kondri Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Witam, od razu napiszę, że przeszukałem fora i nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania problemu, mechanice rozkładają ręce. Problem polega na tym, że po odpaleniu rano i tylko na zimnym silniku się to dzieje. Obroty na początku normalnie na ssaniu 1200 a później spadają do 600 i auto gaśnie, chyba, że się go gazuje. Na rozgrzanym silniku pali normalnie. Wymienione: przepływomierz, przepustnica, przewody, kable, czujnik temperatury. Forumowicze jakieś pomysłu, bo ja już nie mam pojęcia co to może być...
k232 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Uzupełnij profil bo nawet nie wiadomo jakie masz auto..
kondri Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Uzupełnij profil bo nawet nie wiadomo jakie masz auto.. Takie jakie dział w którym piszę
k232 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 No tak jaki ja głupi jestem , że się nie domyśliłem .. Sprawdź wtryski od gazu.
kondri Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 ale na benzynie mam ten problem
k232 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Nie ująłeś tego w 1 poście, miałeś jakieś błędy? Sonda sprawdzona?
kondri Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 sonda sprawdzona Vagiem, pokazuje dobre parametry, jedyny błąd jaki pokazuje vag to błąd mieszanki
kenwood190 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Czy masz czasami takie objawy:
jacek70 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 sonda sprawdzona Vagiem, pokazuje dobre parametry, jedyny błąd jaki pokazuje vag to błąd mieszanki A za skład mieszanki odpowiada właśnie sonda. Sprawdź też czy reduktor LPG nie puszcza.
k232 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Chłopaki w dziale 1.8t mieli taki sam problem jak wszyscy w tym poście i okazało się przewód na pompie paliwa był pęknięty, wymiana postawiła auto na nogi.
pulpecik Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) A za skład mieszanki odpowiada właśnie sonda. Tyle, że nie zaraz po odpaleniu zimnego silnika Edytowane 27 Września 2016 przez pulpecik
kondri Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Podmieniłem cewkę na 100% sprawną i sondę też i dalej to samo. Dziś u kolejnego mechanika auto i chce rozbierać silnik.... patologia... Takie popularne auto i nikt nie może sobie z nim dać rady...
k232 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Sprawdź przewody na pompie paliwa, sparciałe to do wymiany.. Wyczyść przepustnicę, sprawdź odmę wraz z wężykami
Badzar Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Podepnę się pod temat, mam takie same objawy. Auto na zimnym silniku spada z 1200 na 600obr/min. Vag nie pokazuje mi błędów. Uporałem się z usterką, w moim przypadku pomogło czyszczenie przepływki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się