szogun0 Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Na podstawie temp. w dolocie, i ilości powietrza przepływającego przez przepływomierz.
ma-ciej Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Na podstawie temp. w dolocie, i ilości powietrza przepływającego przez przepływomierz. ale to jest tylko objętość powietrza dochodzącego, a o ciśnieniu decyduje jeszcze położenie przepustnicy i obroty silnika - bo te parametry określają ile powietrza zużywa silnik, więc chyba te 4 wartości na raz są wykorzystywane ?
michaty Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Opublikowano 1 Marca 2007 witam a jeżlei sprawdziałem kable pomiedzy turbina a kolektorem i wszytsko jest ok to gdzie moge szukac dalej?
boniu Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Panowie i jak poradziliscie sobie z tym?? jak to zrobiliscie bo mam ten sam problem dzieki wielkie za pomoc
NanYeo Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam u mnie było podobnie samochód ciągnął dobrze do 3 tys a potem jakby się przymulał, myślałem że to turbina ale na gazie przyśpieszał dobrze. Problem miną jak zresetowałem komp poprzez odłaczenie akumulatora i zwarcie klem na 15 min. jest to gdzieś opisane dokladnie jak to się robi, w moim przypadku pomogło i autko równo przyśpiesza w pełnym zakresie obrotów. pozdrawiam.
kepasa Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 skoro go juz podpinałeś i nie miał błędów to cewka odpada... na postoju się sprawdza i od razu wiesz na którym cylindrze jest problem... także lepiej się skupić na rzeczach o których u góry pisali koledzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się