A4CCH Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, dziś padł mi kluczyk (scyzoryk 3 przyciski) wczoraj w nocy zamknął auto, rano już nie uczynił tej przyjemności i nie otworzył. Mam pytanie kupiłem wóz z tym jednym kluczem i czy jest możliwość zakodowania go z jednym ? Bo jak czytałem to ludzie robią to dwoma ... ? Auto po pełnym lifcie. Lub czy ewentualnie jak dorobiłbym sam grot to udało by się włączyć zapłon, czy będzie chciało immo ? Bo jak tak by się dało dorobiłbym grot i po płaczu, pilot znów bym zakodował i gra muzyka. U mnie chcą 450-550zł za dorobienie 1 scyzoryka, trochę przegięcie, a mam teraz ważniejsze sprawy niż dawać tyle za kluczyk ... Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez A4CCH
Fazii Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zrób grot i powinno wystarczyć Dziwne że z dnia na dzień pilot się wykodował
OLI_B5 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Kupujesz scyzoryk , do tego nową pastylke immo z nowym grotem i zakodujesz sobie bez problemu zamykając się w 100zł
A4CCH Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) a częstotliwość itp. To chyba nie do końca takie łatwe, no i kupić odpowiednie wszystko ... ? No dziwne ... Bateria też daleko łapała także to raczej nie jej wina ... Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez A4CCH
marcin_franz Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Sprawdź vagiem czy kluczyk w ogóle nadaje sygnał
A4CCH Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A wie ktoś gdzie w sedanie znajduje się centralka ? Te całe sterowanie ? Bo czytałem że wilgoć mogła sie tam dostać.
OLI_B5 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A wie ktoś gdzie w sedanie znajduje się centralka ? Te całe sterowanie ? Bo czytałem że wilgoć mogła sie tam dostać. W bagażniku po prawej stronie , musisz zdemontować tą plastikową osłone i podciągnąc boczek do góry i tam masz pompke. Częstotliwosc masz raczej 433.92 , ''złam'' pilot na pól to bedzie napisane.
A4CCH Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Jest tylko numer, jak kupie z tym samym numerem to oczywiście będzie ta sama częstotliwość ? 4D0.837.231A I klucz od angika oczywiście może być ? Czy jest jakaś różnica ? Będzie ta sama częstotliwość, w niektórych przypadkach pasują i inne numery. Częstotliwość idzie sprawdzić na centralce , klucz od anglika może być. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez A4CCH
Kamil Roski Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 A wie ktoś gdzie w sedanie znajduje się centralka ? Te całe sterowanie ? Bo czytałem że wilgoć mogła się tam dostać. Jestem po suszeniu centralki. Elektryka zaczęła mi wariować - zapalone światła awaryjne (bez mrygania) oraz inne problemy, jak kierunkowskaz z ADHD. Pierwszą rzecz, którą wykonał elektryk to sprawdzenie centralki, jest pod schowkiem na olej - ta półka w prawym rogu. Gąbkowa osłona centralki była tak mokra, że aż kapało, teraz się suszy. Elektryk sprawdzał też inne rzeczy - efekt taki, że światła już nie wariują, jednak obecnie mój pilot uzbraja i rozbraja alarm ale nie zamyka i nie otwiera drzwi Będę kodował oryginalne klucze firmowe, jednak podobno potrzebne są dwa, koszt 50-80 zł.
marcin_franz Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Prawdopodobnie Ci pompka padła. Do kodowania pilota potrzebne są dwa kluczyki. Jeden do włączenia zapłonu, a drugi do przekręcenia w tym samym czasie zamka w drzwiach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się