Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant 1.8T quattro S-LINE RS6 18 (strona 3)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy aby na pewno? Im mniejsze ET, tym bardziej koło oddala się od wnęki... Przeglądam grafikę w google i z takim osadzeniem felgi w B7 wystają sporo.

Tak siedzi ET25 na 18 calach i oponie 215 - przy negatywie z tyłu dalej trochę wystaje, ciężko byłoby to schować na równi z nadkolem.

diggnes_zps877b702c.jpg

Edytowane przez d3jv
Opublikowano

Nie tylko et sie liczy ale też szerokość felgi i zawias.....

Opublikowano (edytowane)

Zobaczymy po zimie... Może się jeszcze trafi jakaś okazja, ale szczerze mówiąc wolałbym coś w podobnych szerokościach, ale żeby było delikatnie schowane w nadkole... Przytrzeć co prawda mi się ani razu nie zdarzyło, ale jak wspomniałem wcześniej czasami trzeba wyjechać poza asfalt, a wtedy może być różnie.

Auto i tak pochłonęło dużo wydatków od zakupu... rns-e, instalacja gazowa, kompletny serwis, rozrządy etc... budżet na ten rok wyczerpany :P

Edytowane przez d3jv
Opublikowano

Czy aby na pewno? Im mniejsze ET, tym bardziej koło oddala się od wnęki... Przeglądam grafikę w google i z takim osadzeniem felgi w B7 wystają sporo.

Tak siedzi ET25 na 18 calach i oponie 215 - przy negatywie z tyłu dalej trochę wystaje, ciężko byłoby to schować na równi z nadkolem.

diggnes_zps877b702c.jpg

Mówiłem żebys spojrzał na szerkość felg a nie tylko że 18 cali i et 25, masz tu auto na stronie, te felgi mają 9,5 cala szerkości............

http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=34952

Opublikowano

Czy aby na pewno? Im mniejsze ET, tym bardziej koło oddala się od wnęki... Przeglądam grafikę w google i z takim osadzeniem felgi w B7 wystają sporo.

Tak siedzi ET25 na 18 calach i oponie 215 - przy negatywie z tyłu dalej trochę wystaje, ciężko byłoby to schować na równi z nadkolem.

diggnes_zps877b702c.jpg

Mówiłem żebys spojrzał na szerkość felg a nie tylko że 18 cali i et 25, masz tu auto na stronie, te felgi mają 9,5 cala szerkości............

http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=34952

Patrząc na te auto mam wrażenie, że właściciel jeszcze nie wyrósł z resoraków... :decayed:

Opublikowano

Czy aby na pewno? Im mniejsze ET, tym bardziej koło oddala się od wnęki... Przeglądam grafikę w google i z takim osadzeniem felgi w B7 wystają sporo.

Tak siedzi ET25 na 18 calach i oponie 215 - przy negatywie z tyłu dalej trochę wystaje, ciężko byłoby to schować na równi z nadkolem.

diggnes_zps877b702c.jpg

Mówiłem żebys spojrzał na szerkość felg a nie tylko że 18 cali i et 25, masz tu auto na stronie, te felgi mają 9,5 cala szerkości............

http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=34952

Patrząc na te auto mam wrażenie, że właściciel jeszcze nie wyrósł z resoraków... :decayed:

Ty to zawsze masz jakieś dziwne wrażenia :grin::decayed:

Opublikowano

Czy aby na pewno? Im mniejsze ET, tym bardziej koło oddala się od wnęki... Przeglądam grafikę w google i z takim osadzeniem felgi w B7 wystają sporo.

Tak siedzi ET25 na 18 calach i oponie 215 - przy negatywie z tyłu dalej trochę wystaje, ciężko byłoby to schować na równi z nadkolem.

diggnes_zps877b702c.jpg

Mówiłem żebys spojrzał na szerkość felg a nie tylko że 18 cali i et 25, masz tu auto na stronie, te felgi mają 9,5 cala szerkości............

http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=34952

Patrząc na te auto mam wrażenie, że właściciel jeszcze nie wyrósł z resoraków... :decayed:

Chciałeś napisać właścicielka :decayed: zresztą chyba już wyrosła bo sprzedała je :P

Opublikowano

Ty to zawsze masz jakieś dziwne wrażenia

Cóż... kiedyś mnie zrozumiesz :P


:wink:

Opublikowano

Panowie, krótka piłka. ET37 7,5j w 18 podejdzie do mojej b7 bez żadnych kombinacji? zawiecha s-line...

I dorzucę parę fotek w zimowej aurze, co by nie było, że nic nie dodaje :wink:

wQnVaPk.jpg

jtM1lQT.jpg

Opublikowano

Zupełnie podejdzie, na zewnątrz będziesz miał dokładnie co do mm jak ja w 8J et 43, a od wewnątrz 12mm zapasu. 

Wystarczy użyć http://uniwers.vot.pl/et/

Opublikowano

Podejdzie bez problemu. Jeszcze dystans wrzucisz [emoji3]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witaj.

Tak jak Koledzy piszą przy 7,5 szer. feldze i ET 37 jeszcze 10 mm dystans wrzucisz,

Pozdrawiam!

Opublikowano
Dnia 22.08.2016 o 16:31, d3jv napisał:

Jej brak to akurat zaleta :grin:

 

IREC9LM.jpg

Temat trochę zarósł... A auto dostało oświetlenie ledowe tablicy rejestracyjnej... tym razem nie powoduje błędu i świeci tak jak widać na zdjęciu, czyli bardzo fajnie :grin: Poza tym nowa cewka zapłonowa - stara skończyła swój żywot.

Kolego z jakiego żródła wrzciłeś żaróweczki do podświetlenie tablicy ??

 

Opublikowano
2 minuty temu, ded721 napisał:

Kolego z jakiego żródła wrzciłeś żaróweczki do podświetlenie tablicy ??

 

Kompletne dedykowane ledy z allegro na płytce z tymi plastikowymi wkładami, kosztują coś koło 50 zł 

Opublikowano
12 minut temu, d3jv napisał:

Kompletne dedykowane ledy z allegro na płytce z tymi plastikowymi wkładami, kosztują coś koło 50 zł 

można link na priv ? I jeszcze jakie postojówki masz wrzucone ?

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, ded721 napisał:

można link na priv ? I jeszcze jakie postojówki masz wrzucone ?

Osram cool blue 4200k, link zaraz podrzucę

Edytowane przez d3jv
Opublikowano (edytowane)

Auto dzielnie pokonuje kilometry, czasu na prowadzenie tematu, jak i nowych modów nie ma... ale dzisiaj wyleciały chlapacze :wink: Może być?

VTXrtUA.jpg16dHqAa.jpg

 

przed-po

hoadI17.jpg

Edytowane przez d3jv
Opublikowano

O wiele lepiej .

Opublikowano (edytowane)

Ostatnimi czasy auto borykało się z pewnymi problemami, jak ktoś śledzi forum na bieżąco to pewnie wie. W zeszły piątek wybrałem się do forumowego Galetto celem zrobienia logów.. Ostatecznie po podjęciu szybkiej decyzji auto zostało u niego na prawie tydzień.

Przede wszystkim ubytek oleju... Były podejrzenia, że to turbosprężarka i się nie myliliśmy (ma luz na wirniku, stąd delikatne gwizdanie - ale dmucha podane doładowanie), mimo wszystko oleju w dolocie było naprawdę niewiele. Winowajcą okazała się uszczelka pokrywy zaworów, która puściła właściwie z każdej strony. Wycieków pod autem nie było, bo olej pod wpływem temperatury zaskrzepiał się na silniku.. Już na miejscu zaczęły wypadać zapłony, po wyjęciu cewek okazało się, że są zalane olejem (winna wewnętrzna część uszczelki, puszczała olej do gniazd).

Co zostało zrobione

> uszczelka pokrywy zaworów

> przeczyszczony i sprawdzony N75

> sprawdzona szczelność dolotu i turbosprężarka

> wymieniony DV (oryginał z ASO)

> cewka zapłonowa na 3 cylindrze (na akcje serwisową się nie kwalifikuje, mam już dwie nowe i żeby mieć spokój trzeba będzie wymienić dwie pozostałe) aktualizacja: wszystkie 4 cewki są już nowe

> logi dynamiczne: wszystko w porządku, nie ma spalania stukowego.. wtryski nie zapętlają.. generalnie nic się nie dzieje.

No i na chwile obecną to wszystko. Autem zrobione od zakupu 10 tysięcy kilometrów bez jakichkolwiek problemów, kiedyś trzeba jednak coś zainwestować jeśli chce się mieć wszystko na ''tip top''. Za parę lat przy sprzedaży wyjdzie na plus, bo wszystko będzie udokumentowane i zrobione, a 1.8tQ + S-LINE w fajnym wyposażeniu potrafią trzymać cenę.

 

Edytowane przez d3jv
Opublikowano (edytowane)

Temat się trochę zastał, ale pora odświeżyć..

Auto przyśpiesza, skręca i hamuje jak trzeba. Minął dokładnie rok od zakupu, 1.8t się doczekało kolejnego serwisu filtrowo-olejowego i regeneracji turbosprężarki w jednym ze sprawdzonych zakładów w Mielcu.

Edytowane przez d3jv
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...