Harry Zott Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Witam Zastanawiam się nad wycięciem dpf i zrobieniem programu w mojej b7.. Chciałbym się Was poradzić jak auto zachowuje się po takiej operacji? Zależy mi najbardziej na tym aby nie puszczał dymu bo póki co nie ważne przy jak mocnym naciśnięciu gazu dymu za mną nie widać chciałbym to zachować.. Czy można połączyć program i brak dymu? Jak jest z tym wycięciem czy warto się w to bawić? Może po prostu wystarczy co pół roku wypalić komputerowo ten filtrek? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Mateuszek1001 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 To zależy ile dmuchniesz w silnik, przy samym dolaniu paliwa bez odpowiedniego doładowania bedzie puszczał kocura. Jak zrobi to ktoś kumaty to bedzie bez dymu
Harry Zott Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Na ile można taką 140 podkręcić? Silnik po generalnym remoncie pierścienie turbo wałek rozrządu szklanki itd.. Wrzucone jest w niego masa kasy... Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
moniuh Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Wszystko zależy od budżetu. na standardowych pompkach i turbo pewnie ok 170KM, jak zmienisz turbo na wieksze np CAHA to ok 200, a jak chcesz się bawić dalej to nawet grubo ponad 200KM
Rychoo0 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Tu przykładowo: http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tdi-140km-bpw-265km-485nm-big-turbo-gtb2260vklr/
Gentleman Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Zastanow sie czy nie lepiej kupic naawet jakis zamiennik za kilkaset zlotych i polatac rok i ponownie zamiennik. Co bedzie tansze a co korzystniejsze ? Pozbywanie sie DPFa to koniecznosc jesli stary juz niedomaga, ale czy na pewno chcesz tak zrobic ?
Harry Zott Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Właśnie chciałbym porady czy warto usuwać DPF.. Czy może po prostu zrobić program na aktywnym filtrze?
moniuh Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Z DPF nie można za bardzo podnieść EGT bo się stopi filtr, więc przyrost mocy też nie za duży. zadzwoń do firm tuningujących powiedzą Ci konkretne wartości.
Harry Zott Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 OK dzięki za odpowiedź z tego co wyczytałem podkręcenie nie ma sensu z aktywnym filrem więc po prostu go usunę
edraven Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Ile auto ma nalatane na tym filtrze? Jezeli to nie jest więcej jak 300k i filtr nie regeneruje sie częściej jak 600-700km to nie ma konieczności usuwania filtra żeby zrobic te 170PS. Trzeba sprawdzic sprawność filtra i podjąć decyzje czy robić program z DPF czy bez. Chyba że nie masz cisnienia żeby go zostawić to lepiej przy okazji robienia tuningu wyciąć i wyprogramowąc z ECU. Jak masz wątpliwości możesz pisac na pw.
Harry Zott Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Kolego obecnie jest 320 tys czy filtr jest od nowości nie jestem w stanie tego określić tylko jest taki problem u mnie puszczają najprawdopodobniej pierścienie albo uszczelniacze i wyrzucają olej bo ubywa go naprawdę sporo około 0,7L na 1000km. Pod koniec miesiąca mam termin u mechanika więc przy okazji chce zrobić program
Musashi Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 wystarczy sprawdzić zawartość popiołów w DPF, będzie wiadomo w jakim jest stanie... 0,7 litra oleju / 1000 km to porażka.
Harry Zott Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Wiem wiem.. Pierścienie mnie czekają w najgorszym przypadku wymiana tłoków.. Myślę że jest mega zabrudzony bo gdzieś musi puszczać ten olej brak wyciekow brak nawet najmniejszego dymku więc musi się to gdzieś zatrzymywać.. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka I w sumie do końca nie wiem czy ciąć czy zostawić boję się najbardziej dymienia przy przyspieszaniu cholernie jestem wyczulony na tym punkcie.. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Tu przykładowo: http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tdi-140km-bpw-265km-485nm-big-turbo-gtb2260vklr/ Jak widzę takie kreski to w głębi duszy się śmieje Po jednej minucie intensywnego używania mojego BPW ( a ma tylko 165 KM i 370 Nm ) tłoki spuchły na tyle, że silnik dęba stanął Zaczął z powrotem działać po pięciu minutach jak przestygły i się obkurczyły . Bez poważnej modyfikacji układu korbowo-tłokowego takie parametry można pewnie z niego wyciągnąć tylko przez czas jaki jest potrzebny do zrobienia tego wykresu OK dzięki za odpowiedź z tego co wyczytałem podkręcenie nie ma sensu z aktywnym filrem więc po prostu go usunę To co wyżej opisałem przydarzyło mi się jakieś 50 kkm temu ( przy przebiegu ok 120 kkm ) , DPF cały czas na pokładzie i póki co ma się jeszcze dobrze, a EGT jest dźwignięte o 40 st. C Jak chcesz robić mocne modyfikacje tego motoru a potem ich używać, a nie tylko chwalić się kreskami na forach , to od razu lepiej sobie to odpuść bo będziesz mocno żałował zmarnowanych pieniędzy Chyba że kasy masz tyle co Eskimosi lodu , to kombinuj Kolego obecnie jest 320 tys czy filtr jest od nowości nie jestem w stanie tego określić tylko jest taki problem u mnie puszczają najprawdopodobniej pierścienie albo uszczelniacze i wyrzucają olej bo ubywa go naprawdę sporo około 0,7L na 1000km. Pod koniec miesiąca mam termin u mechanika więc przy okazji chce zrobić program Przy takim przebiegu i objawach to na twoim miejscu rozejrzał bym się za zdrowym słupkiem , a nie ładowaniem kasy w głupoty typu " mocny program " Edytowane 8 Września 2016 przez piotrsob1
Harry Zott Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Wrzuciłem w niego już zbyt wiele kasy na te chwile jest zrobiona góra silnika nowe szklanki wałek rozrządu kompletny rozrząd wraz z osprzętem jest przerobiona pompa olejowa zrobione turbo więc szkoda teraz aby kasa poszła w błoto.. Pewnie za te pieniądze które planuje wrzucić jeszcze w ten motor kupiłbym kompletny słupek ale wiadomo co się kupi? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Ano to błąd podstawowy popełniony sporo wcześniej Przed pierwszą naprawą albo w jej trakcie trzeba było dokładnie zweryfikować stan wszystkich podzespołów motorówki i nie pchać się w naprawy złomu A dobry słupek od AVF-a zamontowany jeszcze w jeżdżącym albo chociaż odpalającym aucie, raczej bez problemu jest do kupienia i to za bardzo rozsądne pieniądze Ubierasz go w swój osprzęt , oczywiście bez DPF-a, robisz program i cieszysz się na prawdę bezawaryjnym autem A jak Cię kręcą moce w okolicach 250-300 KM to lepiej sprzedaj padło i kup takie z 3,0 TDI na pokładzie, tam na seryjnych gratach po lekkim polizaniu programu będziesz to miał bez problemu
Harry Zott Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Ubierasz go w swój osprzęt , oczywiście bez DPF-a, robisz program i cieszysz się na prawdę bezawaryjnym autem I tak właśnie uczynię. Na 170 po remoncie chyba można go bezpiecznie podkręcić?
piotrsob1 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 AVF-a na 160 KM można spokojnie zrobić na ori gratach, to jeszcze porządna , niemiecka produkcjia. BPW to niby prawie to samo , tyle że rozwiercone o 100 ccm i Made in Poland by Polkowice , inne czasy, inne podejście do trwałości , czyli inna bajka
Harry Zott Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Zobaczymy co uda się wyciągnąć z tego dziadkowozu
DanielMod Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Dziwne bo moje BPW Made in Germany, zarówno blok jak i ku mojemu zdziwieniu głowica też :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się