mashet Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Powoli zbieram graty na Stage II. Zastanawiam się, czy ktoś miał styczność z wtryskami z Chin, niby Bosch, niby OEM. Numery się zgadzają - 0280155968. Wychodzi 220-230 za komplet http://www.aliexpress.com/item/Brand-new-42lb-fuel-injector-0280-155-968-0280155968-high-performance-fuel-injector-for-1-8T/32367581493.html?spm=2114.01010208.3.223.1YV1W0&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_2_10057_10056_10055_10049_10059_10058_10017_10060_10061_10062_10063_412_10064,searchweb201603_2&btsid=9dcff0bb-3b58-420e-9de3-16232c4ea4de Cena jest bardzo dobra i zastanawiam się czy nie warto zaryzykować. Nawet jak utopię kasę to przynajmniej będzie wiadomo, czy to się do czegoś nadaje. Tylko bez gadania, ze żałuję na pewne wtryski, bądź używki. Po prostu robię rozeznanie
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Jak chcesz to za 100 wyśle Ci komplet tych wtrysków, mały przebieg żekłbym symboliczny zawsze to mniejsza strata.
mashet Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak chcesz to za 100 wyśle Ci komplet tych wtrysków, mały przebieg żekłbym symboliczny zawsze to mniejsza strata. To może powiedz coś więcej na ich temat EDIT: Dobra zrobiłem mały research i znalazłem na youtube porównanie chińczyków i Boscha. Wtryski nie dają rady przy większym ciśnieniu, a dla Boscha nie jest to problem. Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez mashet
krzysiekml Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 szukaj krótszych do bfb bo te są za długie i szukaj sprawdzonych takie zielone mam to zrobiłem sobie z nich ozdobę w garażu bo do tego tylko się nadają
gregor10 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 smieć nie wtrysk jak wszystkie te tanie , jedni chwala bo zalozyli i dziala, ja montuje tego w dziesiatkach i to samo tyczy sie tych 012 430cc , nawet te z intercarsu 012 potrafia zaczać lać po 1tygodniu uzytkowania. deki 630cc z niewiadomego pochodzenia utopily u kolegów 2 tłoki tak co kto lubi inne znów powodowaly egt 1200cc polecam kupowac nowe oryginalne wtryski tylko i wylacznie chyba ze ktos lubi ryzykowac za 300-500zl caly motor
romanzlasu Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 smieć nie wtrysk jak wszystkie te tanie , jedni chwala bo zalozyli i dziala, ja montuje tego w dziesiatkach i to samo tyczy sie tych 012 430cc , nawet te z intercarsu 012 potrafia zaczać lać po 1tygodniu uzytkowania. deki 630cc z niewiadomego pochodzenia utopily u kolegów 2 tłoki tak co kto lubi inne znów powodowaly egt 1200cc polecam kupowac nowe oryginalne wtryski tylko i wylacznie chyba ze ktos lubi ryzykowac za 300-500zl caly motor Moze troche offtop ale graty bosha z intercarsu to najwieksze śmieci jakie mogą być, czujniki ciśninia CR leci z nich paliwo z każdego z trzech co montowałem, regulatory na pompy po 3k do wymiany, czujniki różnicowe DPF po 6 miesiecy kaput, wtryski takze niby nowe bosh ale masakra leja sprawdzane na stole. Wszystko chodzi to tak jakby było kupione na aliexpers po prostu nie polecam, nie bede mowil takze o odklejejacych sie okladzin od klockow.
mashet Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Gregor zgadza się, poczytałem troche, poszukałem info i tak jak mówisz. To śmieć. Nie mniej jednak temat moze sie przydać komuś zanim utopi kasę, bądź silnik Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
impackt Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Nie chciałem zakładać nowego tematu Czy wtryski z 1.8t ARY z seata leona 180KM będą pasowały zamiast moich seryjnych BFB ? Czy są rozmiarowo większe od obecnych?
impackt Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Beda pasowac. Rozumiem, że jednocześnie będą większe od obecnych ? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez impackt
impackt Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Ta. Super, dziękuję za informacje ! Panowie, ponownie w temacie wtrysków czy do BFB podejdą wtryski z AJQ ? tzw. długie?
impackt Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) teraz na seryjnych wtryskach jest zestrojony na 191 KM i 291 Nm, zakładam drugi IC i chciałbym wrzucić większe wtryski żeby ugrać ok. 210 KM i 310-320 Nm, wszystko na seryjnym turbo i z zamontowanym DP. Edytowane 3 Listopada 2016 przez impackt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się