Musashi Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 my tylko ostrzegamy, jesli to turbina, i wysraja sie uszczelniacze zupelnie, to przerzuci olej dolotem do cylindrow, wtedy olej staje sie paliwem, a silnik sie zatrzyma gdy sie olej zuzyje...
vianco Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2008 aby wszystko bylo dobrze abym przejechał cale miasto do mechanika a potem to juz tylko repair co trzeba[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 20:18_________________________________________________dzisiaj niestety auta nie oddam do mechanika bo nie zdazyl z terminami i musze czekac do jutra i mam pytano jeszcze jedno czy jest jakis sposob aby samemu sprawdzic czy z turbo jest wszystko wporzadku czy nie jest uszkodzona bo naczytalem sie na furum troche i wszedzie gdzie byly wycieki i dymienie to albo uszczelka gł. albo turbo? i nie chodzi mi o prosta droge bo mam walniety termostat i nie chce go cisnac tylko tak w domowych warunkach bo chce go narazie jak najmniej to mozliwe eksploatowac tzn wrecz w ogole:)
konkret Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Cześć, Nie martw się na zapas, jak dobrze Ci turbo pracuje to raczej nic mu nie jest. Takie dymienie i mnie spotkało...W tym roku na wakacjach za granicą, kopcił okropnie i oleju ubywało. W serwisie audi panowie wymienili odmę i po sprawie. Ja też po tym czego naczytałem się na forum myślałem że turbo mi padło. Stawiam jednak na zapchaną odmę (pewnie masz tak jak ja rok produkcji odmy=rok produkcji auta). Pozdrawiam.
vianco Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Bylem u mechanika i turbo sprawne jest a najprawdopodobniej uszczelka poszła od gł bo jest cala mokra na gorze po prawej stronie ale jutro bede wiedzial dokladnie bo rozbierze auto ale 99 % uszcz . odme tez wymienie bo mech wspominal ze powinienem bo jest zapchana tez ale to nie przez nia ale beda z nia klopoty wiec lepiej odrazu ja załatwic. [br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 14:57_________________________________________________Auto naprawione okazało sie ze ani uszczelka ani turbina tylko odma zawalona byla -odma wymieniona olej uzupelniony koszt naprawy 430zl
kris-m Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Koledzy, czy 2 milimetry powyżej max na bagnecie to już za dużo oleju i powód do zmartwień? przejechałem już 1500 km od przeglądu, na którym mi zalano za dużo oleju i w sumie nic nie zauwazyłem w weekend sprawdzałem kontrolnie olej no i widzę, że jest te 2-3 mm powyżej max. czy mam jechać urwać mu głowę i kazać odsysać czy się nie przejmować? będę wdzięczny za info. pozdrawiam, K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się