sebaa692 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Witam. Samochód posiadam już dwa lata i od początku czułem że jakby turbo późno wstawało. Mam prośbę o przeanalizowanie log 011 oraz 003 gdyż nie znam się na tym kompletnie. Z tego co mi się wydaję to dawkę coś tnie. Jeżeli będą inne logi potrzebne postaram się szybko je zrobić. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log_278770.html 011 http://vaglog.pl/log_278771.html 003
komarekanen Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Stawialbym na zawór n75 . Dziwne sterowanie ta turbina . Ale do wstawania myślę że jest ok . A sobie Tapnąłem z Huaweii
sebaa692 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 Stawialbym na zawór n75 . Dziwne sterowanie ta turbina . Ale do wstawania myślę że jest ok . A sobie Tapnąłem z Huaweii też myślałem że N75 więc go wymieniłem i dalej to samo. A co sądzisz o dawce?
komarekanen Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Nie ma co analizować logu 003, jak nie ma porządku z logiem 011 . Od tego trzeba zacząć . Czy zawór n75 jest na pewno dobry ? Czy nie masz miękkich węży podciśnienia , lub sparciałych, czy sztanga turbiny porusza sie jak powinna . A sobie Tapnąłem z Huaweii Po prostu masz większe wartości doładowania jak zadane później spadają i znowu rosną , tak jakby był problem ze sterowaniem. Turbo wstaje od ok 2tys , ale przeładowuje i zawór n75 lub jego elementy nie może wysterowac geometrii łopatek ( zbić ciśnienia ) . Wiec uwazam że masz problem z tym elementem, bo jest falowanie doladowaniem . Raz więcej raz mniej a i tak na początku za dużo . Niech wypowie się ktoś jeszcze . A sobie Tapnąłem z Huaweii Edytowane 18 Września 2016 przez komarekanen
sebaa692 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 Nie ma co analizować logu 003, jak nie ma porządku z logiem 011 . Od tego trzeba zacząć . Czy zawór n75 jest na pewno dobry ? Czy nie masz miękkich węży podciśnienia , lub sparciałych, czy sztanga turbiny porusza sie jak powinna . A sobie Tapnąłem z Huaweii Zawór jest dobry. Jeden przewód ten co do gruchy idzie nie wygląda najlepiej. Sztanga pracuje lekko i w pełnym zakresie. być może sztanga została źle wyregulowana myślę że wypadalo zbadać podciśnienie jaką ma wartość na gruszce ale nie mam vakuometra.
komarekanen Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) A Turbo było czyszczone ? Możliwe że jest źle wyregulowane . Ten wężyk co idzie do gruchy to właśnie sterowanie turbina, i odpowiada za to zawór n75, albo otwiera łopatki ( gdy ciśnienie doładowania jest mniejsze niż zadane ) lub na odwrót. Ostateczność to problem z lopatkami turbiny, ale przy takim "wachlowaniu" ciśnieniem na 99 % to nie to . Coś z osprzętem samej turbiny . A sobie Tapnąłem z Huaweii Edytowane 18 Września 2016 przez komarekanen
sebaa692 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 turbo było kompletnie regenerowane poniewarz wpadło cos w wirnik i trzeba było caky nowy srodek wsadzic. Fakt wartosc doladowania sie waha i moze cos z podcisnieniem lub N75 tylko że kupiłem pół roku temu nowy N75 ori więc może nieszczelność?? myslalem zeby kupić wszystkie nowe weżyki podcisnieniowe z uwagi że ich stan nie jest izbyt dobry tylko nie wiem gdzie to można kupić może ktoś by coś doradził? jeszcze jedno czy z takim przeladowaniem chwilowym mozna bezpiecznie jezdzic? czy to dużo ?
Hezen Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Wężyki możesz kupić na alledrogo lub zamówić w sklepie motoryzacyjnym. Musisz pytać o wężyki o średnicy wewnętrznej 3.2mm (wężyki od podciśnienia) oraz 5mm (od powietrza) Jak wymieniać to wydać kase raz i spokój na lata, polecane wężyki firmy Gates Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Września 2016 przez Hezen
Galetto Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Wystarczy, że geometria będzie trochę brudna i będzie się tak działo. N75 reaguje prawidłowo. Turbo jeszcze się nie blokuje więc zbija przeładowanie. Boost zadany trzyma, a przepływka leży i zapewne tnie dawkę. Zrób kpl logów.
sebaa692 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 Wystarczy, że geometria będzie trochę brudna i będzie się tak działo. N75 reaguje prawidłowo. Turbo jeszcze się nie blokuje więc zbija przeładowanie. Boost zadany trzyma, a przepływka leży i zapewne tnie dawkę. Zrób kpl logów. Co masz na myśli mówiąc zrób komplet logów? z jakich grup? prosze o wyrozumiałość, bo z vagiem zaczynam przygodę dopiero
Galetto Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI
sebaa692 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Opublikowano 24 Września 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI Przepraszam że tak późno odpowiadam ale niestety wypadło mi kilka spraw, przeprowadzka i szpital.. zrobiłem ostatnio 500 km w tym na ostrym gazie po autostradzie i mysle że moze geometria jest juz wyczyszcona z sadzy. Jutro wrzucę logi. Pozdrwiam Wystarczy, że geometria będzie trochę brudna i będzie się tak działo. N75 reaguje prawidłowo. Turbo jeszcze się nie blokuje więc zbija przeładowanie. Boost zadany trzyma, a przepływka leży i zapewne tnie dawkę. Zrób kpl logów. Witam. Jestem świeżo po logowaniu. Gdyby czegoś brakowało postaram się szybko dostarczyć. statyczne 000 http://vaglog.pl/log_279525.html 001 http://vaglog.pl/log_279526.html 003 http://vaglog.pl/log_279527.html 004 http://vaglog.pl/log_279528.html 007 http://vaglog.pl/log_279529.html 013 http://vaglog.pl/log_279530.html 018 http://vaglog.pl/log_279531.html 023 http://vaglog.pl/log_279532.html dynamiczne: 000 http://vaglog.pl/log_279533.html 001 http://vaglog.pl/log_279540.html 003 http://vaglog.pl/log_279534.html 004 http://vaglog.pl/log_279536.html 008 http://vaglog.pl/log_279537.html 010 http://vaglog.pl/log_279538.html 011 http://vaglog.pl/log_279539.html BS: 000 http://vaglog.pl/log_279521.html 003 http://vaglog.pl/log_279522.html 011 http://vaglog.pl/log_279524.html
Galetto Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Przepływka tnie dawkę a za nim turbo zmniejsza doładowanie, nadaje się do wymiany EGR zaślepiony. Kąt wtrysku bym przyspieszył.
sebaa692 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Opublikowano 25 Września 2016 Przepływka tnie dawkę a za nim turbo zmniejsza doładowanie, nadaje się do wymiany EGR zaślepiony. Kąt wtrysku bym przyspieszył. Jaka przepływka ori? kąt wtrysku z tego co się orientuje 049-051? a jesli chodzi o to przeladowanie co to może być? jak to naprawić? moze sztanga za bardzo podkrecona? hmm sam nie wiem... pewnie trzeba by sprawdzic n75 i wartość podcisnienia i rzecz jasna wężyki
Galetto Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Najlepiej ori. Niektórzy reanimują. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61186 Robiąc moda można by go oszukać i jeszcze by na nim śmigał. Kąt w zależności od nalotu auta okolice 50-55, ale im więcej nalatane to bym ustawiał 55. Może N75 coś, może podciśnienia, a może geometria. Tragedii z przeładowaniem nie ma.
sebaa692 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Opublikowano 25 Września 2016 Najlepiej ori. Niektórzy reanimują. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61186 Robiąc moda można by go oszukać i jeszcze by na nim śmigał. Kąt w zależności od nalotu auta okolice 50-55, ale im więcej nalatane to bym ustawiał 55. Może N75 coś, może podciśnienia, a może geometria. Tragedii z przeładowaniem nie ma. Właśnie przymierzam się do zmiany rozrządu więc to dobra okazja aby ten kąt ustawić ale muszę też przeczyścić nastawnik, bo szarpie podczas jazdy od roku, a z czasem coraz częściej i intensywniej. Jeśli chodzi o przeładowanie to zacznę od zbadania podcisnienia przez wężyki po geometrie. Tobie kolego oraz innym angażującym się aby mi pomóc dzięki wielkie. Już wiem na czym stoję. Pozdrawiam
karaluch8 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Po którym logu interpetujecie ze przeplywka tnie dawke?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się