mefjiu Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Na weekendzie mam taki zamiar, żeby tylko pogoda była
Kamil Wolski Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 Nie ma ktoś takiego przelotu w miejsce katów do sprzedania?
Kruk_89 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 chłopie toć to kosztuje grosze mi z wycięciem katów i wstawieniu przelotowych wzieli 500zł przeloty były ich. Tak że kupuj nowe najlepiej tam gdzie zamierzasz je zmieniać wyjdzie taniej. Katy sprzedałem za 520zł (chyba bo już dobrze nie pamiętam) więc wyszedłem nie mal na zero aby za wykluczenie sąd 200zł zabuliłem i dojazd do białego to jakieś 100zł na wache ode mnie
lefish Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 wypadanie zapłonów sprawdz odmę odpowietrzenie komór korbowych muszą być szczelne . pozdro
Czarnybeduin Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Odnośnie odmy macie jakiś patent na jej wyjęcie? Moja wydaję się szczelna ale po wypięciu jej z rurki która wychodzi z okolic kolektora jest w niej sporo szlamu. Chciałem to wyczyścić ale nie jestem w stanie wyjąć odmy całkowicie. Dostęp jest tak h*jowy dla mnie, że nie dałem rady. Jak robiliście u siebie? Coś jeszcze trzeba porozkręcać w okolicy odmy żeby było łatwiej czy po prostu trzeba mieć chińskie rączki? Wypadanie zapłonów może być spodowane zasyfioną odmą? Z jakiego powodu mogą być wypadać zapłony bo wydadaje mi się, że jeśli odma by była zapchana to silnik nierówno by chodził przez to.
Kruk_89 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Godzinę temu, Czarnybeduin napisał: Odnośnie odmy macie jakiś patent na jej wyjęcie? Moja wydaję się szczelna ale po wypięciu jej z rurki która wychodzi z okolic kolektora jest w niej sporo szlamu. Chciałem to wyczyścić ale nie jestem w stanie wyjąć odmy całkowicie. Dostęp jest tak h*jowy dla mnie, że nie dałem rady. Jak robiliście u siebie? Coś jeszcze trzeba porozkręcać w okolicy odmy żeby było łatwiej czy po prostu trzeba mieć chińskie rączki? Wypadanie zapłonów może być spodowane zasyfioną odmą? Z jakiego powodu mogą być wypadać zapłony bo wydadaje mi się, że jeśli odma by była zapchana to silnik nierówno by chodził przez to. hmm po takim przebiegu to raczej po rozebraniu cała już nie będzie te rurki są strasznie kruche. Nowe sporo kosztują bo chyba nie ma zamienników. Po demontażu kolektora jest trochę łatwiej. Moje po czyszczeniu są zreanimowane dużymi koszulkami skurczowymi
Czarnybeduin Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Czy po demontazu kolektora musze go zlozyc na nowe uszczelki?
Kruk_89 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 hmm zalecają dać nowe u mnie kolektor był ściągany kilka razy i wszystko gra a nie wymieniałem. Jak się nie czujesz na siłach to lepiej nie bierz się za to sam
gacek585 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Wypadanie zapłonów możesz mieć tez przez zajechane wtryski LPG. Przerabiałem to.
kt65c453 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Nawet może mieć dobre te wtryski ale źle ustawiony gaz. Ja tak miałem
Kamil Wolski Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 Cześć miałem zamair usunąć katy na urlopie w polsce, lecz auto chyba nie dotrzyma miesiąca czasu, zaczął mi bardziej szarpać prze błąd migający katalizatorów i traci moc czasami, pytanie czy jak je wytne a nie usunę w ECu jakie będą konsekwencje? Oprócz checka.
Kruk_89 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 u mnie jak miałem katy uwalone to check palił się non stop hmm nie migał i moc była tyle tylko że nie 100% wydaję mi się że u ciebie w takim wypadku winowajco może być coś innego a uwalone katy to tak tylko przy okazji. Ale jak je wytniesz a nie usuniesz to będzie chodzić w trybie awaryjnym czyli check na blacie i obniżona moc (nie znacznie będzie chodził na jakieś 80-90% mocy o ile to tylko katy) ale raczej winna być stała
BeyerBrown Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Jak wywalisz katy a nie usuniesz programowo drugich sond z ECU to będziesz miał/możesz mieć losowe wypadanie zapłonów, a więc nie dość, że CHECK będzie Ci świecił cały czas (niesprawne katalizatory), to na dodatek od czasu do czasu (np. przy butowaniu) będzie on mrygał. Choć u siebie, tak jak Kruk, nigdy nie doświadczyłem wypadnięcia zapłonów spowodowanego odcinaniem dawki paliwa. Utraty mocy jakoś nie odczuwałem. Musisz podejść do tematu kompleksowo, albo wstawić nowy katalizator, tak ja zrobiłem i polecam te rozwiązanie, najmniej problemowe Edytowane 28 Stycznia 2017 przez BeyerBrown
Kruk_89 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 nom wymiana chyba jest najrozsądniejsza bo robi się wrzawa odnośnie smogu i za kilka lat może być problem z wjazdem do dużych miast. Tylko nie rób nic na ślepo bo ktoś tak powiedział sprawdzałeś ich sprawność na VCDS? bo nie pamiętam
BeyerBrown Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Ciekawa sprawa z tym podciśnieniem które sprawia, że komora spalania lepiej/szybciej jest opróżniona ze spalin. Rzecz jasna występuje ono wtedy, gdy katalizatory są na swoich miejscach a nie puste rury w zamian W ósmej minucie jest o tym mowa. i w połowie szóstej minuty (od 5:30 mniej-więcej)
Kamil Wolski Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 tak sprawdziłem, są uwalone oba, a przy butowaniu jak i nie mruga check i mam wypadanie zapłonów.
Kruk_89 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 katalizatory są uwalone zapewne źle działającymi cewkami akcje serwisową miał??? cewki ma orginalne?
Kamil Wolski Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2017 Nic mi na temat akcji serwisowej w tym aucie nie wiadomo. Jedna wymieniona, reszta chyba oryginał, nie wiem jakie wychodziły w oryginale, ale mi mechanik wymienił jedną, bo stwierdził, że dlatego gubi zapłon, pomijając fakt, że miał na kilku cylindrach wypadanie, on stwierdził, że wypada wymienić jedną informując mnie oczywiście przy podliczeniu naprawy.
BeyerBrown Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Jeśli mechanik ogarnięty to z pewnością wie, że VAG-i mają akcję serwisową... jakie to polskie - wydusić z klienta jak najwięcej hajsu przy byle okazji... Dzwoń i umawiaj się na wymianę. Przy okazji kup świeczki z rynku OEM i poproś ASO o ich wymianę, powinni wykonać tę usługę za pół ceny (nominalnej stawki). Przy nowych cewkach OBOWIĄZKOWO nowe świece
Kamil Wolski Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-strumienica-60mm-katalizator-ok-i6667464514.html czy ten przelot spasuje? bo nie wiem niestety jaka srednice ma miec rura a nie mam jak zmierzyc tego;/ a na piatek jestem umowiony w ASO. Swiece mam nowe bo zrobione 2k km tylko na nich. Jeszcze takie pytanie, musze zalozyc stara cewke (bo mam 5 oryginalnych i 1 beru a 6 oryginalna w bagazniku) zeby mi wymieniono wszystkie 6?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się