neuropathic Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie. Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu: Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym Czy dobrze przypuszczam winę LGP? Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę - pompka paliwa pracuje
vdm Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Witam serdecznie od jakiegoś czasu straciłem możliwość odpalenia auta na silniku zimnym na benzynie. Dziwne objawy po których wnioskuje, że to wina gazu: Po odpaleniu silnika w trybie awaryjnym i po zgaszeniu natychmiastowym mogę odpalić już samochód w sposób normalny, czyli na benzynie. Auto ma moc wchodzi na obroty, po zgaszeniu mam około kilka godzin na ponowne normalne odpalenie jednak na drugi dzień po raz kolejny muszę odpalać na awaryjnym Czy dobrze przypuszczam winę LGP? Dodam jeszcze, że pod kierownicą słychać przekaźniki jakieś które tykają co chwilę - pompka paliwa pracuje Uzupełnij profil o model auta, będzie łatwiej Miałem taki sam problem w swojej B6 1.8T, Sprawdź/wymień czujnik temperatury cieczy
neuropathic Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Uzupełniłem, chociaż dziwne bo od kiedy pamiętam miałem to wpisane, czujnik ten jest wkręcony w chłodnice?
pulpecik Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem...
neuropathic Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Bardzo dziękuje za odpowiedź zaraz idę szukać go Nie -jest nisko za głowicą po stronie kierowcy. Dwupinowy. Podaje temperaturę dla ECU, jest cholernie ważny i proponuję jako taki wziąć oryginał Boscha. Bo nawet porządnych firm zamienniki jakoś przy tym czujniku potrafią kręcić z odczytem... No ni cholery nie mogę go znaleźć, czy jest on gdzieś poniżej czujnika hala? Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się