Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN zaślepiać egr czy nie ?


dawid_92

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pytanie na szybkiego troche, bo mam ostatnio mało czasu, zaślepiać egr u mnie w AFN'ie czy nie? Podobno zaślepić na dole i u góry , bo są w komplecie dwie podkładki, grubsza na kolektor i cieńsza tu u góry. Co polecacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największa to taka że silnik i dolot jest czystszy, oczywiście jeśli sie jeździ po trasach to problem nie występuje, co innego jazda po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyk odłączyć i zaślepić.

Ja mam n18 pominięty.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakieś zdjęcia dokładne pokazujące co gdzie jak?

A jak go nie zaślepię tylko egr sam z dwóch stron to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę z zaślepionym EGR jedynie u góry już dwa lata i jestem zadowolony :) Przewód podciśnieniowy odłączony i zaślepiony włożoną w niego śrubą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zaślepiony EGR i wywalony Kat.

Po zabiegu niunia potrafi zakopcić na siwo-czarno. Wcześniej nic.

Czuć gryzący zapach spalin.

Pięknie słychać turbo.....

Kolektor czysty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby od dołu troszeczke lepiej się zbiera wg. niektórych co zaslepili (ja nie odczułem), no i czysty kolektor ssący i kanały dolotowe.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie zaslepienie egr ma sens tylko wtedy jak jest jakiś problem z nim.. Zaślepiłem u siebie i silnik wogóle nie trzymał temperatury, przed zaślepieniem było ok. Mocy tez wiecej nie miał. Bez zaślepienia egr kolektor mam czysty. Czasem tylko zajrzę do niego profilaktycznie. Nie polecam zaślepienia egr na zimę bo silnik wogóle sie nie nagrzeje a jazda z wiecznie nie dogrzanym sielnikiem jest gorsza niż powrót spalin do komory spalania

Edytowane przez jospethe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego egr olej kapał na plecionke i z nawiewu leciał smrodek palonego oleju.

Po zaślepieniu trzyma temperature.

Jeśli z zaśepionym egr Ci się w lato nie dogrzewa to winny jest raczej termostat.

W zime największy problem miałem jak było poniżej 10 stopni, wtedy zasłoniłem kartonem 3/4 chłodnicy i elegancko się nagrzewał i trzymał temperature :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No skoro przeciekał to tak. Znajomy ma passata 130 KM z zaślepionym i szybciej sie nagrzewa niż u mnie z niezaślepionym. U mnie termostat był wymieniany i zawsze tak samo wolno sie nagrzewał. Stawiam bardziej na padnięte podgrzewacze płynu ale to się zobaczy przed zimą.

Edytowane przez jospethe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...