Gość grzesiekA4 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 mysle ze na poczatek 200 chcialbym osiagnac... potem max 250...
Reggi Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zacznij od rozmowy z Poźkiem ..chłopak zjadł zęby na 1.8 T
letallec Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 jak tam trakcja? tzn jak 180KM traktuje FWD.
poziek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 jak tam trakcja? tzn jak 180KM traktuje FWD. w A4 250KM FWD i dobra guma na kapciach daje radę...grunt to właściwie poprowadzone Nm...
grabson765 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zacznijmy od wywalenia LPG racja
poziek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Potem sugerują zakup: turbo garrett GTRS eliminator wtryski 380ccm zawór forge 007p wywalić kata i wstawić prosta rurę 2,5" reszte wydechy zostawić serię FMIC czyli centralny intercooler z orurowaniem dolot od filtra powietrza do turbo najlepiej wyspawany z kwasowki do tego strojenie, polecam gościa: GTO z racingforum.pl oczywiście wskaźnik doładowania musi tez być. nalezy pomysleć tez nad hamulcami i dobrej oponie z przodu...
domjenick Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zacznij od rozmowy z Poźkiem ..chłopak zjadł zęby na 1.8 T ...i jak widac,nie trzeba bylo dlugo czekac na porade...
gregory Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zacznijmy od wywalenia LPG Co ty mówisz.... moje 1.8T śmiga na LPG na 1,5Bar-a całkiem nieźle Grunt odpowiednio przygotować instalke.
poziek Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zacznijmy od wywalenia LPG Co ty mówisz.... moje 1.8T śmiga na LPG na 1,5Bar-a całkiem nieźle Grunt odpowiednio przygotować instalke. grunt to wyjąc gaz...
domjenick Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zacznijmy od wywalenia LPG Co ty mówisz.... moje 1.8T śmiga na LPG na 1,5Bar-a całkiem nieźle Grunt odpowiednio przygotować instalke. ...pewnie,ze bedzie smigac,ale i ja uwazam,ze gaz to tylko alternatywa dla benzynki,ktora jest esencja tuningu 1,8T
gregory Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja tam nie twierdze, że LPG to jakiś za***isty i przełomowy system zasilania silników spalinowych, bo ma tyle samo minusów chyba co plusów. LPG jest głównie po to aby zmniejszyć koszty podróżowania na dłuższych trasach. Zaprzeczę każdemu kto powie "gaz to zło" albo "nie da się zasilić auta po tunigu gazem" Moje 1.8T śmiga i na 1,5Bar-a na LPG bez problemu, instalka jest do tego przygotowana. Nie o to jednak chodzi, bo jak chce pokozaczyć to pstryczek przełączam na PB i jazda. PB zawsze będzie lepsze od LPG
Gość grzesiekA4 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 a czy wymiana intercoolera na wiekszy i wstawienie go na przod pod zderzak cos da...?
AdasWawa Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 bez programu wieksza turbo dziure i nizsza temp w dolocie
domjenick Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 nizsza temp w dolocie ...to akurat bedzie na plus,szczegolnie latem...
AdasWawa Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 nizsza temp w dolocie ...to akurat bedzie na plus,szczegolnie latem... no chyba kazdy to wie
Gość grzesiekA4 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jestem poczatkujacym jesli chodzi o sprawy Turbo... kiedys tylko z zaciekawienbiem podziwialem i troche czytalem... teraz mam to turbo i chcialbym sie duzo dowiedziec...\ a wiec czy jesli zaloze intrercooler na przod duzy i zrobie orurowanie... to co potem program czy wieksze turbo...? jaka kolejnosc proponujecie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się