petrosdbz20 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Przedwczoraj (25.07.2016) kupiłem swoją długo oczekiwaną B7 Ale póki co... Moja pierwsza Audica A4 B5: Aktualnie jeszcze ją trzymam i na razie nie wiem, co z nią zrobię A teraz czas na gwóźdź programu... A4 B7 2.0 TFSI Quattro Rok produkcji: 2007 Kod silnika: BWT Skrzynia biegów: Tiptronic 6 biegowy Przebieg: 150 000 km Poprzedni właściciel sprowadził auto w 2012 r. z USA Ciekawsze wyposażenie: ABS ASR ESP 4x elektryczne szyby Elektrochromatyczne wszystkie lusterka Kompas w lusterku wstecznym Elektrycznie ustawiane fotele Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa Podgrzewane przednie siedzenia Szyberdach Bi-xenony skrętne z systemem doświetlania zakrętów Wielofunkcyjna kierownica Elektrycznie ustawiane, składane, podgrzewane lusterka Czujnik deszczu Czujnik zmierzchu Światła do jazdy dziennej Tapicerka skórzana 5x alufelgi 17" Tempomat Servotronic Radio Symphony III Wbudowany pilot do bram garażowych Coming/Leaving Home Zdjęcia (robione na szybko, dodam więcej, jak pojadę na gospodarstwo i odwiedzę myjnię): Planowany mody: Siatka bagażnika 25.08.2016 Spryskiwacze mgłowe 24.09.2016 FIS kolorowy europejski Listwy progowe i drzwiowe sline Klapa bagażnika europejska sline Kierownica 3-ramienna RNS-E Przedni zderzak sline PDC tył Spryskiwacze reflektorów Wrażenia po dwóch dniach nie do opisania. Po przesiadce z B5 widać i przede wszystkim czuć różnicę. Przyśpieszenie niesamowite. Ilość udogodnień i elektroniki robi wrażenie. Nagłośnienie - wypas. Alufelgi 17" są obłędne. Zmianę FIS i klapy bagażnika na EU jeszcze rozważę, bo w sumie jakoś mi to nie przeszkadza. Generalnie podchodzę do modów ostrożnie i skupiam się na tych tańszych, ale jeśli zasobność portfela pozwoli, to chętnie zaszaleję. Mile widziane wszelkie sugestie na modyfikacje Na koniec mam parę pytań nowicjusza: 1. Na dachu mam antenę "płetwę rekina". Podobno ma już wbudowaną antenę GPS, więc będzie łatwiej podłączyć RNS-E. Prawda to? 2. Po kodach wyposażenia wyczytałem, że mam "5SG - Lusterko zewnetrzne wypukle str. lewa" i rzeczywiście - w lewym lusterku jest jakoś inaczej. To jest standard, że lewe się różni od prawego? 3. Na kierownicy jest przycisk od komend głosowych (chyba). Jest on do czegoś przydatny, kiedy nie mam RNS-E? 4. Warto lać benzynę 98? 5. Zagłówki przednich foteli mogę podnosić i opuszczać po wciśnięciu przycisku. Da się regulować ich nachylenie? Nie byłem w stanie ich ruszyć w żaden sposób. Na dniach wymieniam wszystkie płyny i inne pierdółki, a potem... Jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć Edytowane 24 Września 2016 przez petrosdbz20
zelek2012 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Piękna audi Polecam jeszcze obwód grila chromowany pomalować na czarno
petrosdbz20 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Polecam jeszcze obwód grila chromowany pomalować na czarno Brałem to pod uwagę, ale przyznam, że całkiem nieźle wygląda chromowany. Zobaczy się jeszcze Tak samo bardzo chciałem uniknąć chromu wokół szyb, ale jednak nie wygląda to tragicznie Edytowane 27 Lipca 2016 przez petrosdbz20
zelek2012 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 ja u siebie pomalowałem plastidipem na czarny mat i sporo lepiej wyglada jak dla mnie
akjam Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Fajna sztuka. Trochę się pomodzi i będzie git! RNSE wrzucaj, spryski aby to było tak jak trzeba! Reszta już poleci z górki! Zerknij na mój temat a zobaczysz, że to dopiero początek...
petrosdbz20 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 Zerknij na mój temat a zobaczysz, że to dopiero początek Oj widziałem widziałem Nawet nie będę próbować dogonić
petrosdbz20 Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Opublikowano 30 Lipca 2016 Wlałem 98 i chyba na tym zostanę Niesamowitą frajdę daje ta bryka. Z moją B5 na światłach udawało mi się brać mniej więcej połowę "konkurencji". Teraz nawet "niesforne" beemki się chowają Zakupiłem sobie instrukcję i się zapoznaję z obsługą
jarek920 Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Przy prawie 1700 kg, 200KM szału nie robi po programie juz jest lepiej.
BeyerBrown Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Pb95 wg. producenta też jest dopuszczalna dla Twojego silnika, ale powoduje ona nieznaczne zmniejszenie jego mocy - ECU koryguje czas zapłonu (dodatkowo go opóźnia) by nie doszło do spalania stukowego. Czasem w instrukcjach obsługi piszą też by nie pałować silnika na takim warunkowym paliwie. Jeśli masz do niego oryginalnego, amerykańskiego manuala to spotkasz się tam z parametrem paliwa takim jak AKI tj. Anti Knox Index. Miej wtedy na uwadze, że bena AKI93-94 (zwana też Super Premium)=Pb98, AKI91 (Premium)=Pb95 a AKI87 (Normal?)=Pb92 Generalnie BWT powinien być karmiony Pb98 Rozważ zmianę tarcz zegarów na wersję EU, mnie irytowały km/h wydrukowane małą, czerwoną czcionką. Za dnia były ledwie widoczne. Szpeca od tarcz powinieneś znaleźć na Allegro... niestety ori tarcza odpada, bo wersje EU mają nieliniowo wyskalowany prędkościomierz, tylko custom-tarcza wchodzi w grę. U mnie wygląda to tak: w nocy https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8bGpyd0xNUHVMVG8/view?usp=sharing i za dnia https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VDU5VHctUzFqRFk/view?usp=sharing Z gościem co je robi możesz niemal wszystko dogadać - rozdzielczość skali, czcionkę, opisy, dodatkowe loga etc. PS. Gratuluję zakupu, bezawaryjności życzę Edytowane 31 Lipca 2016 przez BeyerBrown
petrosdbz20 Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Opublikowano 31 Lipca 2016 Gratuluję zakupu, bezawaryjności życzę Dzięki niestety ori tarcza odpada, bo wersje EU mają nieliniowo wyskalowany prędkościomierz Ale przy zmianie całego licznika chyba nie będzie znaczenia, jak skalowana jest tarcza?
arek_cccp Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Nie ma znaczenia przy zmianie całego licznika na EU od razu można wrzucić taki z s4/rs4 b7, który wyglada bardzo ładnie.
BeyerBrown Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Oczywiście, ale jeśli kolega nie planuje takiej operacji, to opcja którą zaproponowałem i którą sam mam jest ciekawą alternatywą
petrosdbz20 Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Opublikowano 31 Lipca 2016 Na razie pojeżdżę na tym, co mam. Potem się zastanowię nad rozwiązaniem, ale pewnie zmieniałbym cały FIS. Na chwilę obecną priorytetem jest dla mnie montaż sprysków świateł, żeby nie mieć problemów na przeglądach. W tym celu muszę kupić nowy zderzak. I tu się zastanawiam, czy szukać zderzaka z takim samym lakierem, czy brać w dowolnym kolorze i malować? Druga opcja wymusi na mnie pewnie malowanie błotników i maski, żeby nie było widać przejścia :/
marcinch001 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 W idealnym stanie nie znajdziesz zderzaka więc pewnie malowanie Cię nie minie . Co do malowania błotników to wydaje mi się ze dobry lakiernik dobierze tak lakier ze nie będzie trzeba tego robić .
petrosdbz20 Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Na alledrogo ceny są trochę rozjechane. Czy kupię coś dobrego (bez uszkodzeń, do malowania) do 500zł (nie musi być sline)? Jeżeli nie, to jaka mniej więcej cena da mi trochę pewności, że produkt jest ok? Bo wiadomo, że zdjęcia wszystkiego nie pokażą i na zdjęciu zderzak za 100zł może wyglądać spoko. No i wyczytałem gdzieś, że do samochodu z USA nie podsadzę zderzaka sline europejskiego. Prawda to? Aktualnie mam zwykły chyba europejski (bez odblasków po bokach), więc wydaje mi się, że nie będę mieć problemu z sline. Edytowane 31 Lipca 2016 przez petrosdbz20
marcinch001 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Szukaj s-line , wszystko pasuje p&p .
BeyerBrown Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 No i wyczytałem gdzieś, że do samochodu z USA nie podsadzę zderzaka sline europejskiego. Prawda to? Ładną ktoś bzdurę wpuścił w przestrzeń internetu... mógłbyś podać link skąd zaczerpnąłeś tej wiedzy? Jak kolega wyżej już napisał - wszystko pasuje idealnie i wchodzi jak tata w mamę Swoją drogą jeśli ktoś założył zderzak bez sprysków to czuję, że mógł iść po kosztach podczas naprawy przodu, że brał co popadnie, byle było... Nie mówcie mi, że w stanach nie ma obowiązku posiadania spryskiwaczy przy xenonie, bo naoglądałem się trochę Audi na tamten rynek i każde z xenonami miało układ mycia reflektorów. Zresztą, VIN lub wlepka z kodami wyposażenia jest w tej sprawie wyrocznią... Jak jest tam 8X1 to moje obawy mogą być prawdziwe... Zwracam honor jeśli jest 8X0 Acz wtedy wypadałoby sprawdzić, dla przejrzystości sytuacji, czy auto ma ori xenon (kod 8JD) czy dokładany na szybko
Binek1.8T Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 No tak, tylko tez wiadomo ze auto z USA, nie maja samopoziomowania reflektorów bo nie jest to u nich wymagane. Jak jest u Ciebie?
BeyerBrown Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 W moim amerykańcu wszystko jest tak jak w wersji EU - czujniki w zawiasie, sterownik poziomowania ulokowany za schowkiem, spryski w zderzaku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się