Faziox 0 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Witam. Mam taki mały ale bardzo denerwujący problem. mianowicie wczoraj wymieniałem olej w swojej audi i ku mojemu zdziwieniu na śrubie od miski olejowej była podkładka i sylikon. wyczyściłem sylikon z miski i śruby ale podczas dokręcania śruby okazało się że gwint jest przekręcony i oliwa kapie. i mam pytanie co zrobić ? czy poszukać takie śruby i ją wymienić ? czy może jest jakiś sposób np obkleić ją sylikonem w koło ? i przy następnej wymianie wymienić śrubę ? dzięki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Najlepiej przegwintować na większy rozmiar. Miałem kiedyś ten sam problem w Passacie b6 i wkręciłem korek na pakuły ale to niezbyt bezpieczne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majlet 0 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Wg mnie najpewniej to zmienić mise olejową, przy okazji wyczyścisz wszystko co zobaczysz i masz pewną i spokojną jazde, bez świadomości że Ci silikon zaraz puści np 500km od domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Najprościej to wkleić korek na dobry klej na stałe i wymieniać olej wysysarką Od sześciu lat nie odkręcałem u siebie w żadnym z aut korków od miski olejowej : Edytowane 16 Lipca 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1977andrzej 2 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Sa miejsca gdzie mozna nagwintowac pod wieksza srube i bedzie ok. Miski bym nie wymienial, bo zaraz bedzie Ci sie pocic na uszczelnieniu z blokiem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faziox 0 Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Ja mam nadzieje ze problem jest w srubie, pojade w poniedzialek kupic nowa srube i zobacze moze bedzie dobrze, wezme tez z 2 podkladki zeby moze bedzie trzymac, jam cos w poniedzialek dam znac:) dzieki wszytskim za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Daj nowa śrubę gwint masz zajezdzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendi~ 3 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Miska w b7 siedzi na uszczelce czy na silokonie? Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Pewnie na masie uszczelniającej coś jak dirko Wysłane z mojego LG-D802 Edytowane 25 Lipca 2016 przez mlodziak22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woergi 0 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Nowa śruba i nowa podkładka załatwi sprawę. Miałem u siebie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Spróbuj kupić taką uszczelkę aluminiową w sklepie motoryzacyjnym... Jeśli nie pomoże to pozostaje prze-gwintowanie i zastosowanie większej śruby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo8412 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam. Mam taki mały ale bardzo denerwujący problem. mianowicie wczoraj wymieniałem olej w swojej audi i ku mojemu zdziwieniu na śrubie od miski olejowej była podkładka i sylikon. wyczyściłem sylikon z miski i śruby ale podczas dokręcania śruby okazało się że gwint jest przekręcony i oliwa kapie. i mam pytanie co zrobić ? czy poszukać takie śruby i ją wymienić ? czy może jest jakiś sposób np obkleić ją sylikonem w koło ? i przy następnej wymianie wymienić śrubę ? dzięki za odp Ja mam na to swoją sprawdzoną metodę i niezawodną. Mianowicie sprawa wygląda tak. Żadne klejenie na silikon, żadne kleje itp. Masz zapewne korek na 14mm. Korek jest z podkładką której nie można ściągnąć bez jej zniszczenia. Potrzebujesz gwintownik 16mm i jazda. Bardzo powoli będzie szło ale dasz rade. Kup nowy korek na 16mm i wkręć z siłą ok 20Nm. Inne metody są nieskuteczne lub na chwilę. Chyba nie chcesz jeździć z duszą na ramieniu w trasie i myślami czy wyleci ten korek i wyleci z nim olej i zatrzesz silnik czy może będzie w miare dobrze. Zrobisz jak chcesz ale to jedyne tanie i najlepsze rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się