Kacza Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Szacun za ilość włożonej pracy w auto. Widzę, że masz smykałkę. Co do poprawy dynamiki to z wolnossakiem też można zrobić pare ciekawych tricków aby poprawić moc. Np. Co?
wampir Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Przede wszystkim doprowadzić do serii ... ... a potem dodać w sofcie parę błahostek, które potęgują wrażenia z jazdy tj: -Limiter obrotów przenieść wyżej -Limiter prędkości maksymalnej przenieść z 250km/h na 300km/h. -Wzmocnić dźwięk ‚odcinki’ paliwa w końcowym zakresie obrotów.-Poprawić reakcję na pedał gazu.-Optymalizacja ekonomi spalania przy normalnej jeździe.-Strojenie w celu podniesienia mocy na paliwie PB98 lub pb100
pawelosinski83 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Przede wszystkim doprowadzić do serii ... ... Skupię się na tym A jeśli chodzi o update tematu to przez okres świąteczny zrobiłem 4 ciekawe rzeczy: 1. Po wymianie akumulatora na nowy o właściwej pojemności 100Ah (wcześniej był 83Ah) sterownik LPG już nie znalazł sobie miejsca przy aku, więc zrobiłęm w podszybiu jesień średniowiecza i lpgtech wylądował ładnie w puszce pod ECU. Dodam jeszcze jedno złącze i będzie możliwość wyjęcia silnika wraz z ECU tak jak się to robi - bez cięcia instalacji do LPG, LPG zostaje a ECU z wiązką wychodzi razem z silnikiem - kabelki już pod to przygotowałem. 2. Regeneracja kloszy lamp. PRZED: W TRAKCIE: szlifowanie 240,400 maszynowo: ...potem 500 i 800 ręcznie, na wodzie: ...gotowe do lakierowania: ...komora lakiernicza: mokra szmata to jest to Lakier dwuskładnikowy z utwardzaczem (2K): no i efekt "PO": Dodatkowo wpadły postojówki LED + rezystorki we wnętrzu lamp, zamocowane na adapterach projektorów oraz nowe dekle i wyczyszczone ulepszone mechanizmy regulacji: Jeszcze tylko nowe palniki i jedna przetwornica (bo świeci na różowo jedna strona - wina przetwornicy)... 3. Test porównawczy projektorów INTEMO vs. A4B8-lift oraz EVO-X i seryjne bixy S4B6. (założę osobny temat z dużą ilością zdjęć) Palniki D2S Osram CBI. Na górze seria bix S4B6 (wypalone), na dole EVO-X: Na górze A4B8-lift, na dole EVO-X: Na górze Intemo, na dole A4B8-lift: 4. Przeróbka oraz montaż projektorów biksenonowych (wybrałem A4B8 ze względu na nie wiele gorsze jak nie takie samo w porównaniu do Intemo oświetlenie drogi ale dużo prostszy montaż). Projektor seryjny A4B8-lift: No to do dzieła. Usunięcie dodatkowej przesłony i zdystansowanie szkła soczewki - dla ostrzejszego i niebieskiego odcięcia, do tego lekkie podgięcie i ustawienie przesłony - dla lepszego oświetlenia poboczy => podniesiona linia odcięcia po bokach. Efekt końcowy: I to na starych palnikach D1S oraz 1 uwalonej przetwornicy... Edytowane 3 Stycznia 2017 przez pawelosinski83
Animal Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Sporo ciężkiej pracy włożone Ale komora lakiernicza mnie rozwaliła
mariusz-jagi Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Nie marnowałeś czasu ;-), świetnie wyszła, ta ostrzejsza granica "światło/cień". Gratki
cinkers Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Auto doinwestowane więc i cieszyć musi !! Jedno pytanie - po co zmieniałeś głośniczek w zegarach?
pawelosinski83 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Auto doinwestowane więc i cieszyć musi !! Jedno pytanie - po co zmieniałeś głośniczek w zegarach? Oj cieszy, cieszy Zmieniałem głośniczek, bo nie działał Nie marnowałeś czasu ;-), świetnie wyszła, ta ostrzejsza granica "światło/cień". Gratki [emoji106]1: Jeszcze chyba spróbuję wrzucić soczewki z gładkiego szkła... w poprzedniej esce B5 miałem projektory (też pomodzone) z S2000 na gładkich szkłach i brakuje mi tego ostrego odcięcia i szerokości wiązki... Edytowane 4 Stycznia 2017 przez pawelosinski83
pawelosinski83 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Przez ostatnie 2 miesiące trochę się działo... Powoli będę uzupełniał temat... Zacznę od najważniejszego: esa jest już w końcu po duuuużym serwisie zespołu napędowego... Zrobione rzeczy: 1.Kompletny rozrząd SWAG (ślizgi, napinacze, łańcuchy, czujniki, śruby, bolce ślizgów, podkładki diamentowe, wszystkie uszczelnienia) 2.Regeneracja obydwu wariatorów (fazatorów) wałków rozrządu 3.Uszczelnienie całego silnika i osprzętu wewnątrz i na zewnątrz silnika, miska górna, dolna, alternator, pompa wspomagania, wody, termostat, rury wodne, przepusty itd - co tylko się dało wymienić zostało wymienione, wszystkie durne uszczelki, oringi, uszczelniacze, nowa pasta, itd... 4.Czyszczenie i lakierowanie oraz uszczelnienie pokryw zaworów, wraz z kanałami odm wewnątrz 5.Czyszczenie kolektora dolotowego z nagaru i osadów, wymiana klapki na carbonową oraz montaż przekładek termicznych pmiędzy kolektor a głowice 6.Regeneracja alternatora i rozrusznika oraz nowy napinacz paska osprzętu wraz z paskiem naturalnie, sprawdzenie kompresora klimy, pompy wspomagania i tego całego napędu zębatkowego - wszystko jest OK, luzów na szczęście brak 7.Nowe świece i czujniki silnika (temperatura płynu i ciśnienie oleju), oczywiście nowy olej (LM Synthoil HT 5W40), płyn układu chłodzenia, płyn wspomagania, filtry 8.Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego oraz przepłukanie skrzyni i nowy olej (8HP), wraz z filtrem oczywiście + uszczelniacz wałka skrzyni 9.Wymiana węży wodnych i gazowych, likwidacja wycieków płynu chłodzacego 10.Wymiana całej wiązki silnika na "nową używaną" + jeszcze dodatkowo wymiana niepewnych konektorów i niektórych przewodów; stara ogólnie była w opłakanym stanie i nei było czego ratować... Oto kompletna lista części i prac - może się komuś przyda przy podobnej akcji... Ja musiałem kilka razy części dokupować bo co chwilę czegoś brakowało... Trochę do ogladania: silnik OUT: Czegoś tu brakuje... Dolny ślizg postanowił się zdezintegrować... nic dziwnego, że tak klekotało Kolektor przed: W trakcie: I po kilku ładnych godzinach pracy: Podkładki pod kolektor: Pokrywy zaworów przed wyglądały jakoś tak: I po: Wariatory przed regeneracją były w średnim stanie: A tu wiązka - temperatura w komorze zrobiła swoje...: W końcu po wielu przebojach i kartonach z częściami motor powoli "się składa": Aby w końcu wyglądać tak: I wrócić na miejsce: Auto jeździ, różnica jest bardzo duża Biegi zmieniają się idealnie płynnie, obroty nie falują a dźwięk jest bardziej rasowy. No i czuć, że moc wróciła. Niestety to jeszcze nie jest to, szczególnie patrząc na czasy przyspieszeń jakie wózek osiąga (6.9-7.0s 0-100). Jak się okazało jeden wałek pokazuje w VCDS -6 stopni, drugi -4 stopnie... Auto wraca i tak na drobne poprawki i sprawdzenie czy wszystko jest OK, czy nic nie cieknie, nic się nie odkręca itd, więc zostanie też obadane o co biega z tym ustawieniem rozrządu. Na przeprowadzenie całej akcji auto powierzyłem Kamilowi z CK-PROJECT we Wrocławiu - i mogę z czystym sumieniem polecić jego usługi do naszych esek Byłem kilka razy podczas prac, widziałem co i jak robią chłopaki i ile uwagi się poświęca. Nie ma lipy. Dzięki. Mam tylko nadzieję, że to ustawienie rozrządu będzie finalnie takie jak być powinno. Edytowane 29 Marca 2017 przez pawelosinski83
Theooo Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Gruby serwis! Ale widać że dbasz Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
pawelosinski83 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Auto wróciło wczoraj do Kamila na sprawdzenie WTF jest z tym rozrządem i inne drobne poprawki. Dziś mam nadzieję dowiem się co dalej... A w międzyczasie ogarnąłem parę nowych fantów i modów... Mgiełkowe grzane spryski: Panel Homelink (chcę go zamontować w lampce przy podsufitce i podłączyć do oryginalnego pilota od bramy) Zacząłem też modzić reflektory... Póki co oprawki W5W (uniwersalne 13mm z aledrogo - pasuja idealnie) oraz postojówki philips 6000K (próbowałem też 4000K - niby białee ale bezpośrednio obok ksenonów świeciły żółtawo). Na zdjęciu wyszło niebieskawo, ale świecą dokładnie na taki kolor tak jak ksenony. Wnętrze lamp poszło w czerń (Gwerty ogarnął): Kupiłem też gładkie szkła do projektorów (poniżej porównanie gładkie vs oryginalne polift A4 B8) aby jeszcze wyostrzyć odcięcie: Zacząłem również zabawę w modyfikację przysłon projektorów i montaż foreground limiterów... customowa linia odcięcia oraz czerń: To pierwsza próba i nie wyszło idealnie (lewa strona świeci za wysoko, foreground limiter za krótki i za wąski... będzie kolejna wersja ;-) Póki co świeci tak.... Ściana: Krótkie na drodze: Długie na drodze: Lewa strona: gładkie szkło, prawa strona: szkło fabryczne A4B8 polift (wyszło słabo, projektory nie są też idealnie poziomo ustawione... robiłem na szybko... ale widać różnicę w ostrości odcięcia...) Krótkie na drodze, obiektyw w linii odcięcia: Edytowane 29 Marca 2017 przez pawelosinski83
pawelosinski83 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Na moje bardzo fajnie to wyszło [emoji4] Dzięks, ale to chyba jeszcze nawet nie połowa drogi z tymi projektorami i lampami w ogóle Póki co widzę potencjał, ale to tylko taka mniej udana próba Finalnie ma wypalać trawę Zobaczymy co z tego wyjdzie...
kaFFFar Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Kawał dobrej roboty włożone w samochód a lampy to moje zdanie znasz, kosa! ! Oby tak dalej do przodu z modami
pawelosinski83 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Jaka barwę żarników masz? Osram Cool Blue Intense D2STeoretycznie "up tp 5500k" Wysłane z Tapatalka
RicS3 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Osram Cool Blue Intense D2STeoretycznie "up tp 5500k" Wysłane z Tapatalka Sam bym kupił ale chyba nie ma takiej barwy przy d4s
pawelosinski83 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Sam bym kupił ale chyba nie ma takiej barwy przy d4s Jest niby 5000k - podejrzewam, że to to samo ;-) Czyli w rzeczywistości niecałe 5000k... A u mnie taka akcja... Fotka sprzed godziny... Wysłane z Tapatalka
pawelosinski83 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Opublikowano 31 Marca 2017 Korzystając z okazji, że silnik jednak znów jest na wierzchu, zmienione będą 2 najbardziej zawodne ślizgi na wersję metalową z RS4 B7 Dowiedziałem się o tym modzie już po montażu standardowych ślizgów i silnika do auta, dlatego od razu tego nie zrobiłem. Lewy, dolny: 079109469AA --> 059109469F Górny, środkowy: 079109469AC --> 059109469E
was002 Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 super temat, miło widzieć, że są ludzie, którzy tak samo (mają narąbane - jak żona mówi**) troszczą się o swoje autko ** żona zazdrości chyba... @pawelosinski83, updejtuj i nie słuchaj żony!
Rekomendowane odpowiedzi