Steve Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Witam, gorąca prośba o analizę logów. Auto to Audi A4 1,8T Avant. Podczas przyspieszania z początkowych biegów auto rozpędza się w sposób nieregularny, szarpie, dławi się, falują obroty - ogólnie mówiąc zachowuje się dziwnie, a na pewno nie wkręca się tak jak to powinno być przy 1,8T. Na piątym biegu przy wyższej prędkości tego efektu nie ma albo jest minimalny. Podejrzewam przepływomierz, przepustnicę, którą czyściłem i nie pomogło. Pozdrawiam i proszę Kolegów o pomoc w namierzeniu usterki. PS. Błędy silnika w galerii zdjęć. Poniżej wkleję jeszcze autoscan. Nie było zbyt dogodnych warunków miejscowych do przeprowadzenia procesu logowania dynamicznego dlatego na wyniki może mieć pewien wpływ górka, którą podczas testów trzeba było pokonywać w obie strony. http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// VCDS-Lite Version: Release 1.2Sunday, 18 September 2016, 19:06:41:0Chassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: None Controller: 8D0 907 557 T Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D04 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 41F5C6075891No fault code found.Readiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 VCID: DBC9946F5A3DNo fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8L0 820 043 B VCID: 2721789FD6F5 Note: Excessive Comm Errors-------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D01 Coding: 01022 Shop #: WSC 06315 VCID: 33199CCF122D1 Fault Found:00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 034 B Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09 Coding: 00142 Shop #: WSC 03075 VCID: 28237BA3DBEB1 Fault Found:00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T8941848 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 70823 VCID: 253D7297ACF9No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 VCID: 56DF055BA11F9 Faults Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - -01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - -01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close 29-00 - Short to Ground01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 28-00 - Short to PlusEnd --------------------------------------------------------------------------------------------------
Steve Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Link (http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html) do logów statycznych i dynamicznych (wyniki sprowadzone do plików jpg) zamieściłem pod tekstem, a przed autoscanem błędów. Zgodnie z dostępną instrukcją. Coś zrobiłem źle? Edytowane 6 Października 2016 przez Steve
radi88PL Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 tu wrzuć logi następnie zlinkuj je na forum będzie dużo bardziej czytelne http://vaglog.pl/
Steve Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 tu wrzuć logi następnie zlinkuj je na forum będzie dużo bardziej czytelne http://vaglog.pl/ Gotowe. Wyniki poniżej. Jeśli chodzi o błędy silnika to są tutaj http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html Bardzo proszę o analizę. Auto źle przyspiesza. Dziękuję i pozdrawiam! STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_281882.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_281883.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281884.html DYNAMICZNE: Grupa 002: http://vaglog.pl/log_281885.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281886.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_281887.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_281888.html Ponawiam prośbę.
adrian1281 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/b-d-17536-fuel-trim-bank-1-mult-system-too-lean-t888.html W grupie 002 masz zaniżone wartości wskazywane przez przepływomierz przy 5000 powinno być około 120g/s. Miałem identyczne obiadowy po wymianie przepływki wszystko ustąpiło.
Steve Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/b-d-17536-fuel-trim-bank-1-mult-system-too-lean-t888.html W grupie 002 masz zaniżone wartości wskazywane przez przepływomierz przy 5000 powinno być około 120g/s. Miałem identyczne obiadowy po wymianie przepływki wszystko ustąpiło. Bardzo Ci dziękuję Kolego za odpowiedź. Nic, trzeba będzie 350 zł przygotować na przepływkę. Dobrze by było wcześniej ewentualnie jeszcze podmienić ją od kogoś kto ma 1,8T ale nie mam dostępu do takiej osoby. Ale skoro logi i błędy wskazują na padnięty przepływomierz to zapewne będzie to ta przyczyna. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się