładka z automatu, przebieg 250.000, 176 KM autko wypluło na hamowni, V-max 190 k/h na autostradzie.

Opublikowano

Witam i prosze o pomoc,

co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8

Brak błedów na desce.

Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem.

;/

Z jakim przebiegiem sztuka?

to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik....

p.

2003r. przebieg 230kkm ale nie wiem ile w tym prawdy.

Jak koledzy pisali, zrobię logi być może się coś wyjaśni.

nie chce Ci psuć wieczoru, ale prawdy w tym pewnie tyle co... ja miałem 2 KM więcej przy przebiegu ok. 450tkm. stawiam na coś kolo tego, o ile nie masz jakiś mocnych kontrargumentów

Opublikowano

Witam i prosze o pomoc,

co moze byc przyczyną słabego wyniku, po hamowaniau auta.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6185d04f1f5b2aa8

Brak błedów na desce.

Chciałem wgrac program aby podniec moc i moment, jednak po tym wyniku zrezygnowałem.

;/

Z jakim przebiegiem sztuka?

to penie moze być kilkadziesiąt przyczyn. Jak pisali koledzy + kompresja silnika. Miałem bardzo podobny wynik....

p.

2003r. przebieg 230kkm ale nie wiem ile w tym prawdy.

Jak koledzy pisali, zrobię logi być może się coś wyjaśni.

nie chce Ci psuć wieczoru, ale prawdy w tym pewnie tyle co... ja miałem 2 KM więcej przy przebiegu ok. 450tkm. stawiam na coś kolo tego, o ile nie masz jakiś mocnych kontrargumentów

Kolego, humoru mi nie popsujesz :)

Ja jstem realistą i zdaje sobie sprawę, ze licznik a stan faktyczny to powiedzmy x 80% , tak ze koło 400 moze miec.

Wiadomo 13 letnie auto :)

Natomiast kolega pisze, ze Vmax 190kmh ? Kurcze mi do 200 jedzie bez problemu. Dalej nie patrzyłem, ponieważ nie miałem okazji jechac na autostrade.

Pytanie z innej beczki.

Czy jest mozliwość ze podczas badania była włączona klima i mogło zanizyc wynik? Bo tak teraz sobie myśle i nie pamietam czy przed przekazaniem auta na hamownie wyłączyłem czy nie......

Opublikowano

poniżej mój wykres, jak tylko będę mógł to podjadę wywalić Kata i wstawię DP zakładam, że 80% strat to stopiony KAT.339j191.jpg

Opublikowano

Proszę o ocene logów. ( nie wiem czy dobrze zrobiłem)

9192db6553e7e53bmed.jpg

aa654bac32597eabmed.jpg

Opublikowano (edytowane)

Na przyszłość wrzucaj logi tutaj http://vaglog.pl/?l=pl i logi rób do odcinki.

Logi na gazie czy na benzynie ??

Brakuje paliwa, jeśli to było robione na benzynie i miałeś wcześniej błędy skasowane to trzeba by sprawdzić ciśnienie na listwie - może już pompa niedomaga, najwyżej zrób loga na gazie i zobaczysz czy wciąż jest za mało będziesz wiedział czy układ paliwowy jest ok. Za kazdym razem kasujesz błędy nawet jak ich nie ma.

Do sprawdzenia też dolot - w szczególności odcinek między przepływką a turbo, możliwe że ciągnie gdzieś lewe powietrze, miałem tak u siebie.

Przepływka też trochę za mało mierzy. U mnie przy 5tys. obr. jest jakieś 130 g/s pewnie kat zawalony o ile jeszcze jest.

Edytowane przez kupczak90
Opublikowano (edytowane)

Na przyszłość wrzucaj logi tutaj http://vaglog.pl/?l=pl i logi rób do odcinki.

Logi na gazie czy na benzynie ??

Brakuje paliwa, jeśli to było robione na benzynie i miałeś wcześniej błędy skasowane to trzeba by sprawdzić ciśnienie na listwie - może już pompa niedomaga, najwyżej zrób loga na gazie i zobaczysz czy wciąż jest za mało będziesz wiedział czy układ paliwowy jest ok. Za kazdym razem kasujesz błędy nawet jak ich nie ma.

Do sprawdzenia też dolot - w szczególności odcinek między przepływką a turbo, możliwe że ciągnie gdzieś lewe powietrze, miałem tak u siebie.

Przepływka też trochę za mało mierzy. U mnie przy 5tys. obr. jest jakieś 130 g/s pewnie kat zawalony o ile jeszcze jest.

Kurcze. zapomniałem przełączyć na PB. logi zrobione były na gazie.

to pewnie reduktor i wtryski do wymiany. ( teraz sa baracuda ln 115 )

Dolot sprawdze.

Błędów nie było.

Katalizator jest.

Ps. po czym poznajesz ze jest ubogo ?

Edytowane przez lukaz10
Opublikowano

Wysoka dodatnia korekta na lambdzie. zrób logi na PB będziesz widział czy to wina gazu

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

moj w serii miał mieć 170 a było coś 150-155 po wsadzeniu DP i zmierzeniu wyszło 173 i faktycznie kat był stopiony i zatkany

Opublikowano

pachnie jak zj***na przepływka, zrob loga na PB.

Pamietaj skasować błedy przed logami nawet jak nie ma..

Opublikowano

Logi na PB są na dole - godz 21.....

(dane mi sie dodały do starego pliku z LPG ponieważ były tak samo nazwane a starych nie wykasowałem)

Pierwsze są na LPG. na dole te o godz 21....są na PB

Sory ale drugi raz robiłem logi. :)

http://vaglog.pl/log_268792.html

http://vaglog.pl/log_268793.html

Opublikowano

sprawdzałeś te szczelność dolotu ?

przeplyw sie poprawił troche, lambda też, świeczki kiedy zmieniane ?

Opublikowano

sprawdzałeś te szczelność dolotu ?

przeplyw sie poprawił troche, lambda też, świeczki kiedy zmieniane ?

szczelność sprawdziłem organoleptycznie, czyli żadnego powietrza do dolotu nie tłoczyłem.

świec nie wymieniałem nigdy, ponieważ auto mam dość krótko.

Jestem w trakcie zakładania DP . jak auto wyjedzie z warsztatu to zrobię jeszcze raz logi i będę prosił o ocenę.

Dziękuje za zainteresowanie. :)

Opublikowano (edytowane)

Po wstawieniu DP konieczne jest usunięcie sondy katalizatora z ECU bez tego co chwila będziesz miał checka na desce. Ktoś na forum powinien Ci to ogarnąć.

Inne rozwiązania są doraźne i nie działają w 100% (błąd co jakiś czas powraca)

Edytowane przez kupczak90
Opublikowano (edytowane)

jak nie wiesz kiedy były wymieniane świece to wymien nawet profilaktycznie, na jakim paliwie logi robione ? 95 czy 98?

Edytowane przez Imhotet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...