Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPRZEDANY 19.09.2017


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Przedstawiam Anie ;) 

Silnik, napęd:

2.8 V6 30V ACK(193km) 97r

Manualna skrzynia, quattro

Nadwozie:

-Po 1 lifcie

-Zderzak ori S4 z halogenami

-Xenony poliftowe

-Usunięte OOOO z tylnej klapy oraz oznaczenia silnika

-Światła a'la USA z możliwością wyłączenia ze środka

-Postojówki LED

-Lotka na tylną klapę

-Dymione kierunki boczne

-Przyciemnione szyby

-Lusterka w elektryce POLIFT w kolorze(prawe duże)

-Chromy w szybach

-Szyby w prądzie przód i tył

-Wydech REMUS od początku do końca z katami

-Podświetlenie rejestracji LED

-CUSTOM światło stopu "quattro"

-Dokładka ori CUPRA

-Słupki w Carbon

-Kierunki ala USA oklejone na żółto

-Żółty znaczek quattro w grill

-Osłona silnika czarny połysk

Wnętrze:

-Domykanie szyb z kluczyka

-Półkubły z regulacją wysokości i lędźwia, podgrzewane

-Zegary z FISem

-2 podłokietniki

-Tylne drzwi z blokadą dla dzieci

-WEBASTO programowalne ze środka samochodu + pilot

(nie załącza się)

-Klimatronik

-Dekory czerwona alcantara

-Centralny zamek

-Mieszek a'la alcantara/zamsz czarny + czarna nić

-Środkowa konsola czarny połysk

-Podświetlane klamki przód + tył

-Podświetlane kratki nawiewów polift

-Kierownica S4 [płaski dół, większa bicepsy + wąsy, obszyta alcanatara + skóra perforowana]

 

Zawieszenie, felgi, hamulce:

-Gwint Ta Technix

-Tarcze Zimmermann + klocki ferodo premier przód, tył ate komplet

-Felgi OZ Racing 18' et35 8J(lato)  + oponki 225/40/17

-Felgi z A3 S-line ori 17' et42 7j(zima) białe

 

Audio

-Skrzynia AMPIRE

-Wzmacniacz BLAUPUNKT GTA470 800W

-Głośniki + wzmacniacz BOSE

-Radio JBL

http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/Galeria/235124/1

Edytowane przez SwogONE
Opublikowano

swietna lecz wiem z praktyki ze za tą wlepe zostaniesz skarcony :decayed:

Opublikowano (edytowane)

A właśnie wlepa jest swietna- niech skręca dziwnych Ludzi :- )))

B5 na 500+ zasługuje -prezenci się świetnie -prócz białego wnętrza :- )

Edytowane przez MARCIN607
Opublikowano

fajna masz tą anie :D:D:D:D

Opublikowano (edytowane)

Dzięki :)

 

Jak na razie nie modzę, brak czasu, lipna pogoda i muszę odłożyć trochę pieniążków na następny sezon a w tym dopieszczę tylko samochód technicznie.

 

Teraz zamierzam zabezpieczyć trochę samochód na zimę(konserwacja nadkoli i podwozia, uszczelek, zamków, zawiasów, szyb itp.), założyć zimówki 15(za rok 17tki wlecą), wymienić pióra wycieraczek i zregenerować ramiona bo jest lipka z lakierem na nich ;)

W między czasie zainteresuje się jarzmami i na wiosnę wpadają nowe tarcze 312 + nowe klocki oraz nowy płyn hamulcowy + odpowietrzanie.

Na tygodniu wpadło granie bo nie było

-Tuba JBL + wzmacniacz BLAUPUNKT GTA470 800W

-Wzmacniacz BOSE(bo nie było a całe nagłośnienie jest też BOSE'a)

-Radio JBL

Teraz pytanie do Was - interesuje mnie polepszenie hamowania w dużym stopniu dlatego jakie tarcze i klocki wtedy wybrać? Czytałem, że Brembo tarcze + klocki Ferodo to dobre rozwiązanie. Ktoś coś podpowie :) ?

Edytowane przez SwogONE
Opublikowano

mikoda+ferodo

Opublikowano

Ferodo + ferodo też będzie spoko. Niedługo u mnie wpadnie 312 ferodo x2, to dam znać ;)

Opublikowano

To czekam na opinie :)

Opublikowano

Jak chcesz polepszyć hamowanie to nie baw się w 312 tylko wkładaj 320. 500+ i masz :grin: :grin:

Opublikowano

Haha :D No też o tym myślałem tyle, że chyba musiałbym te 500+ odkładać trochę bo zwrotka, zaciski, jarzma, tarcze, klocki... :grin::grin: a jak już wkładać 320 to i 4-tłok pewnie więc koszty rosną ;)

Opublikowano

Ja mam 312 Ferodo klocki + tarcze i jest lepiej niż 288 ale szału nie robi, lepiej wygląda w feldze :grin:

Mapper wie co pisze ;) masz 500+ to do nowego sezonu ogarniesz

Opublikowano

Zobaczymy, w kadym razie wymienie tez plyn hamulcowy i odpowietrzenie calego ukladu i mysle ze to tez zrobi duzą różnicę :decayed::decayed::decayed::grin:

Opublikowano

Na prawde szkoda kasy na 312 to wcale lepiej nie hamuje od 288. 312 to można do golfa 4 wsadzić :grin: Zawsze chciałem mieć 2.8 i zderzak od eski także fajne autko :hi:

Opublikowano (edytowane)

A ile +/- taki secik 320tek ? :P tzn tarcze, klocki jarzma zaciski i chyba zwrotka z s4 a tego co wiem :P no i zaciski to pewnie jak brac to 4tlok?(zaciski, jarzma i zwrotka mam na mysli uzywki)

'

Dzięki. Miło czytać jak się komuś podoba, tym bardziej, że staram się ją utrzymywać w dobrej kondycji. Spalanie też nie przeraża gazu średnio 15-16l(ok 75zł za 250km) także nadal taniej niż np czyścioch 1.6 co pali z 8l a strat mocy nie odczułem:)

Edytowane przez SwogONE
Opublikowano

Jak się jeździ na gwincie? Sam się zastanawiam czy kupić ale chyba nowszego MTS jak już ale boję się że będzie jak na taczce ;/

Ile cm masz obniżone od serii 1be?

Opublikowano

Gwint już był, więc nie powiem Ci doładnie :P Jak się jeździ? Moim zdaniem dużo lepiej niż na zwykłym zawieszeniu. Dobrze trzyma się drogi, w dodatku jak są kapcie szersze i quattro to już w ogóle zakręty bajka :) Jedynie co to trzeba wolniej na dziurach ale to zazwyczaj na takich co i serią telepie... Obniżony jest na pewno zauważalnie a do codziennej jazdy w sam raz. Czasem przytrę śróbami od wydechu na dużych policjantach ale to dlatego, że mam je do dołu i dość wystają takze nie jest zle, do tego 18" i na pewno nie żałuję. Przy 225/40 jest okej.

Opublikowano

Konkretna odpowiedź na pytanie, którą przekonałeś mnie do zakupu gwintu. :P Autko prezentuje się zaje**ście. Pakuj wnętrze od polifta tylko i będzie ideał. Zastanawia mnie czy tak bardzo jest odczuwalna różnica mocy między 2.4, a 2.8. Masz jakieś z tym doświadczenia? Zastanawiam się czy nie kupić właśnie słupka od 2.8 i wpakować do mojego avanta, tylko właśnie czy jest sens?

Opublikowano

Sam mam mtsa i już zima edition, tyle że 16' i balon już. Wysoko ustawiony gwint bardzo fajnie się sprawdza, na pewno jest sztywniej niż na seryjnym zawiasie, ale nigdy bym nie zamienił nawet tego tescowego gwintu na pływającą jak statek serie. Jedyne gdzie wiem, że popełniłem błąd to zakup nie tego gwintu co trzeba. Było brać KW :)

Opublikowano (edytowane)

No nie jest jeszcze aż tak wysoko :grin::grin: No ja też wole gwint, lepiej się prowadzi moim zdaniem. Kupuj i myślę, że będziesz zadowolony. Co z 2.4? Jak była możliwość 2.8 to wolałem tego poszukać. Jeździłem 2.4 FWD ale w a6 więc jest spora różnica ale to też ze względu na mase i quattro :) Co do środka to polift będę robił ale jeszcze nie teraz, może w przyszłym sezonie jak będzie dobrze. Bo wtedy bym już wstawiał radio z navi, kamera cofania itp pod 2 din. Na razie zostaje to radio, zgrywa się ze środkiem i jestem zadowolony z dźwięku. Ostatnio robiłem przekładke z kumplem w a4 b6 na 2 din i wkładaliśmy pioneera i fajnie wyszło :banan:

Nie wiem czy warto pakować Ci teraz silnik inny bo to jednak trochę kosztów jest :P

 

EDIT:

 

Czego to człowiek się nie dowie po czasie... :facepalm: Jest domykanie i otwieranie szyb z kluczyka :banan:

 

EDIT-2:

 

Wpadł pakiet zima:

-Zabezpieczone nadkola przednie od wewnątrz

-Zaprawki tu gdzie było to wymagane

-Przeprosiłem się z zimówkami 15' 195/65 :(

Generalnie czuć różnicę, jest bardziej miękko ale i tak nie buja jak serią. Przyczepność na + dla letnich na suchym. W następnym roku już będzie inny winter setup.

-Nowe pióra wycieraczek Valeo, płaskie

-Pomalowane ramiona wycieraczek na czarno gdyż lakier odpadał

-Zabezpieczone przed mrozem zamki, uszczelki, zawiasy, opony.

-Wzmacniacz i tuba już na swoim miejscu, nie lata po całym bagażniku :lol:

Edytowane przez SwogONE
Opublikowano

Jak Ty masz te wycieraczki założone, odwrotnie. Albo inaczej - jak je dałeś radę odwrotnie założyć :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...