august Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 I co, i co? Na jakim etapie masz FISa? Ściągałeś kierę i poduszkę, żeby założyć manetkę?
plastuch Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 I co, i co? Na jakim etapie masz FISa? No fisiorowi pozostało podać sygnał temp. Oleju i obecnie daje mi takie info. (sory za jakość zdjęcie telefonem robione) Ściągałeś kierę i poduszkę, żeby założyć manetkę? Dziś zaplanowałem sobie że dokończe to co zacząłem (czyli manete dokładam) więc wyposażyłem się w miernik napięcia (w moim przypadku nie zbędny do rozkminy wtyczek) potrzebne klucze śrubokrenty i koszulki termoizolacyjne itp. Odkręciłem baga zdjąłem osłony kolumny kierowniczej rozpiąłem kości okręciłem kiere (warto sobie zaznaczyć w jakim jest położeniu) wyjąłem manete porównałem je i stwierdziłem że nie będzie ptoblemow z przeróbką do czasu gdy funkcja2 wycieraczek powieliła się ze spryskiwaczami (w starej manecie) zaznaczam że w manecie po II-gim Lifcie kabelki tych funkcji są osobno i nie odnalazłem funkcji3 wycieraczk. Mimo wielu podejściom nie udało mi się tego rozwiązać i odpuściłem gdyż zaczeło się ściemniać a trzeba było złozyć auto przed zmrokiem Ale zapowiedziałem sobie że się nie poddam i przetrząsne całe forum w poszukiwaniu schematu pinów manety przedliftowej! Ewentualnie jeżeli któryś z forumowiczów posiada takowy schemat prosze o podesłanie mi go będe wdzięczny [br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 21:54_________________________________________________A zapomniaelm dodać że jeżeli uda mi się rozwiązać ten problem to podłączenie przycisków FIS jest przy tym śmiesznie łatwe Jak to ogarne to sporządze taki mały opis co gdzie jak czym i do czego
mrogal Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 I co, i co? Na jakim etapie masz FISa? No fisiorowi pozostało podać sygnał temp. Oleju i obecnie daje mi takie info. (sory za jakość zdjęcie telefonem robione) Ściągałeś kierę i poduszkę, żeby założyć manetkę? Dziś zaplanowałe sobie że dokończe to co zaczołem (czyli manete dokładam) więc wyposażyłem się w miernik napięcia (w moim przypadku niezbędny do rozkminy wtyczek) potrzebne klucze śrubokrenty i koszulki termoizolacyjne itp. Odkręciłem baga zdjołem osłony kolumny kierowniczej rozpiołem kości okręciłem kiere (warto sobie zaznaczyć w jakim jest położeniu) wyjołem manete porównałem je i stwierdziłem że niebędzie ptoblemow z przeróbką do czasu gdy funkcja2 wycieraczek powieliła się ze spryskiwaczami (w starej manecie) zaznaczam że w manecie po II-gim Lifcie kabelki tych funkcji są osobno i nieodnalazłem funkcji3 wycieraczk. Mimo wielu podejściom nieudało mi się tego rozwiązać i odpuściłem gdyż zaczeło się ściemniać a trzeba było złozyć auto przed zmrokiem Ale zapowiedziałem sobie że się niepoddam i przetrząsne całe forum w poszukiwaniu schematu pinów manety przedliftowej! Ewentualnie jeżeli któryś z forumowiczuw posiada takowy schemat prosze o podesłanie mi go będe wdzięczny [br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 21:54_________________________________________________A zapomniaelm dodać że jeżeli uda mi się rozwiązać ten problem to podłączenie przycisków FIS jest przy tym śmiesznie łatwe Jak to ogarne to spożądze taki mały opis co gdzie jak czym i do czego sluchaj z tym moze podbij do gripena on chyba cos walczyl z tymi naetkami przedlift polif nie wiem czy uda Ci sie podpiac do benzyny manetke od tempomatu od tak ;( niestety w dieselku to kwestia polutowania kilku kabelkow i podpiecia pod VAGa, benzynka wymaga chyba bardziej skomplikowanego ukladu poczytaj o rezaniu tempomatu w dziale warsztat co do podpiecia manetki od fisa jest to prosta bajka widze ze masz fisa pasujacego bez przerabiana kostek to dobrze duza oszczednosc pracy i czasu Podpowiem Ci ze jesli nie masz kostki tej 20 pinowej do fisa, to podjedz na szrot i kup (za piwo pewnie dostaniesz) kostke ktora sie wpina w zegary niewazne czy z przedlifta czy po rozbierz ja z kolorowego ubranka w srodku siedzi taka biala i sa w niej piny, skroc ja nozykiem bo bedzie za dluga poprzepinaj piny wg schematu ktory jest na forum i juz trzyma sie cacy z resztki tej kostki dorobisz sobie wtyczke do czujnika oleju, sa tam 4 piny Ciebie interesuje pierwszy od dolu i na niego podajesz sygnal Mam do Ciebie prosbe, o ile jeszcze nie grzebales przy wskazowkach , zrob mi prosze z bliska fotke zegara od ladowania i od oleju na zimnym aucie przed przekreceniem kluczyka jak i po, oczywiscie bez wlaczonych odbiornikow pradu typu radio itp. Niestety u mnie przekaldalem tarczki i nie wiem jak ustawic wskazowki. Vagiem a sie tylko postawic na bacznosc wskazowki od 4 zegarow, od tych 2 dodatkowych nie :/ Z gory dzieki pozdr
plastuch Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 sluchaj z tym moze podbij do gripena on chyba cos walczyl z tymi naetkami przedlift polifnie wiem czy uda Ci sie podpiac do benzyny manetke od tempomatu od tak niestety w dieselku to kwestia polutowania kilku kabelkow i podpiecia pod VAGa, benzynka wymaga chyba bardziej skomplikowanego ukladu poczytaj o rezaniu tempomatu w dziale warsztat co do podpiecia manetki od fisa jest to prosta bajka widze ze masz fisa pasujacego bez przerabiana kostek to dobrze duza oszczednosc pracy i czasu Podpowiem Ci ze jesli nie masz kostki tej 20 pinowej do fisa, to podjedz na szrot i kup (za piwo pewnie dostaniesz) kostke ktora sie wpina w zegary niewazne czy z przedlifta czy po rozbierz ja z kolorowego ubranka w srodku siedzi taka biala i sa w niej piny, skroc ja nozykiem bo bedzie za dluga poprzepinaj piny wg schematu ktory jest na forum i juz trzyma sie cacy z resztki tej kostki dorobisz sobie wtyczke do czujnika oleju, sa tam 4 piny Ciebie interesuje pierwszy od dolu i na niego podajesz sygnal Mam do Ciebie prosbe, o ile jeszcze nie grzebales przy wskazowkach , zrob mi prosze z bliska fotke zegara od ladowania i od oleju na zimnym aucie przed przekreceniem kluczyka jak i po, oczywiscie bez wlaczonych odbiornikow pradu typu radio itp. Niestety u mnie przekaldalem tarczki i nie wiem jak ustawic wskazowki. Vagiem a sie tylko postawic na bacznosc wskazowki od 4 zegarow, od tych 2 dodatkowych nie :/ Z gory dzieki pozdr Dzięki za sugestie Jutro jak będe robił następne podejście do manety to zrobie Ci zdjęcia makro wskazówek Wczoraj poczytałem sporo o tempomacie i stwierdzam że gra raczej nie warta świeczki ze względu nazbyt duże koszta Więc rczej tempomat zostanie skreślony z mojej listy modyfikacji Więc chętnie odsprzedam tą częś mnetki [br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 23:22_________________________________________________Nowy Gadźet do auta podłokietnik z Paska FL oto i on: Wiem że niezbyt pasuje kolorystycznie do wnętrza ale będzie tak tylko tymczasowo. W chwili obecnej daje mi duży komfort ale musze go jakos dopasować. I tu rodzi się pytanie czy oddać go do lakierowania czy może okleić go jakąś czarną folią termo kurczliwą Napewno sam podłokietnik i drążek ręcznego będzie w czarnej skórce. Jak ktoś ma jakieś sugestie to pisać
aju Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 lakiernik dobrą farbą odporną na zadrapanie i ścieranie
KANAL Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 A ja przed oddaniem do lakiernika wyczyscilbym to jakas benzynka ekstrakcyjna, kupil czarny mat do plastiku i jazda Pozniej plak albo inny kosmetyk zeby zgrac to kolorystycznie z reszta tunelu. Jesli wyszlaby kupa oddalbym do lakiernika. A podlokietnik obszylbym w kolorze tapicerki (tzn oddal do tapicera), chyba ze planujesz wkladac skore do audi. Tez myslalem o podlokietniku z Passata B5 FL ale ceny mnie zabijaja
plastuch Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 A ja przed oddaniem do lakiernika wyczyscilbym to jakas benzynka ekstrakcyjna, kupil czarny mat do plastiku i jazda Pozniej plak albo inny kosmetyk zeby zgrac to kolorystycznie z reszta tunelu. Chyba tak zrobie Tym bardziej że już modziłem tak z uchwytami w boczkach i jak narazie się nie ściera Tez myslalem o podlokietniku z Passata B5 FL ale ceny mnie zabijaja 70zł dałem
Krycha Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Ładny tylko może być ciężko spasować to kolorystycznie PS. Końcówki masz u Daniela
egon0407 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 sluchaj z tym moze podbij do gripena on chyba cos walczyl z tymi naetkami przedlift polifnie wiem czy uda Ci sie podpiac do benzyny manetke od tempomatu od tak niestety w dieselku to kwestia polutowania kilku kabelkow i podpiecia pod VAGa, benzynka wymaga chyba bardziej skomplikowanego ukladu poczytaj o rezaniu tempomatu w dziale warsztat co do podpiecia manetki od fisa jest to prosta bajka widze ze masz fisa pasujacego bez przerabiana kostek to dobrze duza oszczednosc pracy i czasu Podpowiem Ci ze jesli nie masz kostki tej 20 pinowej do fisa, to podjedz na szrot i kup (za piwo pewnie dostaniesz) kostke ktora sie wpina w zegary niewazne czy z przedlifta czy po rozbierz ja z kolorowego ubranka w srodku siedzi taka biala i sa w niej piny, skroc ja nozykiem bo bedzie za dluga poprzepinaj piny wg schematu ktory jest na forum i juz trzyma sie cacy z resztki tej kostki dorobisz sobie wtyczke do czujnika oleju, sa tam 4 piny Ciebie interesuje pierwszy od dolu i na niego podajesz sygnal Mam do Ciebie prosbe, o ile jeszcze nie grzebales przy wskazowkach , zrob mi prosze z bliska fotke zegara od ladowania i od oleju na zimnym aucie przed przekreceniem kluczyka jak i po, oczywiscie bez wlaczonych odbiornikow pradu typu radio itp. Niestety u mnie przekaldalem tarczki i nie wiem jak ustawic wskazowki. Vagiem a sie tylko postawic na bacznosc wskazowki od 4 zegarow, od tych 2 dodatkowych nie :/ Z gory dzieki pozdr Dzięki za sugestie Jutro jak będe robił następne podejście do manety to zrobie Ci zdjęcia makro wskazówek Wczoraj poczytałem sporo o tempomacie i stwierdzam że gra raczej niewarta świeczki zewzględu nazbyt duże koszta Więc rczej tempomat zostanie skreślony z mojej listy modyfikacji Więc chętnie odsprzedam tą częś mnetki [br]Dopisany: 31 Sierpień 2009, 23:22_________________________________________________Nowy Gadźet do auta podłokietnik z Paska FL oto i on: Wiem że niezbyt pasuje kolorystycznie do wnętrza ale będzie tak tylko tymczasowo. W chwili obecnej daje mi duży komfort ale musze go jakos dopasować. I tu rodzi się pytanie czy oddać go do lakierowania czy może okleić go jakąś czarną folią termo kurczliwą Napewno sam podłokietnik i drążek ręcznego będzie w czarnej skórce. Jak ktoś ma jakieś sugestie to pisać bezproblemowo pasuje ten podlokietnik ?? i to jest chyba od Anglika??
plastuch Opublikowano 10 Października 2009 Autor Opublikowano 10 Października 2009 bezproblemowo pasuje ten podlokietnik ?? i to jest chyba od Anglika?? Anglik anglik. Troszke trzeba pomodzić ale jakiejś mega gimnastyki nie ma. Jeśli chodzi o sam ręczny to wystarczy odkręcić 2 śrubki i przykręcić ten(pomijam dopięcie linek ). A jest tak wyprofilowany że mamy go po drugjej stronie
Krycha Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 I jest troszkę szerszy i dłuższy
Olaf Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 powiem ci mody idealne sa powodzenia w dalszych i autko bardzo ladne i powiem ci zrobilem tak samo z tymi plastikami ale lakiernik mi polecil to polakierowac jeszcze bezbarwnym i powiem ci efekt prawie jak w orginale
plastuch Opublikowano 25 Października 2009 Autor Opublikowano 25 Października 2009 W piątek mój projekt znów ruszył małymi kroczkami! A mianowicie zakupiłem pianke wygłuszającą klej montażowy "Pattex Total Fix" podkład w sprayu, czarny mat spray i kawalek czarnego aksamitu (początkowo miała być skóra). I zacząłem sobie modzić. Wspomne od razu że pianą wygłuszającą okleiłem drziw w srodku i tunel podłokietnika bo niestety przy niskich temperaturach skrzypiał co mnie strasznie irytowało. A to efekt moich prac Na dniach zapodam jeszcze 2 super sportoew końcówki z 1.6 (dzięki froger34) :cwaniak1:: Jak widać Błyszcz się jak psu j...
Krycha Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Zakładaj podłokietnik do auta i pokazuj jak się zgrywa z resztą
przemciotorun Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 jest wypasik, wrzuc jesszcze fotki jak go zamontujesz i jak kolorki sie zgraly, a tak apropo jak w tym tunelu wyglada opcja tylnej popielniczki i gniazda do podlaczenia kompa?
plastuch Opublikowano 25 Października 2009 Autor Opublikowano 25 Października 2009 jest wypasik, wrzuc jesszcze fotki jak go zamontujesz i jak kolorki sie zgraly, a tak apropo jak w tym tunelu wyglada opcja tylnej popielniczki i gniazda do podlaczenia kompa? niestety podłokietnik kupiłem bez tylnej popielniczki i został troche przerobiony taką zaślepką jak tutaj: Spasował sie do auta wmiare nie najgorzej [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 23:16_________________________________________________Ale do pełni szczęścia to ja tam widze fotele w czarnej skórze i S-kierke! Ale to może wiosna że chyba sie gdzieś dobra okazja trafi Dodam jeszcze że po dodatkowym wygłszeniu drzwi komfort podróży wzrósł
Nizin5 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 no białe kierunki to koniecznie :> chcesz kupic? bo mam komplet oryginałow i tano oddam
plastuch Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 no białe kierunki to koniecznie chcesz kupic? bo mam komplet oryginałow i tano oddam za kierunki dzięki ale już mam czarne zresztą żadnego chromu oprócz pierścieni i ramki gryla juz nie planuję ogólnie będe dążył do projektu czerń [br]Dopisany: 29 Październik 2009, 22:20_________________________________________________ Zakupiłem dziś kompletny zestaw ori xenon Hella wzór S4 z auta z 98r tak się prezentuje: [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 22:06_________________________________________________Dzis zabrałem się za pasowanie nowych gadzetów! Cały czas do przodu ale jak to bywa nie wszystko takie proste niby A4 i S4 dwa bratanki a tu prosze wytczki od świateł jak najbardziej "plug and play" za to wtyczki silniczków i same silniczki regulacji inne Dodam jeszcze że oba auta są przedliftowe A oto dowód: No nic pozostało chwilowo śmigać bez regulacji a w niedziele po rosole grzać do Nosb-a po wtyczki
loco87 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Kolego mialeś już fis czy wszytsko rezales?
plastuch Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 Kolego mialeś już fis czy wszytsko rezales? Rzeżba poleciała ale fatyga jest opłacalna bo frajdy mi narobił nieźle Temat mam ogarniety przymierzam się żeby opisać go w dziale technicznym bo tam jest jeden temat o FIS ale tyle ze zapchany spamem poza tym informacje rozrzucone na 16 str. Ale jeszcze mam nie podpięty czujnik temperatury oleju jak go będe wkładał to zrobie brakujące mi zdjęcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się