Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biały dym oraz mocne dragania tłumika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam ALT 2.0 od jakies czasu zauwazylem ze na wyzszych obrotach wydostaje sie biały dym oraz czuć mocne ale to mocne bardzo dragania tlumika. (odczywalne nawet przez pasazerów)

Ktoś może cos doradzić?

Opublikowano

A skąd ten dym się wydostaje? Normalnie przy ujściu czy gdzieś spod podwozia? Ubywa Ci płynu chłodniczego?

Opublikowano (edytowane)

przy samym ujsciu, jeszcze nie zwróciłem uwagi na płyn dzisiaj na pewno to zrobie i zdam relacje

Edytowane przez erceka1234
Opublikowano

Potrzęś tłumikiem. Może coś się dostało na niego, może opaska się poluzowała i drga na rurze, może uszkodził się tłumik w środku, albo gumy mocujące puszczają.

Biały dym- możliwa uszczelka pod głowicą. Sprawdź co pod korkiem wlewu oleju się czai. I czy w płynie chłodniczym nie ma oczek oleju.

Opublikowano (edytowane)

"Może coś się dostało na niego,"

hmm watpie, nawet specjalnie zabrałem szmatke umieszczoną na kiju i przepchalem nieco wydech

Edytowane przez erceka1234
Opublikowano

Miałem na myśli jakaś gałąź/puszka po piwie się wcisnęła. Miałem takie przypadki :)

Opublikowano (edytowane)

dzisiaj zawiazlem do mechanika i mowi ze swieca albo cewka jest uszkodzona, ale mam kolejny problem ostatnio wymienilem olej na 10w40 i niby za 300km caly wkroil ? ;o

przeczytalem pare watkow na forum i niektory chlopy robili ponoc remot silnika co podobno jest nie oplacalne i wszystko winna jest odma czyż to prawda?

@update

auto przyjechalo od mechanika i po wymianie swiec nadal kopci mechanik stwierdzil, ze jest potrzebny remont silnika

Edytowane przez erceka1234
Opublikowano

Bo to jest tak. 2.0 ALT to silnik który nawet jak jest w miarę zdrowy to pije olej, praktycznie każdy do tego silnika coś dolewa. A to, że Twój kopci to możliwe, że pierścienie się zapiekły np.

Remont jest nieopłacalny, lepiej szukać innego silnika, chociaż to też loteria.

Opublikowano

pierścienie raczej nie, pewnie płyn chłodniczy sie dostaje poprze kanał uszczelki pod głowica

Opublikowano (edytowane)

hmm wydaje mi się ze to kopcenie jest przyczyna brania nadmiernego oleju (360km - 1l 10w40 pół syntetyk) ktoś cos?

zauwazylem takze lekki ubytek płynu chłodniczego ;/

Edytowane przez erceka1234
Opublikowano

Zmień opis pod avatarem

Bo to T przy 2.0 wprowadza w błąd !

jak masz zwykłe 2.0 to te silniki nie pija tylko chleją olej

Opublikowano (edytowane)

Rejestracja byla robiona na szybko i zaznaczylem 2.0 t bo nie bylo aeltee hehe.

zresztą pisze jak byk "Witam posiadam ALT 2.0" ;)

Edytowane przez erceka1234
Opublikowano

Czy ja dobrze przeczytałem? Bierze Ci prawie 3 litry oleju na tysiąc kilometrów?

Opublikowano

tak, poszedł do remontu

Opublikowano

Bo to zataiłeś jeden mały szczegół ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...