Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Od czego zacząć mody 1.8T AJL ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zależy na ile masz apetyt.

Gość grzesiekA4
Opublikowano

mysle ze na poczatek 200 chcialbym osiagnac... potem max 250...

Opublikowano

Zacznij od rozmowy z Poźkiem ..chłopak zjadł zęby na 1.8 T :good:

Opublikowano

Zacznijmy od wywalenia LPG :decayed:

Opublikowano

jak tam trakcja? tzn jak 180KM traktuje FWD.

Opublikowano

jak tam trakcja? tzn jak 180KM traktuje FWD.

w A4 250KM FWD i dobra guma na kapciach daje radę...grunt to właściwie poprowadzone Nm... :kox:

Opublikowano

Zacznijmy od wywalenia LPG :decayed:

racja :decayed:

Opublikowano

Potem sugerują zakup:

turbo garrett GTRS eliminator

wtryski 380ccm

zawór forge 007p

wywalić kata i wstawić prosta rurę 2,5" reszte wydechy zostawić serię

FMIC czyli centralny intercooler z orurowaniem

dolot od filtra powietrza do turbo najlepiej wyspawany z kwasowki

do tego strojenie, polecam gościa: GTO z racingforum.pl

oczywiście wskaźnik doładowania musi tez być.

nalezy pomysleć tez nad hamulcami i dobrej oponie z przodu...

Opublikowano

Zacznij od rozmowy z Poźkiem ..chłopak zjadł zęby na 1.8 T :good:

...i jak widac,nie trzeba bylo dlugo czekac na porade... :wink4:
Opublikowano

Zacznijmy od wywalenia LPG :decayed:

Co ty mówisz.... moje 1.8T śmiga na LPG na 1,5Bar-a całkiem nieźle :decayed:

Grunt odpowiednio przygotować instalke.

Opublikowano

Zacznijmy od wywalenia LPG :decayed:

Co ty mówisz.... moje 1.8T śmiga na LPG na 1,5Bar-a całkiem nieźle :decayed:

Grunt odpowiednio przygotować instalke.

grunt to wyjąc gaz...

Opublikowano

Zacznijmy od wywalenia LPG :decayed:

Co ty mówisz.... moje 1.8T śmiga na LPG na 1,5Bar-a całkiem nieźle :decayed:

Grunt odpowiednio przygotować instalke.

...pewnie,ze bedzie smigac,ale i ja uwazam,ze gaz to tylko alternatywa dla benzynki,ktora jest esencja tuningu 1,8T :wink4:
Opublikowano

Ja tam nie twierdze, że LPG to jakiś za***isty i przełomowy system zasilania silników spalinowych, bo ma tyle samo minusów chyba co plusów. LPG jest głównie po to aby zmniejszyć koszty podróżowania na dłuższych trasach. Zaprzeczę każdemu kto powie "gaz to zło" albo "nie da się zasilić auta po tunigu gazem" Moje 1.8T śmiga i na 1,5Bar-a na LPG bez problemu, instalka jest do tego przygotowana. Nie o to jednak chodzi, bo jak chce pokozaczyć to pstryczek przełączam na PB i jazda. PB zawsze będzie lepsze od LPG :)

Gość grzesiekA4
Opublikowano

a czy wymiana intercoolera na wiekszy i wstawienie go na przod pod zderzak cos da...?

Opublikowano

nizsza temp w dolocie

...to akurat bedzie na plus,szczegolnie latem... :wink4:
Opublikowano

...jesli ktos pyta-to chyba nie :wink4:

Gość grzesiekA4
Opublikowano

Jestem poczatkujacym jesli chodzi o sprawy Turbo... kiedys tylko z zaciekawienbiem podziwialem i troche czytalem... teraz mam to turbo i chcialbym sie duzo dowiedziec...\

a wiec czy jesli zaloze intrercooler na przod duzy i zrobie orurowanie... to co potem program czy wieksze turbo...? jaka kolejnosc proponujecie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...