lukisz Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Jakieś pomysły co to może być ? Zdarza się czasem podczas jazdy, gdy skrzynia wrzuca na luz, lub na postoju. Pojawiaja się to raz na jakiś czas, zupełnie losowo. (te 2.5 tys obrotów to specjalnie przegazowałem) Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez lukisz
QaDo Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie jest to problem natury silnikowej a konwersji czy też samej skrzyni (obsatwiam, że to multitronic), może to być nawet koło 2masowe tak naprawdę. Bez dogłębnej diagnostyki niestety ciężko coś stwierdzić. jakieś dodatkowe objawy, czkwawki podczas zwalniania, cokolwiek ? Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez QaDo
lukisz Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Nie jest to problem natury silnikowej a konwersji czy też samej skrzyni (obsatwiam, że to multitronic), może to być nawet koło 2masowe tak naprawdę. Bez dogłębnej diagnostyki niestety ciężko coś stwierdzić. jakieś dodatkowe objawy, czkwawki podczas zwalniania, cokolwiek ? Skrzynia do tiptronic. (quattro) Pierwszy raz to wystąpiło po tym jak kilka razy przyśpieszyłem na autostradzie na pełnym gazie, ciągnąc do ok 4 tys. (2 i 3 bieg). Zjechałem w zjazd z autostrady i przy dojeżdżaniu do świateł obroty zaczęły skakać, aż w końcu silnik zgasł. Kolejnego dnia pojawiło się to zaraz po odpaleniu silnika. Skrzynia cały czas była na "P". Przy jeździe powyżej 2 tys. wszystko jest ok. Problem się zaczyna gdy auto zaczyna hamować silnikiem, a obroty są ok 1.5 tys, albo gdy skrzynia wrzuca na luz. Problem się więc pojawia przy niskim ciśnieniu paliwa ( może coś nie tak z pompą ? )
marcin4x4 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) pękła mi magiczna kula ale za odpowiednią opłatą mogę zgadywać VS wymieniaj kolejno, w końcu na coś trafisz. opcjonalnie możesz się udać do mechanika... Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez marcin4x4
QaDo Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Mechanik będzie miec problem Ale skoro to tiptronic to już diagnoza się trochę zmienia, ale nadal bez bezpośredniej dogłębnej nic się nie wymyśli. Zgaśnięcie silnika może spowodować uszkodzenie klapy na zaworze ssącym, elektronicznie egr, ale w tym wypadku otrzymałbyś check engine. Być może problem robi sterownik samej skrzyni, jednak powinno to również zarejestrować błędy. Skąd wiesz, że masz niskie cisnienie paliwa.. ? Na jałowym dużo paliwa nie potrzeba skoro ciągnął przy 4k to i poradzi na jałowym..
lukisz Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 W końcu pojawił się błąd: P0638 Throttle Actuator Control Range/Performance B1 Przepustnica padła ?
olinek2 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 No tak, przepustnica Ci się może zamykać i otwierać i stąd takie zachowanie, trzeba by zajrzeć w jakim stanie są zębatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się