Sławosz(+) Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ostatnio turbo ostro mi przeładowywało i znalazłem dzisiaj trochę czasu na zmęczenie nadgarstka sztanga przed zabiegiem była praktycznie nieruchoma, teraz boję się piardnąć, żeby się nie ruszyła :> zrobiłem logi dynamiczne, teraz wrzucam te najważniejsze czyli 003, 008, 011 coś nie bardzo podoba mi się grupa 008, ale to pozostawiam do oceny specjalistom 003 008 011 pozdrawiam
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś
Sławosz(+) Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś sztangi nie regulowałem tylko rozruszałem kierownice, a co myślisz, że turbo przeładowuje? ta wartość 1989 rzeczywiście jest trochę za wysoka, ale chyba nie ma tragedii a co z tą grupą 008, od czego zależą te wartości?
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś skad taki pomysl ... ? wydaje mi sie ze problem tkwi gdzie indziej ....
Wihajster Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 W ogóle nie ma przeładowania przecież...
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś skad taki pomysl ... ? wydaje mi sie ze problem tkwi gdzie indziej .... zrozumiałem , ze sztanga była regulowana ... w takim razie cofam to co napisałem chodzi mi o to , że jest niedoładowanie aż do 2500 obr [br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 16:18_________________________________________________ W ogóle nie ma przeładowania przecież... przeładowanie to nie jedyny problem przy złej regulacji turbo ...[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 16:19_________________________________________________Sztanga ma pełen zakres regulacji :?: katalizator nie jest zapchany :?:
Sławosz(+) Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Sztanga ma pełen zakres regulacji :?: katalizator nie jest zapchany :?: sztangi nie regulowałem, jedynie rozruszałem konkretnie kierownice kat jest ori więc na pewno jest wysrany ale z tym niedoładowaniem turbo w niskim zakresie obrotów to chyba dramatyzujesz mówię to na podstawie tych logów uznanych za bliskie ideałowi: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t7523.0.html;
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Nie nie dramatyzuje .... to jest aż 100mbar różnicy , lepiej jak tyle przeładowuje niż nie doładowuje ... ona powinna osiągnąć 1900mbar spokojnie przy 1900obr, a osiąga przy 2500 ... jeżeli Ci to nie przeszkadza , to zostaw jak jest ważne, że kierownice nie stoją Na Twoim miejscu wypróżniłbym kata[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 17:01_________________________________________________gdy turbina pompuje już zadane ciśnienie to 008 wygląda bardzo dobrze , więc przepływka jest ok[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 17:30_________________________________________________może warto byłoby zrobić jeszcze raz 011
marewel Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Teraz popatrz jak powinno "wstawac turbo" na przykładzie tego dojechanego pastora:
Sławosz(+) Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Teraz popatrz jak powinno "wstawac turbo" na przykładzie tego dojechanego pastora: nie wiem o co chodzi, ale pokazałes chyba auto po wirusie, no widzę, że turbo ostro ładuje od niskich, ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach zloguję jeszcze raz furkę, bo wczoraj sam to robiłem i może nie do końca zrobiłem to dobrze raczej znaczenia nie ma, że logi robiłem na dość pagórkowatym terenie? ostatnio też zaślepiłem egr...
marewel Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach Wyzej widzisz,po to wymyślili VNT żeby pompowała z dołu. Najpierw wyrzuć kata,jak nie pomoże to musisz pokręcić przy sztandze.
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach Wyzej widzisz,po to wymyślili VNT żeby pompowała z dołu. Najpierw wyrzuć kata,jak nie pomoże to musisz pokręcić przy sztandze. dokładnie tak a log , który wrzucił Marewel to seria
Sławosz(+) Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 a log , który wrzucił Marewel to seria proszę mnie nie denerwować dobra, nie ma co pierdzielić, jutro kat idzie tam, gdzie dawno powinien... i druga sprawa przewody podciśnienia mam jeszcze nie zmienione jak to zrobię to będziemy kontynuować temat, tylko po co pisać, że logi są bliskie ideałowi (mówię tu o przytyczonym wyżej poście) jeśli nie są... może to jest tak jak z tym "prawie robi..." dzięki i pozdrawiam
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 katalizator nie jest zapchany :?: i teraz mowisz sensownie ... a wiec podsumowywujac i konczac Wasze dywagacje nad rzeczami oczywistymi i przerabianym w tym dziale w co drugim poscie proponuje zaprzestac pisania kolejnych nic nie wnoszacych postów tylko skupic sie na meritum sprawy i zakasac rekawy oraz zrobic : -po pierwsze primo - wywalic katalizator -po drugie primo - psiknac WD40 na sztange i przegonic fure po autobanie . to tyle w temacie ... a na koniec co by rozwiac watpliwoscie samego zainteresowanego .... krotko i konkretnie ... : Twoje turbo z dołu nie pompuje ... ale bedzie ...
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach Mowisz masz Moj pierwszy AFN przed wywaleniem KAT - faktyczne 155 tysi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9a3a9a4becdd947.html i po wywaleniu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3cc382922a99a5.html oraz moj drugi AFN po wywaleniu KAT - faktyczne 330 tysi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4efcc932168dd9c.html Pozdrawiam
Sławosz(+) Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Twoje turbo z dołu nie pompuje ... ale bedzie ... :wink4 wiem, musi, jestem zmotywowany i po wywaleniu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3cc382922a99a5.html już wiem za co się zabrać
marewel Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 zaprzestac pisania kolejnych nic nie wnoszacych postów tylko skupic sie na meritum sprawy Do kogo pijesz Panie "najmądrzejszy"? Mamy ograniczone miejsce na serwerze?I co Twoj post wniósł do tematu? Po to jest forum żeby pisać,a każdy lubi jak to właśnie jego tematem jest jakieś zainteresowanie.
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 zaprzestac pisania kolejnych nic nie wnoszacych postów tylko skupic sie na meritum sprawy Do kogo pijesz Panie "najmądrzejszy"? Mamy ograniczone miejsce na serwerze?I co Twoj post wniósł do tematu? Po to jest forum żeby pisać,a każdy lubi jak to właśnie jego tematem jest jakieś zainteresowanie. skad ja wiedzialem ze to Ty sie odezwiesz ... wszelkie zazalenia zapraszam na PW [dzis juz pozno ale jutro pewnie odpowiem] a kolejne OT bedzie kasowane ...
Sławosz(+) Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 udrożniłem "zator", eheh puchy nie wywalałem tylko ładnie mi gość wspawał w środek odpowiednio wygiętą rurę z kwasówki wszystko pospawał tigiem więc jest lepiej niż ładnie turbo ładnie gwiżdże, kat był trochę przytkany, ale czy na tyle, żeby turbo nie wstawało? jak patrzyłem pod światło to trochę prześwitywało jutro zapodam komplet logów[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 01:41_________________________________________________ dzisiaj pologowałem, ale nie jestem zadowolony bo kierownice znowu dają o sobie znać, nie obędzie się bez czyszczenia notlaufa złapał tylko na nie do końca dogrzanym silniku przy 4200rpm na 3 biegu wywalenie kata dało zaskakujący rezultat sami zobaczcie 003 008 011 piszcie co wywróżyliście, bo że kierownice przycinały to wiadomo pozdrawiam
grzanek85 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 I teraz jest bardzo ładnie teraz tylko musisz popracować na lekkim niedomaganiu przepływomierza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się