Kto Wie ten Wie Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Jak w temacie biala chmura przy odpalaniu a potem wszystko ok 1.9 tdi 105km
pulpecik Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) W momencie rozruchu czy jakiś czas po nim, jak się auto zaczyna rozgrzewać? Udało Ci się "złapać jej aromat"? Po zapachu można czasem w zasadzie osądzić ostatecznie pochodzenie dymu. Edytowane 14 Września 2016 przez pulpecik
Kto Wie ten Wie Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Odpalam i jak odpali to biala chmura i dalej ok jest
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Ale pali od strzała, czy trzeba chechłać ? Edytowane 14 Września 2016 przez piotrsob1
Kto Wie ten Wie Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Pali od strzala normalnie tak jak trzeba.. mze to byc cos z turbem?
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Prędzej uszczelniacze zaworowe niż turbina Od czerwca moja kobitka jeździ Touranem 03 ze 100 konnym motorem AVQ jak dobrze pamiętam i ma podobny objaw. Rano albo po dłuższym postoju po odpaleniu puszcza przez chwilkę białą chmurkę , potem już dymu nie ma . Zrobiła nim jak na razie 4,5 kkm oliwy wciągnął ze trzy setki i nic niepokojącego się nie dzieje , motorówka chodzi pięknie pomimo przebiegu na blacie prawie 290 kkm A nie mam żadnej pewności że coś tam nie było skręcone , bo auto w Polsce od 2010 roku . Nie wydaje mi się żeby przy takich objawach warto by było się tym przejmować , a tym bardziej cokolwiek grzebać w silniku , w końcu swoje już przejechał Może przy wymianie rozrządu jak się jest mocnym estetą można by się zając uszczelniaczami trzonków
pulpecik Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 To w sumie taki dosyć typowy test na uszczelniacze -jak pod nocnym postoju puszcza dymka i to jeszcze aromat oleju to zazwyczaj one. Olej przez noc spływa na denko tłoka i idzie jako wsad do pieca na pierwszym rozruchu. Oczywiście potem też olej przez nie przełazi. No i trzeba pamiętać, że czasem powodem ich szybkiego zużycia mogą być prowadnice zaworowe w kiepskim stanie.
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Przy prawie trzech paczkach przebiegu to raczej normalne , eksploatacyjne zużycie uszczelniaczy trzonków zaworowych i prowadnic U kobitki to będzie pewnie litr oleum od wymiany do wymiany , czyli zejdzie z maksa na minimum . Nie ma co szukać dziury w całym bo młodsze biorą dwa razy więcej i to dalej wszystko w normie Edytowane 14 Września 2016 przez piotrsob1
pulpecik Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Masz rację, najczęściej gumki zaworowe zwyczajnie twardnieją przez środowisko w jakim żyją. Wybijają się wtedy w nich otwory szersze niż powinny, nie ma elastyczności -nie mają się jak doszczelniać. Wymiana nieco upierdliwa ale koszt niewielki(akurat robię sam). Ogólnie to problem dosyć błahy.
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Dla tego nie warto sobie nim makówki specjalnie zawracać, chyba że przy okazji np. wymianu napędu rozrządu, wałka rozrządu, szklanek, albo wymianie uszczelki pod czapką , wtedy głupotą było by ich nie wymienić na nowe Edytowane 14 Września 2016 przez piotrsob1
rs4wagon Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 u mnie 200K awx tez tak bylo,po odpaleniu taki dym jakbym szmate zapalil,masakra!a auta uzywam raz w tyg,wymienilem swiece i spokoj
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Od świeczek objaw jest ździebko inny, przeważnie nie pali od strzała , albo ździebko potelepie i z wydechu leci przez chwile nie spalone, a rozpylone paliwo To są niuanse , nie każdy to rozróżni , także świeczki dla świętego spokoju możesz sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się