Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Propozycja zbiorowego zapytania, a poźniej pozwu przeciw Audi


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

kolego jaro 4444 sprzęgło nie jest identyczne i to ty piszesz dyrdymały!!! identyczne jest koło dwumasowe ale tarcza i docisk jest inny. Jeśli gdziekolwiek poza serwisem uda Ci się kupić koło + docisk to szczerze gratuluje!!! a jeśli uda Ci sie zamontować sprzęgło od avf do blb i auto bedzie jeździć to naprawdę nazwać Cię bedzie można cudotwórcą!!!Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

identyczne i to ty piszesz dyrdymały!!! identyczne jest koło dwumasowe ale tarcza i docisk jest inny.

Chcesz się założyć? :wink4:

Mam w piwnicy moje oryginalne sprzęgło od BLB. To, że ma inny nr katalogowy o niczym nie świadczy. Jest po prostu identyczne co wielokrotnie sprawdzałem osobiście.

a jeśli uda Ci sie zamontować sprzęgło od avf do blb i auto bedzie jeździć to naprawdę nazwać Cię bedzie można cudotwórcą!!!Powodzenia

Mów do mnie "Cudotwórco" bo jeżdzę od ok 2 miesięcy własnie na sprzęgle z AVF zamontowanym w BLB :tongue4:

Co do sprzęgieł to wiele osób z Golf Clubu, Leon Clubu i Octavia Klub Polska jeździ na opracowanym przeze mnie komplecie do konwersji z dwumasu na jednomas. Więc Kolego nie tylko teoria - czasem praktyka potrafi zaskoczyć a VAG jest jak klocki Lego, tylko trzeba wiedzieć co i gdzie przełożyć :wink4:

Aha i zapytaj kolegi Peter22 dlaczego w BRB jeździ na sprzęgle od AWX ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to skoro pasuje na 100% to będe musiał mojego mechanika powiesić za j....!!! Tylko teraz zastanawie mnie fakt czemu Luk wprowadził nowy numer katalogowy na to sprzęgło do blb skoro od avf'a pasuje. Może docisk do blb potrafi przenieść większy moment? szkoda że wcześniej pisałem na forum a6 tam twierdzili że sprzęgło do blb tylko w serwisie. Ps skoro Luk już sprzedaje sprzęgło do blb oficjalnie (choć w Polsce dopiero za kilka tygodni) to monopol Kulczyka zostanie przerwany więc i tak jest powód do radości!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że wcześniej pisałem na forum a6 tam twierdzili że sprzęgło do blb tylko w serwisie.

Taka odpowiedz poda Ci kazdy laik, bo kazdy wie, ze wszystko mozna dostac w serwisie.

Swiadczy to tylko o poziomie wiedzy na owym forum... :cool1:

EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do BRB pasuje kompletne sprzęgło od AWX z dwumasem i łożyskiem wyciskowym. Koszt ok. 1500 zł za całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byłoby łatwiej jakbyś przetłumaczył o co tam chodzi nie wszyscy znają Rosyjski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byłoby łatwiej jakbyś przetłumaczył o co tam chodzi nie wszyscy znają Rosyjski.

Ja też nie znam :) Coś sie link sknocił bo powinien być wątek z krótkim fotostory. Jutro poprawie to bo teraz nie moge znaleźć a stronke otwierałem na drugim kompie.

Edit:

Tutaj już link do konretnego tematu:

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=78830

Jak ktoś nie zna rosyjskiego to można skorzystać z ggole tranlatorka.

http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=ru&u=http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php%3Fshowtopic%3D78830&ei=tlngScuFKcmHsAbNoc3PCA&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dhttp://volkswagen.msk.ru/forum/index.php%253Fshowtopic%253D78830%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26rls%3Dpl%26hs%3DMEZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w końcu coś konkretnego,zdjęcia uświadamiają że przy wymianie paska rozrządu trzeba wymienić koła ,łańcuch ,napinacz napędu pompy olejowej.Tylko czy dostępne jest koło na wał? szukał go ktoś może i jaki ma numer bo reszte części znalazłem.Na piątym zdjęciu widać że rusek dostał koło zebate na wał bo jest nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrzcie na datę tego opisu - kwiecień 2008 r. Wtedy jeszcze było to koło w sprzedaży. Od sierpnia 2008 r. nie ma go w ofercie. :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak...przepraszam w opisie mam silnik BRE a u mnie jest BPW... mam ten sam problem, padl mi nieszczesny imbusik w napedzie pompy olejowej. samochod ma przejechane 132 000 km i nie wiem co dalej robic... od momentu zaswiecenia sie kontrolki "oil preassure" do momentu zatrzymania samochodu ujechalem ok 500m, bylem na drodze ekspresowej. Samochod stoi u znajomego mechanika a ja nie wiem co dalej robic.. nie wiem czy wymieniac pompe olejowa ktora podobno jest tylko w serwisie i kosztuje 4550, gdyz nie mam pewnosci co dalej?? czy sie posypie reszta czy nie... co byscie zrobili na moim miejscu? napisalem reklamacje do audi, gdyz samochod mam serwisowany (ostatni przeglad duzy 118 kkm). odpowiedzieli mi, ze jest im milo ze sie do nich zwracam ale niestety samochod jest po gwarancji i nic nie moga zrobic... jaja... gdzie moge dalej cos napisac, zeby nie dac tak latwo za wygrana?? UOKiK, prasa motoryzacvyjna, Janusz Weiss z ZETKI? szlak mnie trafia ze 3,5 letni samochod nagle moze przestac pracowac i trzeba wymieniac pol samochodu...byloby ok gdyby nie byl serwisowany, badz bym o niego nie dbal...szok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie przyglądam i przyglądam i nie wiem co robić. Póki co wszystko jest sprawne. Jak sobie pomyśle ze moje kolo zębate wygada podobnie jak na zdjęciach aż mnie ciarki przechodzą przecież ten metal który sie ściera krąży sobie z olejem;/. Jeśli chodzi o ten zestaw to w skład chodzi moduł wałków? bo on chyba tez ulega zużyciu. No i coraz głośniej u mnie spychać z dołu silnika metaliczny dźwięk szumiący. No i co robić teraz. Zainwestować 5-6tys w naprawe.I pytanie ile na tym pojeżdze. Czy szukac nowego silnika..

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wymieniac pompe olejowa ktora podobno jest tylko w serwisie i kosztuje 4550, gdyz nie mam pewnosci co dalej??

Kolego, nie pomoże tu żadna wymiana pompy olejowej, bo to nie pompa prawdopodobnie się popsuła, a sama pompa kosztowałaby ok 100zł :wink4:

Padł mechanizm napędzający pompę olejową...

Generalnie wyjścia masz 2: zestaw naprawczy z ASO za ok 4500zł + robocizna 1000-1500zł (rozwiązanie NIE-polecane) lub wymiana bloku silnika z BLB na np. BKD co rozwiązuje problem raz na zawsze - szczegóły znajdziesz m.in. w moim wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_nagly_komunikat_braku_cisnienia_oleju_podczas_jazdy_oil_pressure-t69272.0.html

Ja mam już ten problem za sobą, przeczytaj cały wątek bo warto i będziesz wiedział co trzeba zrobić.

POWODZENIA!!! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...