audicoman Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Też mam tyle koni w moim 1.8T przy 4. tys. obr Swoją drogą mocno pociągnięty w górę jak na ori osprzęcie. Ale kreski ładne Edytowane 19 Września 2016 przez audicoman
Krokulec Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 Pewnie puchnie w ciepłe dni . Co miałeś na myśli "puchnie"? Puki co jeżdze już ponad miesiąc i skutków ubocznych nie ma, po drugie nie eksploatuje auta jakoś ekstremalnie
DanielMod Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Po prostu w ciepłe dni temperatura w dolocie na ori IC jest wysoka i tej mocy nie będzie .
rrrudy25 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Po prostu w ciepłe dni temperatura w dolocie na ori IC jest wysoka i tej mocy nie będzie . w ogóle tyle mocy nie będzie
DanielMod Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Ja mam Fmic o wymiarach rdzenia 550x140x65 z kakulcem z BRD i po ostrej jeździe jak było 25-30 stopni już ciepło się robi w dolocie.Ori ma powierzchnię pewnie połowę mniejsza więc to musi się gotować :-) 1
Krokulec Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 Na wiosne robiony będzie Fmic i korekta softu, więc będzie miał czym oddychać, tylko nie wiem czy robić od podstaw samodzielnie czy kupić gotowca np z tej strony; http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html
DanielMod Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Jak kupiłem dokładnie ten zestaw z tej strony do mojej b7 i przez sobotę bez kanału udało mi się wszystko zrobić :-)
Krokulec Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Jak kupiłem dokładnie ten zestaw z tej strony do mojej b7 i przez sobotę bez kanału udało mi się wszystko zrobić :-) Masz może fotkę jak ten zestaw wygląda na aucie, jak z jakością tego zestawu?
DanielMod Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Z jakością ok silikony grube i elastyczne , łączniki i kolanko z polerowanego alu oczywiście z pogubieniami na końcu żeby węże nie spadały , opaski solidne GBS , tylko trzeba dodatkowo wykorzystać ori węże . Wąż który idzie od TIPa plastykowego do ori SMIC oraz wąż S od turbo którego trzeba uciąć (chyba że ktoś ma inną turbinę niż ori GT1749va na szybkozłączkę ) to daje samą redukcję silikonową np z turbo BRD jest to 38/51 mm . Można też kupić do seryjnego turbo coś takiego http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i6275955629.htmlwtedy dajemy tylko kawałek silikonu 51mm jako łącznik z kolankiem alu a ori wąż S sprzedajemy :-) Trzeba też dorobić mocowanie FMIC do belki , u mnie są to 2 płaskowniki duraluminiowe grubości 8 mm . Po za tym przyciąć troche niektóre węże z kompletu . Trzeba mieć trochę pojęcia o robocie żeby wszystko ładnie wyszło i przy mocniejszym doładowaniu było szczelne , u mnie przy 1.7 bar na razie daje rade . Mi zajęło wszystko pewnie z 5 godz na spokojnie nie spiesząc się . U mnie to wygląda tak : Edytowane 28 Października 2016 przez danielstol
DanielMod Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Do pełnego szczęścia brakuje mi jeszcze jakieś Gtb myślę że na wiosnę wpadnie gtb1756vk :-) KKK z BRD już się znudziła
Krokulec Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Czy turbina z BRD pasuje plug and play czy trzeba coś przerabiać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się