Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL+] Avant quattro by Zbych - Kw- OZ - 8.5j - 10j - 2tlg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

photobucket - ja korzystam i chyba jest okej :) zobacz sobie

Opublikowano

http://postimage.org/

Zarejestruj się, masz wtedy wszystko pod ręką. Menu intuicyjne, można śmiało tym zastąpić imageshacka.

A jeśli nie to, to warto spróbować jeszcze z usługami od googla.

Dzięki kolego ;)

Ogarnięte, powinno teraz być ok przy okazji coś tam dorzuciłem :)

Ogólnie urodził się ostatnio plan w głowie który kiedyś wydawał mi się poza zasięgiem $ ale ze sprzyjającego zbiegu okoliczności pomysł okazał się bardzo realny,

prawdopodobnie szykuje się (oby) swap'ik na wiosnę i jedno z małych marzeń sb spełnię :naughty:

Opublikowano

Na 1.9TDI :decayed:

Opublikowano (edytowane)
Dnia 7.12.2016 o 00:38, JawoR36 napisał:

Na 1.9TDI :decayed:

haha no zawsze o tym marzyłem :grin:

 

Jakieś fotki mi się napatoczyły

16389061_1203091969745871_1120318680_o.j

16389261_1203091866412548_620004673_o.jp

16443023_1203091906412544_1699588179_o.j

Edytowane przez Zbychuwow
Opublikowano

Zdarzyło się małe (nie)szczęście, kolega przytarł mi auto ale że ma ochronę zniżek także sprawę załatwiliśmy poprzez zgłoszenie szkody żeby jak najlepiej na tym wyjść, audica prosiła się własnie o poprawę stanu nadwozia o takim oto sposobem znalazły się na to fundusze :) Teraz trzeba przy okazji malowania skorzystać z syt, czeka już lusterko z anglika, i chciałbym dołożyć lotkę na klapę al'a rs4, tylko z tego co czytam to różnie z tymi zamiennikami bywa, pytanie moje czy ktoś może ma sprawdzonego sprzedawcę, może kupił ostatnio i jest względnie zadowolony to prosiłbym o pomoc :)

Opublikowano

Pytaj Piotrka Kowi87, on ma u siebie i zadowolony jest ;) I popraw fotki tych 17tek na zime bo tylko 1wszą fotkę widać, a jako 17tki to chyba jedne z ładniejszych w rozsądnej cenie :P 

Opublikowano

Autko kozak i koło siedzi wszystko na plus :)

 

Jak będziesz myślał o korekcie lakieru to mam do Cb niedaleko a kilka autek się już zrobiło tak więc :)

Opublikowano


 

5 godzin temu, lukaszwidz3 napisał:

Autko kozak i koło siedzi wszystko na plus :)

 

Jak będziesz myślał o korekcie lakieru to mam do Cb niedaleko a kilka autek się już zrobiło tak więc :)

Odezwę się w tej sprawie na pw :)

 

Ostatnio nie wiele się dzieje ale zawsze to coś :)

20170213_153707.jpgphoto sharing

20170213_160711.jpgupload image online

20170217_162842.jpgimage sharing sites

20170118_165757.jpgpic hosting

 

A tu prezent na urodziny od mojej narzeczonej :lol:

20170220_193634.jpgupload image online

20170221_184733.jpgimage upload no ads

20170221_191600.jpguploading pictures

Przez te ciemne miejsca na zdjęciu których jest sporo nie było łatwo tego ułożyć :kox:

Opublikowano

Ale wy macie laski, moja na same slowo Audi sie obraza:grin:

Opublikowano

Prezent zaje*isty :D Zegary z Ski robią robotę tylko z immo chyba jakiś problem. Powodzenia

Opublikowano
Ale wy macie laski, moja na same slowo Audi sie obraza:grin:

Hahaha no widzi jak ja się jaram i szanuję moje hobby [emoji4]

Zegary żadna nowość u mnie, jedynie dolecialy ori ringi [emoji6] immobiliser wyłączony [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No prezencik zacny :D 

Opublikowano

Koledzy potrzebuje porady tudzież motywacji co do swapa bo sytuacja nie jest całkiem standardowa przy której pewnie bym się na to nie rzucił i pewnie by mi większość odradzała. A w tej syt wg mnie jest to naprawdę dobra opcja ale zwyczajnie się waham.

Zacznijmy od tego że zawsze mi się marzyła Esa a silnik 2.7TT mi z głowy nie chce wyjść :P Na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem mechanikiem z wykształcenia (zawodowego i wyższego) i pracowałem w zawodzie 5 lat krótko mówiąc raczej nie ma dla mnie auto tajemnic i już przewinęło się przez moje ręce parę ciekawych tematów w tym 2.7tt w a6 allroad (demontaż - montaż silnika wymiana turbin ) czy W12 w audi a8 ogólnie byłem specjalistą od ciężkich przypadków:grin: ( od roku zmieniłem branże ale dalej się w tym "dłubie")

Także tematy swapu jeżeli chodzi o robotę nie liczę w koszty bo robie wszystko sam :)

Teraz tak baza taka jak wyżej, wnętrze całe z s4, hamulec z przodu nawet lepszy, jest quattro, gwint Kw, nawet wydech 2.5" myślę żę po przeróbkach na początek by obskoczył, czego chcieć więcej? 2.7 :D

Pewnie nie pchałbym się w to gdyby nie fakt że mój brat sprowadzając sie z anglii przyciagnął ze sobą na handel (cała lub częsci) kompletne jeżdżące s4 z 99 roku, nadwozie troche styrane ale ogólnie full oryginał i w kawałku, na 5-ciu avus'ach,

przebieg poniżej 200k (nie pamietam 18..coś?) i raczej pewny (przepisy w GB i wgl widać ze auto raczej służyło komuś do normalnej jazdy) a stan wnętrza jest tego potwierdzeniem (alkantara niebieska + skóra procz siedzenia kierowcy to jakby nikt tam nigdy nie siedział nawet nie zmechocone) a już rzecz która mnie uwiodła  - nigdy nie widziałem w a4 z tych lat tak sztywno w pionie stojącego lewarka biegów a przełożenia dosłownie klikają jak w nowym japończyku :) do tego silnik mimo ze zaebany kurzem i wgl olej chyba dawno nie zmieniany to po zapaleniu nawet nie piernie łańcuch a w czesię jazdy turbinek praktycznie nie słychać, wycieków nie widać także po moich wstępnych oględzinach motor w stanie bardzo dobrym :)

Moja propozycja dla mojego brata moim zdaniem atrakcyjna dla obydwu stron (jeszcze się nie dogadywaliśmy tak do końca) to 5k za kpl swap ze skrzynią wiązka itd ogólnie wszystko co bd potrzebne (komfort tego ze do dyspozycji jest kompletne auto). 

Uwzględniając to że nie decydując się na swapa czeka mnie wymiana poduszek bo już silnik chce wyskoczyć (w tamtym wszystko cichutko nic nie drga nawet), nie mam u sb już sprzęgła praktycznie czyli wymiana (tam sprzęgło igiełka pięknie bierze nic nie drga), turbina na razie lata ale ma już blisko 100k po regeneracji i pewnie niebawem czeka mnie jej regeneracja, i jeszcze parę pierdół naprawdę okazuje się że ten swap jest bardzo ciekawą opcją :)

Rzecz która mnie motywuje to to że nie kupuje silnika na palecie i zanim go zamontuje to okaże się ze brakuje 100 rzeczy różnych i koszty wyjdą wysokie, a w tym przypadku mam całe kompletne auto i nic nie powinno mnie zaskoczyć bo biorę z niego co mi potrzebne :)

Myślę że suma sumarum może mnie to kosztować na biede 3-4k a bd z tego fajny wóz, więcej kasy na pewno nie uzbieram prędko (szykuje niebawem wesele) nie uzbieram z sprzedając ten samochód po 1. to mi się nie oplaca bo sporo wsadzone, a po 2 dokładając do niego 3-4 k to se mogę kupić co najwyżej gołe b6 1.8t :)

Zważając na graty które mam w aucie to pomijajac pakiet zderzaków i S w dowodzie rejestracyjnym bd to prawowite s4, wtedy auto zostaje juz u mnie raczej na dozywocie z czaasem pakiet S4 i lac, jezdzic i cieszyc sie z fajnego, szybkiego klasycznego auta :) 

Sory za ten poemat ale chcialem w miare jasno objasnic syt zeby uniknąc porad "pier**l to juz lepiej kupic cale s4" czy takie tam, w ciągu najblizszych 2 lat raczej nie przewiduje zebym odlozyl 25k (a tyle trzeba miec min na cos sensownego ale wtedy mam serie bez zawiasu i hamulca) także taka opcja odpada.

Jak nie zrobie swapa to sie 1.8t zrobi na Stage 2 i sie bd latac :) Tyle :grin:

Proszę o jakieś sensowne porady, mimo że już w sumie zadecydowalem ze nie puszcze bokiem takiej bazy na swapa ale jeszcze jakies wątpliwosci są :)

Opublikowano

Ja bym rozgraniczył to na dwie kwestie:

Po pierwsze - czy robić swap? Jasne. Biorąc pod uwagę wszystkie fakty masz najdogodniejszą możliwą opcję na zrobienie swapu jaką można sobie wyobrazić. Od umiejętności na częściach kończąc. Dodatkowo jeżeli teraz nie zrobisz to po weselu... sam wiesz:wink:

Inna kwestia to taka czy będziesz w stanie utrzymać 2,7BiT. 

Opublikowano (edytowane)

 

18 minut temu, Bartender napisał:

Ja bym rozgraniczył to na dwie kwestie:

Po pierwsze - czy robić swap? Jasne. Biorąc pod uwagę wszystkie fakty masz najdogodniejszą możliwą opcję na zrobienie swapu jaką można sobie wyobrazić. Od umiejętności na częściach kończąc. Dodatkowo jeżeli teraz nie zrobisz to po weselu... sam wiesz:wink:

Inna kwestia to taka czy będziesz w stanie utrzymać 2,7BiT. 

No własnie sprawa wygląda tak że  udało mi się dostać do dobrej pracy i to też jest jakiś tam czynnik, który mnie do tego swapa popycha z tym że okres wypowiedzenia itd, później okres próbny i dopiero za jakieś pół roku można mówić o rozsądnych pieniądzach :) tryb pracy umożliwiał mi będzie też dorabianie w domu przy mechanice bo delikatnie się w fuszki bawię i myślę troszeczkę więcej te tematy wejść bo jednak dodatkowy hajs to dobra rzecz :) dodam że mieszkam na wsi puki co życie mnie zbyt wiele nie kosztuje :)

Zakładam że nie jest to tanie, ale tak jak pisałem plus taki że raczej większość tematów ogarnę sb sam kosztować mnie bd tylko (albo aż) części i usługi specjalistyczne ale to już sporo co do eksploatacji też to się tyczy jest to spora oszczędność, wiadomo że trochę się obawiam też utrzymania ale inaczej nie było by tego zapytania ale kto nie ryzykuje nie pije szampana :) jest też to dla mnie swojego rodzaju wyzwanie :)

Zawsze mogę rozłożyć na graty i pogonić auto :) Tak jak piszesz, ostatni gwizdek kiedy mogę sb pozwolić na realizacje takiego małego marzenia bo później już niestety może okazji nie być :)

Edytowane przez Zbychuwow
Opublikowano

Moim zdaniem, nie ma sie nad czym zastanawiac :)

Opublikowano

A ja bym wolał ori s4... Wiem wiem ciężko dostać zadbane, ale zawsze to ori :)

Opublikowano
A ja bym wolał ori s4... Wiem wiem ciężko dostać zadbane, ale zawsze to ori [emoji4]

Ale w tym przypadku ori jest opcja poza zasięgiem:) także albo swap albo wcale

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ale w tym przypadku ori jest opcja poza zasięgiem:) także albo swap albo wcale

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



To swapuj i tak zazdroszczę 2,7tt :)
Opublikowano

Nie ma się nad czym zastanawiać...

Jeśli nie teraz to kiedy? późnej  będą inne wydatki a tak będziesz miał 2.7TT i banan na twarzy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...