Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stag 300 odpala tylko na awaryjnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie.

Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu:

Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym

Czy dobrze przypuszczam winę LGP?

Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę

- pompka paliwa pracuje

Opublikowano

Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie.

Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu:

Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym

Czy dobrze przypuszczam winę LGP?

Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę

- pompka paliwa pracuje

Uzupełnij profil o model auta, będzie łatwiej

Miałem taki sam problem w swojej B6 1.8T,

Sprawdź/wymień czujnik temperatury cieczy

Opublikowano

Uzupełniłem, chociaż dziwne bo od kiedy pamiętam miałem to wpisane, czujnik ten jest wkręcony w chłodnice?

Opublikowano

Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...

Opublikowano

Bardzo dziękuje za odpowiedź zaraz idę szukać go



Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...



No ni cholery nie mogę go znaleźć, czy jest on gdzieś poniżej czujnika hala?


Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...