audicoman Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 1.8T w serii ma dosyć słabego niutona i trzeba go kręcić wysoko żeby jechał dobrze, po sofcie robi się jak diesel, ciągnie z dołu
mirek31071977 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Czasy się zmieniają i ludzie chcą więcej i więcej.Nie zapominajcie,że kiedyś Q wkładali nawet do motorów słabszych niż te 125 KM w B5 .Jak ktoś chce dłubać moce powyżej 200 to Q uważam za mus.Sam patrzyłem pod tym kątem,że nie mam zamiaru nic dłubać a ma mi to w miarę już się seryjnie odpychać fajnie dlatego wybór był między BEX albo ewentualnie 3,0 ASN.A mając te 1,8T masz świadomość,że jak ci będzie mało to zawsze można podkręcić
Szymon Drążek Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 No innego silnika benzynowego nawet nie biore pod uwagę. Tylko się zastanawiam czy te 163km da radę przy quattro. Dodam że teraz jeżdżę 1.9tdi 130km. Czy 1.8t będzie mocniejszy jeśli chodzi o przyspieszenie ? 163km przy quattro nie jest mułem, masa robi swoje plus napęd. Jakiegoś super kopnięcia nie ma. Na moim przykładzie nie jeżdżę agresywnie raczej spokojnie i normalnie bez szaleństwa. Po kilku miesiącach użytkowania czasami trzeba przycisnąć podczas wyprzedzania czy startu tego, wymagają sytuacje stwierdziłem, że przydałoby się więcej do takich właśnie sytuacji. Silnik dostał stage 1 i wyszło 215km i 340nm i teraz już naprawdę jest czym jechać. Co konkretnie zalicza się do stage 1 ? Większy intercooler, wydajniejsze wtryskiem ?
audicoman Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Stage 1 to sam program, większe mody typu wtryski, ic, dp to stage 2
Szymon Drążek Opublikowano 22 Września 2016 Autor Opublikowano 22 Września 2016 Więc samym programem zrobił ze 163 az 215km ?
audicoman Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Każdy interpretuje to inaczej... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ Edytowane 22 Września 2016 przez audicoman
Galetto Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Więc samym programem zrobił ze 163 az 215km ? Na seryjnych gratach nie ma siły na osiągnięcie 215KM. Każdy interpretuje to inaczej... Dlatego po co używać stage1, srage-n jak nic takiego nigdzie nie jest uwarunkowane. Z reguły każdy robi tyle na ile go stać lub co sobie zamyśli, ale angielskie słowa kozacko brzmią.... :D
lukaszek13ns Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Więc samym programem zrobił ze 163 az 215km ? Samym programem jeśli wszystko jest ok uzyskasz bezpiecznie 180-do 190 km Stage 1 to sam program, większe mody typu wtryski, ic, dp to stage 2 Tak jak pisał Galetto na seryjnych podzespołach nie ma szans. W moim przypadku wyglądało to tak; sprawne auto i logi podstawa Miałem delikatne cofanie zapłonu, do programu musiał być idealnie z usterka się uporałem Potem DP zamiast kata pomiar dał już prawie 180 km Większe wtryski w moim przypadku z Saaba 2.3T I program i wyszło prawie 215km i 340nm. Teraz myślę nad montażem fmic lub dsmic, aby bardziej schłodzić powietrze i obniżyć temperaturę, wiadomo seryjny icek. I to będzie na tyle w przyszłości jak turbo odmówi posłuszeństwa wstawimy coś mocniejszego, na razie seryjne jest w idealnym stanie i niech tak zostanie. Na dalsze mody to już trzeba by było pomyśleć, nad lepszym sprzęgłem i hamulcami dodatkowo kute korby itd. wszystko opisane http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/
grubcio1980 Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Program obowiązkowo. Ceny normalne więc nie ma co kombinować. Q jak najbardziej. Mam pierwszy raz i już chyba do końca mojej przygody z samochodami. Czasami się śmieje jak jakiś baran podleci na pół metra na zderzak...... znam trasę, czekam na łuk lub zakręt, 120 km, wchodzę w zakręt bez problemu a on niknie i niknie...... bezcenne. A do tego dochodzi zabawa w zimę. Esp off i driftujesz ? Edytowane 22 Września 2016 przez grubcio1980
BeyerBrown Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Esp off i driftujesz I micha się sama cieszy Bezcennym widokiem jest też patrzenie na tych zestresowanych furmanów w FWD co nieudolnie próbują podobny efekt uzyskać zaciągając ręczny... Miałem delikatne cofanie zapłonu, do programu musiał być idealnie z usterka się uporałem Kolego, w jaki sposób naprawiłeś u siebie tę usterkę, bo też z nią walczę?
lukaszek13ns Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Esp off i driftujesz I micha się sama cieszy Bezcennym widokiem jest też patrzenie na tych zestresowanych furmanów w FWD co nieudolnie próbują podobny efekt uzyskać zaciągając ręczny... Miałem delikatne cofanie zapłonu, do programu musiał być idealnie z usterka się uporałem Kolego, w jaki sposób naprawiłeś u siebie tę usterkę, bo też z nią walczę? W moim przypadku w 80% było winne paliwo. Na 95 cofało na wszystkich cylindrach po kilka stopni, po zmianie paliwa na vpower z shela wypadanie było minimalne. Dodatkowo sprawdziłem szczelność dolotu, wymieniłem zaworek odmy, a jak już tam byłem to mimo iż odma była ok, to również wymieniłem na oryginał. I dodatkowo wyczyściłem komorę spalania specyfikiem. Po tych zabiegach brak cofania zapłonu.
BeyerBrown Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 BFB fabrycznie jest przystosowany pod 95, dziwne z tym V-power... Jesteś kolejną osobą co poleca mi odkoksowanie komory spalania... co użyłeś? Xado? Oprócz cofania zapłonu miałeś jakieś inne niepożądane objawy, np. wypadanie zapłonów?
Galetto Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 BFB fabrycznie jest przystosowany pod 95, dziwne z tym V-power... Taa przystosowane seryjnie Po modzie w niektórych nawet zapłonem nie trzeba ruszać, a stukowe wali po 6-8 na PB. Wystarczy przełączyć na LPG i ginie. Morał z tego jeden. 95 oktanów to za mało.
sous1111 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Do czyszczenia komory spalania jest preparat firmy XADO Anticarbon, ciekawe czy działa ?Stosował ktoś ?
lukaszek13ns Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 BFB fabrycznie jest przystosowany pod 95, dziwne z tym V-power... Jesteś kolejną osobą co poleca mi odkoksowanie komory spalania... co użyłeś? Xado? Oprócz cofania zapłonu miałeś jakieś inne niepożądane objawy, np. wypadanie zapłonów? Do czyszczenia komory spalania jest preparat firmy XADO Anticarbon, ciekawe czy działa ? Stosował ktoś ? Tak użyłem xado anticarbon. Wiem ze bfb jest przystosowany 95, ale na niej miałem cofanie zapłonów na wszystkich cylindrach wartości były od 5 nawet do 9. Po przejściu na vpower spadło do max 3. Po czyszczeniu komory i wymianie odmy i zaworka brak cofania wszystkie wartości na zero. Po programie również brak cofania zapłonu, ale cały czas jeżdżę na vpower. Nie chce tutaj zachwalać tego paliwa ale na pewno jest lepsze od zwykłej 95 po wstawieniu dp zamiast kata na pomiarze wyszło prawie 179 km, nie wiem czy sam kat tak odchamił auto, czy to tez zasługa paliwa. Nie miałem innych objawów poza cofaniem i nawet bym o tym nie wiedział gdyby nie logi przed programem.
stachu86 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Jeśli A4 1.8T to tylko quattro. Dlaczego? Auto jest lekkie na tylnej osi. Jeśli nie ma quattro to jest kiepski rozkład masy w aucie. Most i zawieszenie dają kg z tyłu. Poza tym. charakterystyka prowadzenia się auta jest całkiem inna. Mam quattro i nie widzi mi się zmieniać tego. Co do mocy to jest kwestia sporna. Są opinie że auta poniżej 200KM nie powinny mieć 4x4 bo jest to zbedna sprawa. Zadymy takim 1.8T się nie zrobi. Ale w zimę jest radość jeśli masz quattro. Minus jest taki że pali więcej i jeśli jedna oponę rozwalisz to musisz kupować od razu 4szt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się