erceka1234 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Witam posiadam ALT 2.0 od jakies czasu zauwazylem ze na wyzszych obrotach wydostaje sie biały dym oraz czuć mocne ale to mocne bardzo dragania tlumika. (odczywalne nawet przez pasazerów) Ktoś może cos doradzić?
golfagn Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 A skąd ten dym się wydostaje? Normalnie przy ujściu czy gdzieś spod podwozia? Ubywa Ci płynu chłodniczego?
erceka1234 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) przy samym ujsciu, jeszcze nie zwróciłem uwagi na płyn dzisiaj na pewno to zrobie i zdam relacje Edytowane 24 Lipca 2016 przez erceka1234
golfagn Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Potrzęś tłumikiem. Może coś się dostało na niego, może opaska się poluzowała i drga na rurze, może uszkodził się tłumik w środku, albo gumy mocujące puszczają. Biały dym- możliwa uszczelka pod głowicą. Sprawdź co pod korkiem wlewu oleju się czai. I czy w płynie chłodniczym nie ma oczek oleju.
erceka1234 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) "Może coś się dostało na niego," hmm watpie, nawet specjalnie zabrałem szmatke umieszczoną na kiju i przepchalem nieco wydech Edytowane 24 Lipca 2016 przez erceka1234
golfagn Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Miałem na myśli jakaś gałąź/puszka po piwie się wcisnęła. Miałem takie przypadki
erceka1234 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) dzisiaj zawiazlem do mechanika i mowi ze swieca albo cewka jest uszkodzona, ale mam kolejny problem ostatnio wymienilem olej na 10w40 i niby za 300km caly wkroil ? ;o przeczytalem pare watkow na forum i niektory chlopy robili ponoc remot silnika co podobno jest nie oplacalne i wszystko winna jest odma czyż to prawda? @update auto przyjechalo od mechanika i po wymianie swiec nadal kopci mechanik stwierdzil, ze jest potrzebny remont silnika Edytowane 25 Lipca 2016 przez erceka1234
lukasz51237 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Bo to jest tak. 2.0 ALT to silnik który nawet jak jest w miarę zdrowy to pije olej, praktycznie każdy do tego silnika coś dolewa. A to, że Twój kopci to możliwe, że pierścienie się zapiekły np. Remont jest nieopłacalny, lepiej szukać innego silnika, chociaż to też loteria.
lukirks83 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 pierścienie raczej nie, pewnie płyn chłodniczy sie dostaje poprze kanał uszczelki pod głowica
erceka1234 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) hmm wydaje mi się ze to kopcenie jest przyczyna brania nadmiernego oleju (360km - 1l 10w40 pół syntetyk) ktoś cos? zauwazylem takze lekki ubytek płynu chłodniczego ;/ Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez erceka1234
Robero321 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zmień opis pod avatarem Bo to T przy 2.0 wprowadza w błąd ! jak masz zwykłe 2.0 to te silniki nie pija tylko chleją olej
erceka1234 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Rejestracja byla robiona na szybko i zaznaczylem 2.0 t bo nie bylo aeltee hehe. zresztą pisze jak byk "Witam posiadam ALT 2.0" Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez erceka1234
golfagn Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Czy ja dobrze przeczytałem? Bierze Ci prawie 3 litry oleju na tysiąc kilometrów?
golfagn Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Bo to zataiłeś jeden mały szczegół
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się