Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi afn. problem z wkrecaniem na obroty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z wkrecaniem na obroty. wyglada to nastepujaco: gdy wciskam delikatnie pedał gazu to obroty dojda do 4tys natomiast jak sie szybko chce wcisnac pedał gazu to obroty dojda do ok 3.2 tys nastepuje szarpniecie i spadaja na 2000. Czy to moze byc wina nastawnika?? filtr paliwa zmieniony i zmieniony oring na zaworku n109. w czym moze byc problem?


Nikt nie pomoże ?
Opublikowano

W zasadzie to rownie dobrze moze turbo przeladowywac i wpadac w awaryjny sprawdz vagiem

Opublikowano

Sprawdz błędy vagiem.

Zrób logi, na pewno ktoś Ci napisze co jest nie tak.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Błędów zadnych nie ma. Auto nie wpada w tryb awaryjny tylko to wyglada tak jakby coś blokowalo dopływ paliwa w pompie jak się szybko doda gazu. Jak się pomału wciska gaz to wchodzi do końca w obroty. Auto jest kumpla. Przyprowadzil do mnie na wymianę chłodnicy, filtrów, oleju, łożyska w kole i parę innych pier**l. Jak zabieral wszystko było dobrze a po jakiś 30 km się to stało

Błędów zadnych nie ma. Auto nie wpada w tryb awaryjny tylko to wyglada tak jakby coś blokowalo dopływ paliwa w pompie jak się szybko doda gazu. Jak się pomału wciska gaz to wchodzi do końca w obroty. Auto jest kumpla. Przyprowadzil do mnie na wymianę chłodnicy, filtrów, oleju, łożyska w kole i parę innych pier**l. Jak zabieral wszystko było dobrze a po jakiś 30 km się to stało

Opublikowano

Wymieniales moze filrt paliwa? Moze lapie lewe powietrze. Profilaktycznie mozesz wymienic ten zaworek i gumki przy filtrze paliwa. Moze gdy nagle dodajesz gazu to zaciaga nagle paliwo i wytwarza podcisniene w ukladzie paliwowym. I zasysa powietrze i silnik dostaje czkawki. A jak stopniowo dodajesz gazu to podcisnienie w ukladzie jest mniejsze i nie ciagnie tyle powietrza i nie dostaje tej czkawki

Opublikowano

Filtr paliwa zmieniałem. Narazie jakoś jeździ autem i ma przyprowadzic we wtorek dopiero. Podlacze auto na krotko bezposrednio z banki aby ominąć filtr paliwa i zbiornik. Wielkie dzięki za wszelkie sugestie.

Opublikowano

stawiam na nastawnik. odlacz jeszcze wtyczke impuslatora przy skrzyni i zobacz co sie bedzie dzialo.

Opublikowano

Poczekajmy najlpierw co bedzie przy podlaczeniu na krotko. Dziwny zbieg okolicznosci zeby przy wymianie filtra paliwa wysral sie nastawnik

Opublikowano

Smok w baku sprawdzic.

Opublikowano

Przyczyną okazał się zaworek n109. Po wymianie dolegliwości ustąpiły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...