duzy616 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 6 godzin temu, ArkadiuS napisał: Pasowały p&p - kpl sprzęgło+docisk+dwumas O ile dobrze zrozumiałem to dwumas + sprzęgło kpl. zamontowałeś od silnika 2.0 TDi 190 KM CNHA Masz może numery powyższych części? U mnie dwumas powoli też hałasuje. Planuje zamontować od A4 B9 2.0 TDi 190 KM CNHA (fajnie by było znaleźć Kogoś co też taki zestaw montował)
ArkadiuS Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 22 godziny temu, duzy616 napisał: O ile dobrze zrozumiałem to dwumas + sprzęgło kpl. zamontowałeś od silnika 2.0 TDi 190 KM CNHA Masz może numery powyższych części? U mnie dwumas powoli też hałasuje. Planuje zamontować od A4 B9 2.0 TDi 190 KM CNHA (fajnie by było znaleźć Kogoś co też taki zestaw montował) Ja mam zestaw z wersji 190KM CNHA (ale podobno pasuje również od 177 KM CGLC). Przed zakupem dokładnie przanalizowałem co mam w moim aucie w rozbiciu o oznaczenia fabryczne skrzyni biegów i finalnie u mnie ja mam skrzynię z oznaczeniem NSX. Rozbijając na czynniki pierwsze: docisk 0B1141117J - pasuje do manuala, naprzęd przód diesel 2.0, ETKA podaje oznaczenia skrzyni PJD i PJH do modeli 2013-2015 sprzegło 0B1141031P - pasuje do manuala, naprzęd przód diesel 2.0, ETKA podaje oznaczenia skrzyni MVT do modeli 2011-2015 dwumas 0B2105266AC - pasuje do manuala, naprzęd przód diesel 2.0, ETKA podaje oznaczenia silnika CNHC 163KM i CNHA 190KM, do modeli 2013-2015. Dla tego dwumasa w informacje dodatkowe ma oznaczenie "Transmission specyfications" --> G0K, G0L (u mnie były podobne). Tak jak pisałem, przed zakupem dokładna analiza inaczej
Daro32 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 W dniu 25.05.2018 o 19:24, ArkadiuS napisał: Stage 3: wrzucony nowy intercooler z 3.0 biTurbo - special thanks Siemian korekta soft by Daniel Skracane były rury od intercoolera? Bo ten od 3.0 bitdi jest dużo szerszy i podobno się nie mieści
ArkadiuS Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 zgadza się. Ten IC jest dużo szerszy niż seria. Także węże nie pasują p&p. Lewego węża nie sposób naciągnąć, dlatego jest zrobiony indywidualnie (nierdzewna), prawy jest na tą chwilę "naciągany". Prawdopodobnie niedługo może być konieczne wykonanie zabiegu jak przy lewym.
Szkita Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Witam mam pytanie do autora wątku Jakie turbo założyłeś? takie od CAHA czy już od CGLC 177KM? Pytam bo nie wiem czy wolne wstawanie z dołu to wina turbo czy może większy IC powoduje "laga"? Pozdrawiam
Szkita Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Z tego co widzę to chyba masz turbo od CGLC 177KM Ja tak samo, co prawda IC mam serię, bo Witek z R-Performance powiedział, że nie ma sensu zmieniać Podczas strojenia auta musiał lekko dławić wstawanie turbo w zakresie 1400-1700, bo jego zdaniem było za mocno, teraz jest delikatny dołek
ArkadiuS Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 W dniu 19.08.2018 o 22:32, Szkita napisał: Z tego co widzę to chyba masz turbo od CGLC 177KM Ja tak samo, co prawda IC mam serię, bo Witek z R-Performance powiedział, że nie ma sensu zmieniać Podczas strojenia auta musiał lekko dławić wstawanie turbo w zakresie 1400-1700, bo jego zdaniem było za mocno, teraz jest delikatny dołek Wykresy sa bardzo zblizone. Zapewne tak ma to T. Napewno roznica to Twoj naped Q, ale to mozna przelozyc raczej na wartosci jezdne in plus :). Tu chlopaki z Q mieli wyniki pod 460-470Nm, mocowo podobnie.
Lukas_sc Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Odświeżę temat. Proszę o pomoc. Czy dobrze wnioskuję z powyższych wypowiedzi, że a4 z silnikami CNHA(190ps) i CGLC(177ps) mają ten sam mocniejszy układ sprzegło/docisk, niż np. CAHA lub słabsze odmiany ?
Daro32 Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 W dniu 11.12.2018 o 01:54, Lukas_sc napisał: Odświeżę temat. Proszę o pomoc. Czy dobrze wnioskuję z powyższych wypowiedzi, że a4 z silnikami CNHA(190ps) i CGLC(177ps) mają ten sam mocniejszy układ sprzegło/docisk, niż np. CAHA lub słabsze odmiany ? Tak w CNHA i CGLC są delikatnie mocniejsze sprzęgła niż w CAHA
ArkadiuS Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 W dniu 8.05.2019 o 17:07, Daro32 napisał: Tak w CNHA i CGLC są delikatnie mocniejsze sprzęgła niż w CAHA zdecydowanie mocniejsze, fabrycznie: CNHA 190KM CGLC 177KM CAHA 170KM Stąd wybór padł na CNHA, które daje większe możliwości.
Mateusz8769 Opublikowano 3 Czerwca 2022 Opublikowano 3 Czerwca 2022 Hej Skoro sprzęgło i dwumasa od CNHA pasowała p&p do Ciebie czy to oznacza również, że sprzęgło i dwumasa od CGLC ( sprzęgło dokładnie to samo LUK daje do CGLC i CNHA ) będzie pasować bez problemów do CNHA ? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze Zestaw CGLC to 3150zł, a CNHA to sprzęgło 1150 + dwumasa tylko dostępna ori Audi 5500 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się