Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2.0TFSI 290ps Quattro Tornado Grey


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ładnie jedzie.

Przebieg zerowy to parametry ponad fabryke.

Dużo momentu i szeroko.  Mocy pewnie z 20PS ponad serię będzie.:)

A przynajmniej moc nie spada wraz z biegami jak po hybrydzie w 1.8T.

Opublikowano
2 godziny temu, wampir napisał:

Ładnie jedzie.

Przebieg zerowy to parametry ponad fabryke.

Dużo momentu i szeroko.  Mocy pewnie z 20PS ponad serię będzie.:)

A przynajmniej moc nie spada wraz z biegami jak po hybrydzie w 1.8T.

mam wrazenie ze b7 dostala by ladne backi pomimo 270ps.

tutaj moc jest na kazdym biegu az do konca, nie meczy sie nie grzeje, skrzynia w trybie S tez sobie radzi ze zmianami biegow

Opublikowano

Ładnie sobie radzi :D i jeszcze quattro robi na pewno robotę :wink: ale odpycha się nieźle :jerk:

Opublikowano (edytowane)

a mowia ze 2.0tfsi duzo pali :P

IMG_20170417_184606 IMG_20170417_183431 Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Powiedz lepiej kiedy planujesz jakies mody ?:P

 

Opublikowano
11 minut temu, wampir napisał:

Powiedz lepiej kiedy planujesz jakies mody ?:P

 

ostatnio dość intensywnie siedziałem w garażu.

w międzyczasie gregor10.pl zmienił auto nie do poznania 

jest ciekawie, niebawem sie pochwale albo sami przeczytacie gdzies w internetach

Opublikowano

wklejam wykresine

 

wykres.png

Opublikowano

Teraz to musi jechac... zakladaj obowiazkowo temat w dziale z wykresami!!!

Opublikowano

juz zalozylem

Opublikowano

o przeskurewyn ale te silniki są podatne na tuning... dość już tych starych 1.8t widać ze technologia sie ruszyła... 450nm w 2500 rpm.. widzę, że zrobiłeś piekny prezent kupującemu 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Imhotet napisał:

o przeskurewyn ale te silniki są podatne na tuning... dość już tych starych 1.8t widać ze technologia sie ruszyła... 450nm w 2500 rpm.. widzę, że zrobiłeś piekny prezent kupującemu 

Dokładnie, kumpel "zwykłym" boxem od ABT ma zapewnione 340KM/430Nm oraz 365Nm/460Nm (boost 10-cio sekundowy), co potwierdził wykres z hamowni. Wszystko to na zwykłym Pb98 (ABT zaleca benzynę 102-oktanową)

Silnik 2.0TSI, seryjnie ma 265KM/350Nm i 290KM/380Nm w trybie boost.

ABT daje mu gwarancję na 2 lata lub 100tys.km przebiegu.

...czego chyba żaden z rodzimych tunerów nie oferuje...:hi:

 

VW GOLF VII GTI CLUSPORT 265KM 2016 ABT AEC VS SERIA 1.jpg

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Ciekawe co z tą mocą robi przy FWD.

Opublikowano

wiadomo ze moc w ośce to bezsens nie ma co dyskutowac 

Opublikowano

Roman zegary rozumiem że wyskalowane są w milach czy planujesz zmieniać?

widzę że mniejsze są w KM/H ale jednak można się pogubić ...

kierunki musiałeś zmieniać na pomarańczowe czy nie ma takiej potrzeby?

Opublikowano

Nie radze zmieniać. Potem będą dopiero komentarze...

Jako uzytkownik auta z licznikiem z milami i kilometrami stwierdzam, ze to zaden problem. Ani ja ani moja Żona nie mamy z tym problemów.  Czlowiek sie szybko przyzwyczaja i potem musze sie skupić aby widzieć ile jest w danej chwili mil.  

 

Opublikowano
1 godzinę temu, gomez.pl napisał:

Roman zegary rozumiem że wyskalowane są w milach czy planujesz zmieniać?

mam ori licznik, w b8 to zupelnie nie przeszkadza bo aktualna predkosc wyswietlana jest jebnitna czcionka na srodku

licznik mozna zmienic w Sierakowie z czesciami 900zl i zdjeciem CP

Opublikowano

Przyłączam się do gratulacji.

Ja nabyłem drogą leasingu takie w marcu 2017, lekko uszkodzony przód (silnik palił), widziałem go przed naprawą, a dobry stan i błachość uszkodzeń potwierdził mój mechanik, samochód miał 8.500 km (osiem i pół tysiąca) i pachniał nowością. Wersja z USA była brana celowo (dobre wyposażenie - MMI 3G +, pełna skóra z elektryką i pamięcią ustawień, 3 strefowa klima, pakiet ośw wewn., quattro, a co najważniejsze genialna i pancerna skrzynia ZF 8HP z 8miom biegami, błyskawicznie zmieniająca biegi (ostatnio zrzuciła z 8mego bezpośrednio na 3ci), dzięki której spalanie średnie to od 7,4 l/100 przy spokojnej, ale dynamicznej jeździe, do ok 14 l/100 w warszawskich śródmiejskich korkach.

Średnio na dystansie około 5.000 km komp. pokazuje 10,4 l/100.

Jest to moje drugie auto z USA, wcześniej był VW eos 2.0T z DSG z 2008 roku) kupiony w 2009 z przebiegiem 1.300 mil (tysiąc trzysta), zrobiłem nim jakieś 110k km i lałem tylko paliwo, co 15k km wymieniałem olej i przy 60.k km olej w DSG.

 

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Krz.1 napisał:

Ja nabyłem drogą leasingu takie w marcu 2017,

no kolega chyba do mnie dzwonil na poczatku wiosny w sprawie samochodu. Niemniej gratuluje zakupu.

99% mowi ze auta z USA to szrot, ale to najczesciej Ci ktorzy oceniaja zdjecia na bezwypadkowe i nigdy takiego auta nie kupili.

Ja tam sobie chwale, bo kupujesz auto prawie jak nowe, te same egzemplarze z Europy maja juz najechane kilometrow i sa najczesciej po mocniejszych dzwonach.

Ludzie sa glupi jak gęsi co ja historii naslyszalem sie przez telefon to glowa mała. Kiedyś jeden klient powiedział mi że to audi to nie takie audi, które produkuje fabryka w Niemczech :D co najlepsze jego mechanik mu tak powiedział

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano
3 godziny temu, roman_tyk napisał:

no kolega chyba do mnie dzwonil na poczatku wiosny w sprawie samochodu. Niemniej gratuluje zakupu.

 

Też tak sądzę. Niestety Twoja miała słabe wyposażenie, więc wziąłem z 2014, ale w moim ulubionym białym kolorze z zacnym wyposażeniem (np. śledzenie martwego pola i Bang & Olufsen) i nikłym przebiegiem. Jak na razie, po zrobieniu 5k km jestem bardzo zadowolony (szczególnie ze skrzyni), ale zaczynam myśleć już o małym wirusie...

Opublikowano

Witajcie,

Krzysiu nie ma co się zastanawiać trzeba wirusować ;D

Dopiero auto ożyje!

Tylko sprawdzonego infekującego trzeba wybrać ;D

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...