nik23 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) . Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html A tak wogóle to logi na wpełni rozgrzanym silniku?I dlaczego przegazowywałeś robiąc je? Popraw je zrób log 13 23 004 w jednym logu przez dwadzieścia sekund na biegu jałowym niedotykając gazu. A ten twoj mechanik nie potraktował ci rozpylaczy szczotką ? Problem z brakiem mocy był przed wymianą uszczelnień czy pojawił sie po wymianie? Edytowane 1 Października 2016 przez nik23
jacekbalcerzak Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 Wszystko było Ok zrobione, mechanik nie takie samochody naprawiał, ma swój warsztat utd składa mercedesy od podstaw, co do niego to nie mam zastrzeżeń. A czy mozna tu wykluczyć Np brudny filtr paliwa?
kamil-vag Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Wiesz mechanik a mechanik to roznica, moze i skladac ferrari ale jak nie umie albo nie ma czym diagnozowac to d*pa... Nawet Cie nie uswiadomil ze cos zlego dzieje sie z 1 cylindrem... Zrob logi od odpalenia do nagrzania i nie tykaj pedalu...
jacekbalcerzak Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 . Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html A tak wogóle to logi na wpełni rozgrzanym silniku?I dlaczego przegazowywałeś robiąc je? Popraw je zrób log 13 23 004 w jednym logu przez dwadzieścia sekund na biegu jałowym niedotykając gazu. A ten twoj mechanik nie potraktował ci rozpylaczy szczotką ? Problem z brakiem mocy był przed wymianą uszczelnień czy pojawił sie po wymianie? dobra zrobie dziś te logi, a problem z brakiem mocy był odkąd go juz kupiłem, dodaje logi na rozgrzanym silniku bez gazu STATYCZNE: Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html
kamil-vag Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 1 cylinder poza zakresem regulacji. Tak jak wcześniej pisałem - pomiar kompresji jak wyjdzie, że OK to do sprawdzenia pompowtrysk(i).
nik23 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 STATYCZNE: Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać. A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs
jacekbalcerzak Opublikowano 3 Października 2016 Autor Opublikowano 3 Października 2016 STATYCZNE: Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs logi dynamiczne których grup?
lukasz51237 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 STATYCZNE: Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs logi dynamiczne których grup? Najważniejsza jest dynamiczna 11, ale możesz też zrobić 3, 8 i 10.
jacekbalcerzak Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 dzis wreszcie pogoda w miarę to zrobilem te logi dynamiczne DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_280688.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_280689.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_280690.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_280691.html
karaluch8 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.
jacekbalcerzak Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają. silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?
karaluch8 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają. silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..? Do 3 tysięcy gówno zobaczysz. Do 4 minimum. Jak sie turbina zacina to nie widzisz czy geometria sie zacina. Gaz w podłogę. A nie był.
jacekbalcerzak Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_280809.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_280810.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_280811.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_280812.html A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają. silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..? Do 3 tysięcy gówno zobaczysz. Do 4 minimum. Jak sie turbina zacina to nie widzisz czy geometria sie zacina. Gaz w podłogę. A nie był. Myśle że te chyba poprawnie zrobilem
karaluch8 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Lekko turbina sie zacina, ale jest git. Dawka git, więc przepływka raczej dobra. Z logów nic nie wynika. No. Korekcje wtryskiwaczy są dość wysokie. Zobacz sobie która grupa to błędy pompo wtrysków. I zinterpretuj to. O masz film
jacekbalcerzak Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Lekko turbina sie zacina, ale jest git. Dawka git, więc przepływka raczej dobra. Z logów nic nie wynika. No. Korekcje wtryskiwaczy są dość wysokie. Zobacz sobie która grupa to błędy pompo wtrysków. I zinterpretuj to. O masz film przepływka dobra bo wkładałem od b7 1.9 i żadnej poprawy ogólnie to samochód dużo mi pali, średnie spalanie 7-7.2l, gdzie znajoma ma takie same i spalanie 5,5l przy wysokiej predkosci sprawdzalem wg tego filmiku. Wszystkie wartości się zgadzają, są w przedziale taki jak powinien byc. tylko w bloku 13 w 1 cylindrze wartość jest większa, czyli tak jak koledzy wyzej pisali do sprawdzenia 1 cylinder lub wtrysk? http://vaglog.pl/log_280824.html
karaluch8 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Nie chodzi mi o 13. Tylko o 18. Masz we wszystkich 0.0? A kąt jaki? Dawka? A nie dobra. Cofam to. Robiłeś. Czyli wygląda na to że być może uszczelniacze na pompowtryskach. Oleju ci nie przybywa?
jacekbalcerzak Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Nie chodzi mi o 13. Tylko o 18. Masz we wszystkich 0.0? A kąt jaki? Dawka? A nie dobra. Cofam to. Robiłeś. Czyli wygląda na to że być może uszczelniacze na pompowtryskach. Oleju ci nie przybywa? poziom oleju nie zmienia się. Gumki na pompowtryskiwaczach były zmieniane i regulowane pompowtryski bo jak kupilem samochódo to na wolnych obrotach trzęsło silnikiem i po kilku tysiącach km silnik gorzej zapalał bo ponoć łapał powietrze i dlatego, teraz po regulacji silnik chodzi ładnie, odpala od strzała, nie falują obroty ale problem z mocą nie ustąpił i dalej jest. A może jeszcze zawory n75, czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze?
karaluch8 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Według mnie, według logów - wszystko jest w porządku z turbiną.
jacekbalcerzak Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 to ja już nie mam pojęcia o co chodzi, sprawdze chyba na dniach ta kompresję w 1 cylindrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się