Madas Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 z tymi mediami to nie jest głupi pomysł
oro Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 A silnik AWX z 2001 jakie ma rozwiązanie
MAJKI Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Użytkownicy 2,0 tdi z reką na sercu niech sie wypowiedzą kogo tak naprawde spotkała ta niemiła awaria bo ja narazie czytałem na AKP o jednym takim przypadku. I ciekawe co na to audi skoro udziela gwarancji na 2 lata. A to ze zmieniła naped pompy to jeszcze nie przyznanie sie do winy, pompowtryski do BLB tez są inne niz do nowszych 2,0tdi i do tego są dużo droższe.
audiomaniak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Ja mam ogromny szum w silniku w serwis stwierdzili, ze to naped pompy. Trzeba wymienic caly mechnizm napedowy pompy na zebatkowy przebieg mam 260tys. Wymieniam tylko dlatego, bo boje sie jezdzic same czesci 4tys. tak jak pisalem wczesniej
MAJKI Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Masz to potwierdzone przez wiecej niz 1 mechanika bo o serwisach na śląsku to moge niezłe bajki pisac naciągacze tylko do wymiany klocków i filtrów sie nadają, ja przy 170tys mialem niepokojące stuki z silnika i tez mi mowili naped pompy, drugi ze koło dwumasowe a pojechałem do warsztatu polecanego na forum http://www.auto-danecki.pl/ i gość w 5 min znalazł ustreke, hałasowało koło od spreżarki, wymienił sprzegiełko i cisza...
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Koledzy kto z Was rozbierał osobiście, albo widział chociaż wyjęty na stół, napęd łańcuszkowy wałków wyrównoważających? Kto z Was rozróżnia dwa problemy związane z wałkami wyrónoważającymi - jeden to ich napęd od wału korbowodowego, a drugi to zabierak pompy oleju? Mieszacie Koledzy pojęcia, nie wiecie do końca o co chodzi ale zabieracie głos bo tak "wypada". Przepraszam za irytację ale głos zabierają często ludzie, którzy nawet nie do końca wiedzą o co chodzi. Czy wiecie ile rozpada się motorów 2.0 TDI przez wadliwe napędy pomp oleju i wałków? Zadzwońcie gdziekolwiek na szrot gdzie mają więcej części do motorów 2.0 TDI 16V - każdy motor BRE czy nowszy z napędem wałków na kołach zębatych natychmiast jest zaklepany albo ma wyjęte wałki wyrównoważające, bo ludzie masowo poszukują ich celem wymiany wadliwych BLB i BRE z początkowych serii...
H4mm3R Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 jaro4444 ja mam auto z czerwca 2005 z przebiegiem 160kkm i tak naprawdę nie mam z tym silnikiem żadnych problemów chyba dobrze kupiłem. O wałkach dopiero usłyszałem od Ciebie tu na forum, może na mazowszu jeździ więcej tych B7 i dlatego więcej się o tym mówi. Osobiście jestem ciekaw ilu użytkowników z forum posiadających B7 2,0TDI ma właśnie ten problem, dobrze zdiagnozowany przez porządnego mechanika a nie opierający się na domysłach i szumach dochodzących spod maski silnika. Może jakaś lista?
audiomaniak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Serwis to potwierdzal i dwoch mechanikow, a druga sprawa szumu nie slychac na zimnym silniku, kiedy olej jest gesty tylko na cieplym jak robi sie rzadki tyle wiem na temat i to by sie zgadzalo.pozdrawiam
tklimczak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 No to mamy dwóch: jaro4444 lulek dwóch niezadowolonych? może zatytułujmy tą listę
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 No to mamy dwóch: jaro4444 lulek dwóch niezadowolonych? może zatytułujmy tą listę Twoja ironia wskazana w tym miejscu. Nie "niezadowolonych" tylko mających poważny i do tego drogi w usunięciu problem techniczny wynikający z tego, że ktoś w Audi dał d*py przy projektowaniu jednego elementu...
tklimczak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 No to mamy dwóch: jaro4444 lulek dwóch niezadowolonych? może zatytułujmy tą listę Twoja ironia wskazana w tym miejscu. Nie "niezadowolonych" tylko mających poważny i do tego drogi w usunięciu problem techniczny wynikający z tego, że ktoś w Audi dał d*py przy projektowaniu jednego elementu... nie zamierzam z nikogo ironizować na tym forum - no może "niezadowoleni" to niezbyt dobrze dobrane słowo , z mojej strony
siemian Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Chcieliście drogie auta mieć to macie drogie części. Do tych aut wszystko jest drogie i trzeba sie z tym pogodzić. Nie ma rzeczy niezniszczalnych.
szogun0 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Amen. A ja jeszcze dodam, żadnych diesli. Tylko benz + LPG
tklimczak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Amen. A ja jeszcze dodam, żadnych diesli. Tylko benz + LPG no no, bez przesady
Madas Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 panowie odbiegamy od tematu :gwizdanie:
Piasek k-6 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Wydaje mi się że z takim zapytaniem do Audi można wystąpić.Jak mówi stare powiedzenie "kto pyta nie błądzi". może uda sie cos tym wskórać jak sie nie uda to trudno ale zawsze będziemy mogli powiedzieć ze próbowaliśmy a że wyszła d*pa to trudno a jak sie uda cos wywalczyć to dopiero wtedy co poniektórym opadną szczęki:) Ja sie z miła chęcia dopisze do tego pomysłu nic mi nie zaszkodzi a może i nawet cos pomoże. Pozdrawiam Piasek k-6
MAJKI Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Juz widze tą odpowiedz z audi.... Kazdy z nas ma audi z przebiegiem coniektorzy grubo ponad 150tys i conajmniej 4 letnimi a niektore z tych bryk juz nie serwisowane w ASO to wlasnie na to zwalą wine. Na moim przykładzie w ASO Forda gdzie serwisuje Tranista z łańcuchem rozrządu ktory nie wymaga niby wymiany i co auto serwisowane łancuch zrywa sie po 280tys auto serwisowane do konca lecz jest 2 lata po gwrancji i ford mowi ze może zrobic jakis rabacik na wymiane nie kwapiąc się odrazu zrobic to od ręki skoro przy kupnie sprzedawca zachwala ze są niskie koszty eksploatacji bo nie trzeba wymieniac rozrządu... Takie małe OT z mojej strony... Ja nie mowie ze nie warto spróbwać ale czasami wydaje mi sie ze przedstawicielstwa producentów aut w Polsce dalej traktują Nas gorzej niz naszych zachodnich sąsiadów...
H4mm3R Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 "Ten walek ze zdjecia kolegi nie jest taki idealny.... ma obrobione krawedzie i wyglada podobnie do mojego. Wyglad nie jest tak istotny jak luz ktory wyczuwamy po zgraniu tego waleczka z gniazdem ktore i tak sie wyrabia i to szybciej gdy w gorszym stanie jest walek. Pisalem o wymianie walka bo to tansze niz wymian zespolu walkow wyrownowazajacych ktore kiedys kosztowaly 3800 zl a obecnie kolo 2-3 tys." "Porozmawialem na temat imbusika z panem Daneckim z Piekar Slaskich przy okazji serwisu i zmiany oleju. Temat znany i czesty. Ponoc w ASO maja juz cala instrukcje jak przereobic naped pompy za pomoca zestawu czesci specjalnie przygotowanego na te okolicznosc przez Audi. Na razie manual jest dostepny tylko dla ASO ale juz wkrotce moze byc znany szerzej. Nadal nie ma mowy o oficjalnej akcji serwisowej co jest dziadostwem na wysokim poziomie lub chlodna kalkulacja ekonomiczna." http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1252849#1252849 Taka mała informacja pojawiła się dziś na forum AKP i może się przydać. jaro4444informuj nas na bieżąco o Twoich działaniach
_Kuben_ Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 każdy motor BRE czy nowszy z napędem wałków na kołach zębatych natychmiast jest zaklepany albo ma wyjęte wałki wyrównoważające, bo ludzie masowo poszukują ich celem wymiany wadliwych BLB i BRE z początkowych serii... Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie leży data graniczna w silnikach BRE od której już BRE nie ma tego problemu z łańcuszkiem i zabierakiem? zdr.
Rekomendowane odpowiedzi