Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2.0TFSI 290ps Quattro Tornado Grey


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Jako, że 1.8T już się sporo najeździłem, tym razem padło na 2.0TFSI w sedanie 2015r. Celem było zakupienie samochodu bez wad "olejowych", o jak najmniejszym przebiegu i jak najnowszego. Po przejrzeniu ofert, zdecydowałem się na sprowadzenie samochodu z USA po bardzo malej stłuczce (reflektor, grill, błotnik) ze śmiesznym przebiegiem 18000km. Auto w porównaniu do innych oferowanych na aukcjach w USA nosiło na prawdę znikome ślady, oczywiście została sprawdzona przeszłość, jak i carfax.

Na razie takie fotki z kalkulatora, niebawem wrzuce lepsiejsze

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpgIMAG0209.jpg

 

tak z grubsza:

- kolor z palety audi 2016 Tornado Grey

- SLINE

- silnik 224ps ze skrzynia automatyczna 8 biegowa tip, przebieg 18 000km

- quattro

- czarna skórzana tapicerka

- kiera multi

- światła neony przód tyl

- elektryka siedzen

- bizenon

- tempomat

- 18 cali 245/40/18

- szyberdach

- jakies pakiety podswietlen i inne drobniejsze fajerwerki

 

auto aktualnie na sprzedaz

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Dawaj foty

Opublikowano

Jak najszybciej

Opublikowano

W końcu jakiś sensowny setup B8, szkoda że z USA :)

Opublikowano

szkoda że z USA

Jak dla mnie to jest plus, bo znam historie auta, mam pewnosc ze procz tego co ma w tej chwili popsute nic wcześniej sie nie wydarzylo, dwa ma przebieg niespotykany w autach europejskich, trzy wersje na USA nie mialy takich problemów olejowych, tym bardziej ten model. Auta z Niemiec pojawia sie za 2 lata kiedy to Niemcy natluka takim autem 180tys i beda sprzedawac, jak dla mnie auto po takim przebiegu jest w watpliwym "stanie" pomimo tego ze bylo serwisowane itp. Oczywiscie sa minusy takie jak licznik w milach, zabawy z tylnymi lampami i brak s-tronica.

Opublikowano

Czekamy na foty ! :)

W końcu jakiś sensowny setup B8, szkoda że z USA :)

Co masz kolego na myśli pisząc "szkoda, że USA" ?

Opublikowano

o jak najmniejszym przebiegu i jak najnowszego.
Mam dosyć podobne podejście. Bardzo fajne auto. Tip to raczej plus niż minus. Zależy jak długo będziesz jeździć. Amerykance nie maja trzeciej generacji(tych z wtryskami na dolocie) średnich tfsi. Zrób zdjęcia tego sinika(bez pokrywy :wink: ). Nigdy go jeszcze na żywca nie widziałem.

Generalnie "dziwne" są tematy bez fotostory albo o autach których jeszcze się nie ma...

Opublikowano

Szkoda w sumie tylko dlatego, że nie ma S-Tronica.

Reszta rzeczy jak lampy czy licznik to pikuś :)

Opublikowano

Amerykance nie maja trzeciej generacji(tych z wtryskami na dolocie) średnich tfsi.

Mógłbyś kolego rozwinąć nieco myśl? :)

Te najnowsze 2.0 są gorsze od poprzedniej generacji? Pod jakim względem? :mysli:


wersje na USA nie mialy takich problemów olejowych, tym bardziej ten model

Też mają, może nie na taką skalę co w EU. W każdym razie tam problem rozwiązano bardziej po ludzku, bo jest na to akcja serwisowa, VAG miał wytoczony pozew zbiorowy i go przegrał, legendarni amerykańscy prawnicy stanęli na wysokości zadania :)

Nie wiem tylko czy obowiązuje ona na samochód czy tylko na kraj... a może muszą być spełnione oba warunki (auto na rynek US + zarejestrowane i jeżdżące po kraju Wujka Sama). Jeśli tylko to pierwsze to masz prawo do skorzystania z niej w PL gdyby zaczęły się problemy z przepalaniem oleju, acz te najnowsze jednostki nie powinny mieć już problemów :)

Niemniej gratuluję zakupu! Szerokości i bezawaryjności :)

Opublikowano

Przejechałem swoim 2.0 TFSI 10kkm i powiem szczerze, że nie dolałem grama oleju :)

Na chwile obrcną jestem mega zadowolony z wersji USA :)

Opublikowano

Problemy zaczynają się po 100-120tys.km, czyli na ogół po kilku latach i grubo po gwarancji...


Mówię o przypadkach w których siedzą pierścienie starego typu

Opublikowano

Auta brały od nowości coraz więcej oleju. Po 100kkm więcej jak benzyny;)

W 3Gen. nie trzeba czyścić dolotu;)

Opublikowano

Auta brały od nowości coraz więcej oleju. Po 100kkm więcej jak benzyny;)

W 3Gen. nie trzeba czyścić dolotu;)

Ma juz wtrysk pośredni i bezpośredni ?

Opublikowano

Przejechałem swoim 2.0 TFSI 10kkm i powiem szczerze, że nie dolałem grama oleju :)
Na chwile obrcną jestem mega zadowolony z wersji USA :)

nasz kod silnika nie ma wad olejowych i tym podobnych, potwierdziłem to u dealera audi zanim kupilem auto

Opublikowano

Auta brały od nowości coraz więcej oleju. Po 100kkm więcej jak benzyny;)

W 3Gen. nie trzeba czyścić dolotu;)

Ma juz wtrysk pośredni i bezpośredni ?

tak w tej generacji jest pośredni i bezpośredni wtrysk więc dolot czysty :)

gratulacje zakupu - i masz racje lepiej wziąć auto po lekkiej przygodzie i samemu naprawić niż kupić składane u Heńka z przelotem 200tys km z niemcowni

Opublikowano

nasz kod silnika nie ma wad olejowych i tym podobnych, potwierdziłem to u dealera audi zanim kupilem auto

No to pięknie :D

Ciekawe jest to, że właścicielom nowszych jednostek mówią, że wadę już usunęli... a co mówią tym, którzy mają starszy silnik?

Że to nie wada tylko... hmmm, cecha? :facepalm:

Opublikowano

z innej beki pytanie, jakie macie spalanie w 2.0TFSI polift? rozważam zakup i szukam opinii ;)

Opublikowano

z innej beki pytanie, jakie macie spalanie w 2.0TFSI polift? rozważam zakup i szukam opinii ;)

U mnie w cyklu mieszanym wychodzi 9,5 l /100km :)

Opublikowano

Amerykanie nie mają 3 generacji i co za tym idzie dodatkowych wtryskow;) Nie wiem czy coś zmienili przy hardware w 224KM. Jeżeli tak, to proszę o informację wraz z dowodami :)

Opublikowano

Ale B9-tki z USA już są z dodatkowymi wtryskami pośrednimi czy nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...