Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Samochód posiadam już dwa lata i od początku czułem że jakby turbo późno wstawało. Mam prośbę o przeanalizowanie log 011 oraz 003 gdyż nie znam się na tym kompletnie. Z tego co mi się wydaję to dawkę coś tnie. Jeżeli będą inne logi potrzebne postaram się szybko je zrobić. Pozdrawiam

http://vaglog.pl/log_278770.html 011

http://vaglog.pl/log_278771.html 003

Opublikowano

Stawialbym na zawór n75 . Dziwne sterowanie ta turbina . Ale do wstawania myślę że jest ok .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Opublikowano

Stawialbym na zawór n75 . Dziwne sterowanie ta turbina . Ale do wstawania myślę że jest ok .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

też myślałem że N75 więc go wymieniłem i dalej to samo. A co sądzisz o dawce?

Opublikowano (edytowane)

Nie ma co analizować logu 003, jak nie ma porządku z logiem 011 . Od tego trzeba zacząć . Czy zawór n75 jest na pewno dobry ? Czy nie masz miękkich węży podciśnienia , lub sparciałych, czy sztanga turbiny porusza sie jak powinna .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Po prostu masz większe wartości doładowania jak zadane później spadają i znowu rosną , tak jakby był problem ze sterowaniem. Turbo wstaje od ok 2tys , ale przeładowuje i zawór n75 lub jego elementy nie może wysterowac geometrii łopatek ( zbić ciśnienia ) . Wiec uwazam że masz problem z tym elementem, bo jest falowanie doladowaniem . Raz więcej raz mniej a i tak na początku za dużo . Niech wypowie się ktoś jeszcze .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Edytowane przez komarekanen
Opublikowano

Nie ma co analizować logu 003, jak nie ma porządku z logiem 011 . Od tego trzeba zacząć . Czy zawór n75 jest na pewno dobry ? Czy nie masz miękkich węży podciśnienia , lub sparciałych, czy sztanga turbiny porusza sie jak powinna .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Zawór jest dobry. Jeden przewód ten co do gruchy idzie nie wygląda najlepiej. Sztanga pracuje lekko i w pełnym zakresie. być może sztanga została źle wyregulowana myślę że wypadalo zbadać podciśnienie jaką ma wartość na gruszce ale nie mam vakuometra.

Opublikowano (edytowane)

A Turbo było czyszczone ? Możliwe że jest źle wyregulowane . Ten wężyk co idzie do gruchy to właśnie sterowanie turbina, i odpowiada za to zawór n75, albo otwiera łopatki ( gdy ciśnienie doładowania jest mniejsze niż zadane ) lub na odwrót. Ostateczność to problem z lopatkami turbiny, ale przy takim "wachlowaniu" ciśnieniem na 99 % to nie to . Coś z osprzętem samej turbiny .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Edytowane przez komarekanen
Opublikowano

turbo było kompletnie regenerowane poniewarz wpadło cos w wirnik i trzeba było caky nowy srodek wsadzic. Fakt wartosc doladowania sie waha i moze cos z podcisnieniem lub N75 tylko że kupiłem pół roku temu nowy N75 ori więc może nieszczelność?? myslalem zeby kupić wszystkie nowe weżyki podcisnieniowe z uwagi że ich stan nie jest izbyt dobry tylko nie wiem gdzie to można kupić może ktoś by coś doradził? jeszcze jedno czy z takim przeladowaniem chwilowym mozna bezpiecznie jezdzic? czy to dużo ?

Opublikowano (edytowane)

Wężyki możesz kupić na alledrogo lub zamówić w sklepie motoryzacyjnym.

Musisz pytać o wężyki o średnicy wewnętrznej 3.2mm (wężyki od podciśnienia) oraz 5mm (od powietrza)

Jak wymieniać to wydać kase raz i spokój na lata, polecane wężyki firmy Gates

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Wystarczy, że geometria będzie trochę brudna i będzie się tak działo. N75 reaguje prawidłowo. Turbo jeszcze się nie blokuje więc zbija przeładowanie.

Boost zadany trzyma, a przepływka leży i zapewne tnie dawkę.

Zrób kpl logów.

Opublikowano

Wystarczy, że geometria będzie trochę brudna i będzie się tak działo. N75 reaguje prawidłowo. Turbo jeszcze się nie blokuje więc zbija przeładowanie.

Boost zadany trzyma, a przepływka leży i zapewne tnie dawkę.

Zrób kpl logów.

Co masz na myśli mówiąc zrób komplet logów? z jakich grup? prosze o wyrozumiałość, bo z vagiem zaczynam przygodę dopiero

Opublikowano

Przepraszam że tak późno odpowiadam ale niestety wypadło mi kilka spraw, przeprowadzka i szpital.. zrobiłem ostatnio 500 km w tym na ostrym gazie po autostradzie i mysle że moze geometria jest juz wyczyszcona z sadzy. Jutro wrzucę logi. Pozdrwiam

Wystarczy, że geometria będzie trochę brudna i będzie się tak działo. N75 reaguje prawidłowo. Turbo jeszcze się nie blokuje więc zbija przeładowanie.

Boost zadany trzyma, a przepływka leży i zapewne tnie dawkę.

Zrób kpl logów.

Witam. Jestem świeżo po logowaniu. Gdyby czegoś brakowało postaram się szybko dostarczyć.

statyczne

000 http://vaglog.pl/log_279525.html

001 http://vaglog.pl/log_279526.html

003 http://vaglog.pl/log_279527.html

004 http://vaglog.pl/log_279528.html

007 http://vaglog.pl/log_279529.html

013 http://vaglog.pl/log_279530.html

018 http://vaglog.pl/log_279531.html

023 http://vaglog.pl/log_279532.html

dynamiczne:

000 http://vaglog.pl/log_279533.html

001 http://vaglog.pl/log_279540.html

003 http://vaglog.pl/log_279534.html

004 http://vaglog.pl/log_279536.html

008 http://vaglog.pl/log_279537.html

010 http://vaglog.pl/log_279538.html

011 http://vaglog.pl/log_279539.html

BS:

000 http://vaglog.pl/log_279521.html

003 http://vaglog.pl/log_279522.html

011 http://vaglog.pl/log_279524.html

Opublikowano

Przepływka tnie dawkę a za nim turbo zmniejsza doładowanie, nadaje się do wymiany

EGR zaślepiony.

Kąt wtrysku bym przyspieszył.

Opublikowano

Przepływka tnie dawkę a za nim turbo zmniejsza doładowanie, nadaje się do wymiany

EGR zaślepiony.

Kąt wtrysku bym przyspieszył.

Jaka przepływka ori? kąt wtrysku z tego co się orientuje 049-051? a jesli chodzi o to przeladowanie co to może być? jak to naprawić? moze sztanga za bardzo podkrecona? hmm sam nie wiem... pewnie trzeba by sprawdzic n75 i wartość podcisnienia i rzecz jasna wężyki

Opublikowano

Najlepiej ori. Niektórzy reanimują. :D

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61186

Robiąc moda można by go oszukać i jeszcze by na nim śmigał.

Kąt w zależności od nalotu auta okolice 50-55, ale im więcej nalatane to bym ustawiał 55.

Może N75 coś, może podciśnienia, a może geometria. Tragedii z przeładowaniem nie ma.

Opublikowano

Najlepiej ori. Niektórzy reanimują. :D

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61186

Robiąc moda można by go oszukać i jeszcze by na nim śmigał.

Kąt w zależności od nalotu auta okolice 50-55, ale im więcej nalatane to bym ustawiał 55.

Może N75 coś, może podciśnienia, a może geometria. Tragedii z przeładowaniem nie ma.

Właśnie przymierzam się do zmiany rozrządu więc to dobra okazja aby ten kąt ustawić ale muszę też przeczyścić nastawnik, bo szarpie podczas jazdy od roku, a z czasem coraz częściej i intensywniej. Jeśli chodzi o przeładowanie to zacznę od zbadania podcisnienia przez wężyki po geometrie. Tobie kolego oraz innym angażującym się aby mi pomóc dzięki wielkie. Już wiem na czym stoję. Pozdrawiam

Opublikowano

Po którym logu interpetujecie ze przeplywka tnie dawke?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...