Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi po "świeżo" rozruszanej sztandze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ostatnio turbo ostro mi przeładowywało i znalazłem dzisiaj trochę czasu na zmęczenie nadgarstka

sztanga przed zabiegiem była praktycznie nieruchoma, teraz boję się piardnąć, żeby się nie ruszyła :>

zrobiłem logi dynamiczne, teraz wrzucam te najważniejsze czyli 003, 008, 011

coś nie bardzo podoba mi się grupa 008, ale to pozostawiam do oceny specjalistom

003

c62ce5498ceedd18.jpg

008

c2718a33cce144f8.jpg

011

7f50908901820ec1.jpg

pozdrawiam

Opublikowano

008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś

sztangi nie regulowałem tylko rozruszałem kierownice, a co myślisz, że turbo przeładowuje?

ta wartość 1989 rzeczywiście jest trochę za wysoka, ale chyba nie ma tragedii

a co z tą grupą 008, od czego zależą te wartości?

Opublikowano

008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś

skad taki pomysl ... ? :mysli:

wydaje mi sie ze problem tkwi gdzie indziej ....

Opublikowano

W ogóle nie ma przeładowania przecież... :wink4:

Opublikowano

008 zostaw na razie , a zajmij się regulacją sztangi ... za bardzo ją wydłużyłeś

skad taki pomysl ... ? :mysli:

wydaje mi sie ze problem tkwi gdzie indziej ....

zrozumiałem , ze sztanga była regulowana ... w takim razie cofam to co napisałem :rolleyes: chodzi mi o to , że jest niedoładowanie aż do 2500 obr [br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 16:18_________________________________________________

W ogóle nie ma przeładowania przecież... :wink4:

przeładowanie to nie jedyny problem przy złej regulacji turbo ...[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 16:19_________________________________________________Sztanga ma pełen zakres regulacji :?: katalizator nie jest zapchany :?:

Opublikowano

Sztanga ma pełen zakres regulacji :?: katalizator nie jest zapchany :?:

sztangi nie regulowałem, jedynie rozruszałem konkretnie kierownice

kat jest ori więc na pewno jest wysrany

ale z tym niedoładowaniem turbo w niskim zakresie obrotów to chyba dramatyzujesz

mówię to na podstawie tych logów uznanych za bliskie ideałowi:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t7523.0.html;

Opublikowano

Nie nie dramatyzuje .... to jest aż 100mbar różnicy , lepiej jak tyle przeładowuje niż nie doładowuje ... ona powinna osiągnąć 1900mbar spokojnie przy 1900obr, a osiąga przy 2500 ... jeżeli Ci to nie przeszkadza , to zostaw jak jest ;) ważne, że kierownice nie stoją

Na Twoim miejscu wypróżniłbym kata[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 17:01_________________________________________________gdy turbina pompuje już zadane ciśnienie to 008 wygląda bardzo dobrze , więc przepływka jest ok[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 17:30_________________________________________________może warto byłoby zrobić jeszcze raz 011 ;)

Opublikowano

Teraz popatrz jak powinno "wstawac turbo" na przykładzie tego dojechanego pastora:

passatAFN2.JPG

Opublikowano

Teraz popatrz jak powinno "wstawac turbo" na przykładzie tego dojechanego pastora:

nie wiem o co chodzi, ale pokazałes chyba auto po wirusie, no widzę, że turbo ostro ładuje od niskich,

ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach :mysli:

zloguję jeszcze raz furkę, bo wczoraj sam to robiłem i może nie do końca zrobiłem to dobrze

raczej znaczenia nie ma, że logi robiłem na dość pagórkowatym terenie?

ostatnio też zaślepiłem egr...

Opublikowano

ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach :mysli:

Wyzej widzisz,po to wymyślili VNT żeby pompowała z dołu.

Najpierw wyrzuć kata,jak nie pomoże to musisz pokręcić przy sztandze.

Opublikowano

ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach :mysli:

Wyzej widzisz,po to wymyślili VNT żeby pompowała z dołu.

Najpierw wyrzuć kata,jak nie pomoże to musisz pokręcić przy sztandze.

dokładnie tak :good:

a log , który wrzucił Marewel to seria :cool1:

Opublikowano

a log , który wrzucił Marewel to seria

proszę mnie nie denerwować :shocked:

dobra, nie ma co pierdzielić, jutro kat idzie tam, gdzie dawno powinien...

i druga sprawa przewody podciśnienia mam jeszcze nie zmienione

jak to zrobię to będziemy kontynuować temat, tylko po co pisać, że logi są bliskie ideałowi (mówię tu o przytyczonym wyżej poście) jeśli nie są...

może to jest tak jak z tym "prawie robi..." :wink4:

dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

katalizator nie jest zapchany :?:

i teraz mowisz sensownie ... :wink4:

a wiec podsumowywujac i konczac Wasze dywagacje nad rzeczami oczywistymi i przerabianym w tym dziale w co drugim poscie proponuje zaprzestac pisania kolejnych nic nie wnoszacych postów tylko skupic sie na meritum sprawy i zakasac rekawy oraz zrobic :

-po pierwsze primo - wywalic katalizator

-po drugie primo - psiknac WD40 na sztange i przegonic fure po autobanie .

to tyle w temacie ...

a na koniec co by rozwiac watpliwoscie samego zainteresowanego .... krotko i konkretnie ... :

Twoje turbo z dołu nie pompuje ... ale bedzie ... :wink4:

Opublikowano

ale chciałbym zobaczyć serię, która ma 1900mbar przy 1900 obrotach

Mowisz masz

Moj pierwszy AFN przed wywaleniem KAT - faktyczne 155 tysi:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9a3a9a4becdd947.html

i po wywaleniu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3cc382922a99a5.html

oraz

moj drugi AFN po wywaleniu KAT - faktyczne 330 tysi:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4efcc932168dd9c.html

Pozdrawiam

Opublikowano

zaprzestac pisania kolejnych nic nie wnoszacych postów tylko skupic sie na meritum sprawy

Do kogo pijesz Panie "najmądrzejszy"?

Mamy ograniczone miejsce na serwerze?I co Twoj post wniósł do tematu?

Po to jest forum żeby pisać,a każdy lubi jak to właśnie jego tematem jest jakieś zainteresowanie.

Opublikowano

zaprzestac pisania kolejnych nic nie wnoszacych postów tylko skupic sie na meritum sprawy

Do kogo pijesz Panie "najmądrzejszy"?

Mamy ograniczone miejsce na serwerze?I co Twoj post wniósł do tematu?

Po to jest forum żeby pisać,a każdy lubi jak to właśnie jego tematem jest jakieś zainteresowanie.

skad ja wiedzialem ze to Ty sie odezwiesz ... :polew:

wszelkie zazalenia zapraszam na PW [dzis juz pozno ale jutro pewnie odpowiem]

a kolejne OT bedzie kasowane ...

Opublikowano

udrożniłem "zator", eheh

puchy nie wywalałem tylko ładnie mi gość wspawał w środek odpowiednio wygiętą rurę z kwasówki

wszystko pospawał tigiem więc jest lepiej niż ładnie

turbo ładnie gwiżdże, kat był trochę przytkany, ale czy na tyle, żeby turbo nie wstawało?

jak patrzyłem pod światło to trochę prześwitywało :naughty:

jutro zapodam komplet logów[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 01:41_________________________________________________ :hi:

dzisiaj pologowałem, ale nie jestem zadowolony bo kierownice znowu dają o sobie znać, nie obędzie się bez czyszczenia

notlaufa złapał tylko na nie do końca dogrzanym silniku przy 4200rpm na 3 biegu

wywalenie kata dało zaskakujący rezultat :decayed: sami zobaczcie

003

47a602f74f1420c6.jpg

008

bb61e18ef096fd6a.jpg

011

0052337b40344d01.jpg

piszcie co wywróżyliście, bo że kierownice przycinały to wiadomo

pozdrawiam

Opublikowano

I teraz jest bardzo ładnie :good: teraz tylko musisz popracować na lekkim niedomaganiu przepływomierza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...