CreShu Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 Jak kupilem tak było ale myslalem ze wina klockow z tylu bo do wymiany były, wymienilem z miesiac temu i nadal jest to samo mam na podworku 1.9tdi a4 b5 90KM i dzis zmienialem klocki z tylu to pedal doslownie na 1 cm i juz hamuje a u mnie trzeba do polowy wcisnac.
piotrsob1 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 A bierzesz w ogóle pod uwagę że w 1,8T są pewnie ździebko większe zaciski hamulcowe niż w tym TDI-ku i trzeba do nich pewnie 2 razy więcej płynu hamulcowego wpompować żeby się zacisnęły na tarczach ? Jak na rolkach jest OK , pedał nie wpada do podłogi tylko do połowy i hamuje dobrze to może nie szukaj dziury w całym ?
CreShu Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Wlasnie darowalem sobie szukanie dziury w calym, hamowac hamuje jak powinien. A co do Twojej wypowiedzi piotrsob1 to zaciski mają takie same, nie są 2 razy wieksze Wracam do tematu gdyż pogoda robi się co raz gorsza, a warunki na drogach co raz cięższe. Pracę pedała hamulca podzielmy na 3 części. Powinien łapać w 1/3 od góry a łapie 2/3 od góry. Hamulce odpowietrzone, na rolkach sprawdzane moment dobry. Tylko po prostu nisko pedał siada. Jest możliwość wyregulowania tego np trzpieniem tym co idzie przez serwo do pompy? Lub czy po prostu jest możliwość ustawienia go aby brał wyżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się