Lechotek Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam. Pacjent to Audi A4 B5 1.6 ALZ lift. Wczoraj wyłączyłem silnik i po godzinie nie mogłem odpalić już samochodu. Przekręciłem zapłon i jedyne co słychać to cykanie ze skrzynki bezpieczników. Nie słychać pracy pompki paliwa jednak gdy otworze maske to widać jakby pulsacyjnie pompowało paliwo bo przewody się "ruszają". Rozrusznik kręci ale samochód nie odpali. Wymieniłem bezpiecznik ale też nic. Po kilkunastu minutach prób pompka w końcu zatrybiła i było już wszystko OK. Dzisiaj też odpalił bez problemu. Gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam
Sedrak Dan Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam. Pacjent to Audi A4 B5 1.6 ALZ lift. Wczoraj wyłączyłem silnik i po godzinie nie mogłem odpalić już samochodu. Przekręciłem zapłon i jedyne co słychać to cykanie ze skrzynki bezpieczników. Nie słychać pracy pompki paliwa jednak gdy otworze maske to widać jakby pulsacyjnie pompowało paliwo bo przewody się "ruszają". Rozrusznik kręci ale samochód nie odpali. Wymieniłem bezpiecznik ale też nic. Po kilkunastu minutach prób pompka w końcu zatrybiła i było już wszystko OK. Dzisiaj też odpalił bez problemu. Gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam Mam czasem bardzo podobny problem. Po przekręceniu kluczyka taki cykanie właśnie. Wskazówki migną ledwie drygną, ale nic się nie dzieję. Muszę czasem tak ze 3-5 razy porobić i w końcu auto odpala.
Lechotek Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Wymieniłem przekaźnik pompy paliwa (kupiłem nowy w sklepie - 44 zł) i od tygodnia póki co jest spokój Aktualizacja po około pół roku: Dzisiaj problem znowu się pojawił, aku naładowałem na maxa w domu, przekręcam zapłon i dlaej to drażniące cykanie... Wsadzam stary jak i nowy przekaźnik i nic nie pomaga Edytowane 7 Stycznia 2017 przez Lechotek
hak64 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Rozrusznik kręci? Może akumulator słaby, zanieczyszczone klemy, styki, woda w układzie paliwowym.?
Lechotek Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Rozrusznik kręci, akumulator dzisiaj ładowany do maksimum w mieszkaniu. Raczej nawet gdyby była woda w układzie paliwowym to tak czy inaczej pompe paliwa by załączyło a nie może bo przekaźnik od pompy paliwa ciągle się załącza. Wyciągnąłem przekaźnik i "cykania" nie ma także podejrzewam, że właśnie on jest problemem. Mam nowy przekaźnik i stary i w przypadku obu jest to samo. Ściągnąłem osłone z przekaźnika i wyraźnie widać jak się ciągle włącza i wyłącza (pulsuje tam taka blaszka) Jeżeli przetrzymam ten przekaźnik w pozycji włączonej to pompka pompuje dobrze paliwo, jak puszcze blaszke to znowu zaczyna się to cykanie. Samochód stał tydzień czasu na parkingu, przed mrozami było wszystko ok. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez Lechotek
Lechotek Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2017 Problem rozwiązany. Po 3 dniach walki poddałem się i zaholowałem samochód do elektromechanika. Przerwana i zaśniedziała instalacja elektryczna nie przekazywała prądu do ECU. Do zamknięcia.
bediks Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 witam, możesz mi powiedzieć w którym miejscu winna była instalacja?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się