Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaworki podciśnienia turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam

Jestem nowy i to jest pierwszy mój post.

Mam od nie dawna audi a4 b5 1.9 tdi 90 KM. Kod silnika Z1. Pytanie mam takie:

Jak sprawdzić zaworki podciśnienia turbiny czy są sprawne: n18 i n75( taki większy cały plastikowy i taki mniejszy z podstawką metalową.) Pytam ponieważ ostatnio miałem wolny czas i posprawdzałem sobie autko dokładniej i okazało się, że ten większy czarny, miał przerwane kabelki a ten z metalową podstawką mały miał te wężki poparciałe i pospadane ogólnie z tego zaworka.

Pozdrawiam

Opublikowano

Można sprawdzić oporność, ale najlepiej wyjąć podłączyć zasilanie i powinien "cykać". Można podłączyć wężyki i spróbować dmuchnąć, powinien przesterowywać się.

Opublikowano

Najlepiej to zrobić logi wtedy wyjdzie czy N75 i N18 odpowiednio pracują.

Jeśli oporność będzie nie taka jak trzeba, wtedy ecu to wychwyci i zapisze błąd.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A mam zapytanie. Czy schemat podłączenia przewodów podciśnienia turbiny jest we wszystkich modelach silnika 1,9 tdi 90 km. taki sam?

Opublikowano (edytowane)

Nie. Ty masz turbo z wg a np ahh ma vnt

Edytowane przez Mozgu
Opublikowano

a ma ktoś schemat podłączenia wężyków podcisnienia? turbiny

Opublikowano

Po pierwsze twoj kod silnika to 1Z anie ne Z1 a po drugie to u ciebie turbo jest sterowane cisnieniowo a nie podcisnieniowo. Po prostu wymieniaj po jednym to nie potrzeba schematu, moze ktos pomoze kto ma dostep do kompa bo mi nie wygodnie szukac na tele

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...