Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z moca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

.

Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html

Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html

A tak wogóle to logi na wpełni rozgrzanym silniku?

I dlaczego przegazowywałeś robiąc je?

Popraw je zrób log 13 23 004 w jednym logu przez dwadzieścia sekund na biegu jałowym niedotykając gazu.

A ten twoj mechanik nie potraktował ci rozpylaczy szczotką ? Problem z brakiem mocy był przed wymianą uszczelnień czy pojawił sie po wymianie?

Edytowane przez nik23
Opublikowano

Wszystko było Ok zrobione, mechanik nie takie samochody naprawiał, ma swój warsztat utd składa mercedesy od podstaw, co do niego to nie mam zastrzeżeń. A czy mozna tu wykluczyć Np brudny filtr paliwa?

Opublikowano

Wiesz mechanik a mechanik to roznica, moze i skladac ferrari ale jak nie umie albo nie ma czym diagnozowac to d*pa... Nawet Cie nie uswiadomil ze cos zlego dzieje sie z 1 cylindrem... Zrob logi od odpalenia do nagrzania i nie tykaj pedalu...

Opublikowano

.

Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html

Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html

A tak wogóle to logi na wpełni rozgrzanym silniku?

I dlaczego przegazowywałeś robiąc je?

Popraw je zrób log 13 23 004 w jednym logu przez dwadzieścia sekund na biegu jałowym niedotykając gazu.

A ten twoj mechanik nie potraktował ci rozpylaczy szczotką ? Problem z brakiem mocy był przed wymianą uszczelnień czy pojawił sie po wymianie?

dobra zrobie dziś te logi, a problem z brakiem mocy był odkąd go juz kupiłem,

dodaje logi na rozgrzanym silniku bez gazu :)

STATYCZNE:
Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html
Opublikowano

1 cylinder poza zakresem regulacji. Tak jak wcześniej pisałem - pomiar kompresji jak wyjdzie, że OK to do sprawdzenia pompowtrysk(i).

Opublikowano

STATYCZNE:

Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html

Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.

A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs

Opublikowano

STATYCZNE:

Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html

Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.

A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs

logi dynamiczne których grup?

Opublikowano

STATYCZNE:

Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html

Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.

A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs

logi dynamiczne których grup?

Najważniejsza jest dynamiczna 11, ale możesz też zrobić 3, 8 i 10.

Opublikowano

dzis wreszcie pogoda w miarę to zrobilem te logi dynamiczne :)

DYNAMICZNE:
Opublikowano

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

Opublikowano

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?

Opublikowano

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?

Do 3 tysięcy gówno zobaczysz. Do 4 minimum. Jak sie turbina zacina to nie widzisz czy geometria sie zacina. Gaz w podłogę. A nie był.

Opublikowano
DYNAMICZNE:

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?

Do 3 tysięcy gówno zobaczysz. Do 4 minimum. Jak sie turbina zacina to nie widzisz czy geometria sie zacina. Gaz w podłogę. A nie był.

Myśle że te chyba poprawnie zrobilem

Opublikowano

Lekko turbina sie zacina, ale jest git. Dawka git, więc przepływka raczej dobra. Z logów nic nie wynika. No. Korekcje wtryskiwaczy są dość wysokie. Zobacz sobie która grupa to błędy pompo wtrysków. I zinterpretuj to. O masz film

Opublikowano

Lekko turbina sie zacina, ale jest git. Dawka git, więc przepływka raczej dobra. Z logów nic nie wynika. No. Korekcje wtryskiwaczy są dość wysokie. Zobacz sobie która grupa to błędy pompo wtrysków. I zinterpretuj to. O masz film

przepływka dobra bo wkładałem od b7 1.9 i żadnej poprawy

ogólnie to samochód dużo mi pali, średnie spalanie 7-7.2l, gdzie znajoma ma takie same i spalanie 5,5l przy wysokiej predkosci

sprawdzalem wg tego filmiku. Wszystkie wartości się zgadzają, są w przedziale taki jak powinien byc. tylko w bloku 13 w 1 cylindrze wartość jest większa, czyli tak jak koledzy wyzej pisali do sprawdzenia 1 cylinder lub wtrysk?

http://vaglog.pl/log_280824.html

Opublikowano

Nie chodzi mi o 13. Tylko o 18. Masz we wszystkich 0.0? A kąt jaki? Dawka?


A nie dobra. Cofam to. Robiłeś. Czyli wygląda na to że być może uszczelniacze na pompowtryskach. Oleju ci nie przybywa?

Opublikowano

Nie chodzi mi o 13. Tylko o 18. Masz we wszystkich 0.0? A kąt jaki? Dawka?

A nie dobra. Cofam to. Robiłeś. Czyli wygląda na to że być może uszczelniacze na pompowtryskach. Oleju ci nie przybywa?

poziom oleju nie zmienia się. Gumki na pompowtryskiwaczach były zmieniane i regulowane pompowtryski bo jak kupilem samochódo to na wolnych obrotach trzęsło silnikiem i po kilku tysiącach km silnik gorzej zapalał bo ponoć łapał powietrze i dlatego, teraz po regulacji silnik chodzi ładnie, odpala od strzała, nie falują obroty ale problem z mocą nie ustąpił i dalej jest. A może jeszcze zawory n75, czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze?

Opublikowano

Według mnie, według logów - wszystko jest w porządku z turbiną.

Opublikowano

to ja już nie mam pojęcia o co chodzi, sprawdze chyba na dniach ta kompresję w 1 cylindrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...