Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomiar z Hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Masz ja dostałem takie do kabla, myślę że powinny działać. Wrzucam ci na serwer i sobię rozpakujesz http://speedy.sh/ajgFb/sterowniki.rar (naciskasz slow download, odsłoń kod, czekasz, wpisujesz kod i powinno się pobierać) kiedyś było trochę szybciej :facepalm:

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano (edytowane)

Hej,Dawid podjedź do mnie to zrobimy logi i będzie wszystko wiadomo.

Tylko niech koledzy napiszą z jakich kanałów zrobić logi żeby mieć wszystko co potrzeba a nie w kółko kręcić.

Edytowane przez booolek
Opublikowano

jak sobie nie poradze to podjade , Rafcio trzeba instalowac pod podlaczonym kablem ?

Opublikowano

Ja to robilem tak, że podłączałem kabel, wyskakiwało okno o braku sterownikow i wybierałem folder docelowy ze sterownikami z płyty

Opublikowano (edytowane)

No trochę słabo widać, jak z odpiętym wężem do wg, nie napomuje powyżej 0.6 bar to turbo do regeneracji albo gdzieś dziura

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

zeliwo na turbo bylo spawane moze przez to i sztanga od wg naprawiana

Opublikowano

Odepnij wąż do gruszki i nagraj tu jeszcze raz filmik

Opublikowano

Wracajac od booolek przegonilem auto piatka gaz w podloge niby pokazywalo 0.5 bara ale nie spadalo , wsumie nie spojrzalem na obrotomierz bo chyba od 4 ma spadac?


predkosc kolo 170


https://youtu.be/p4dciCNJmnA odpiety wezyk od wg , na koncu filmiku az auto przerwalo , nie wiem dlaczego

Opublikowano (edytowane)

E no turbo coś tam pompuje,przerwał bo przeładowało i komp obciął paliwo.

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

ale olej tez pusza , to co go boli? logow nie moglismy zrobic komp nie chcial sie polaczy , jadac bolka 1.8t jest spora roznica

Opublikowano

Jak dla mnie turbo dmucha ,ale ewidentnie masz nieszczelności w dolocie.

to chyba podobnie jak chciałbyś nadmuchać dziurawy balon,druga sprawa to ogarnij z ta elektryką ponieważ zlogowanie auta aktualnie nie jest możliwe a bez tego ani rusz.

Opublikowano

tylko jak ta nieszczelnosc znalez ? na 100 % jest nie szczelnosc na wyjsciu od turbo , sam slyszales ,ale aby tyle na mocy stracil hm

Opublikowano

Zrób test szczelności. Spróbuj jeszcze odłączyć akumulator na jakiś czas. Pamiętam że kiedyś też miałem jakieś problemy z podłączeniem vag i to mnie uratowało.

Opublikowano

w ten sposob sie sie robi ? tylko nie wiem czemu jeden wezyk wezyk kombinerkami zagial , ja go zeslepie
Opublikowano (edytowane)

Ja zrobiłem coś takiego :

rdj84fts.jpg

Ściągasz rurę z obudowy filtra, wpinasz się, zaciskasz opaską. Odłączasz tę odmę która wchodzi niżej do rury dolotu, zaślepiasz otwór po niej korkiem do szampana, otwierasz wlew oleju i pompujesz :)

Edytowane przez greghoryy
Opublikowano

a od przepustnicy nie trzeba zatykac?

Opublikowano (edytowane)

On zrobił to z pominięciem kolektora ssącego, bo ta droga jest najważniejsza ale możesz nie zatykać. Ja użyłem zatyczki od spraya i wentyla od koła :D

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

cisnienie uciekalo tym malym zaworkiem sparciala byla gumka zaznaczone na pomaranczowo http://www.directupload.net/file/d/4404/fj3veors_jpg.htm


Chcialem zrobic logi ale po wejsciu w Select , Engine wyskakuje komunikat No Response from Controller , co jest nie tak?

Opublikowano

Spróbuj zmienić port com w programie vag. Taki sam port musi być ustawiony w menadżerze urządzeń w systemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...