Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - Audi A4 1,8T - przyspiesza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, gorąca prośba o analizę logów.

Auto to Audi A4 1,8T Avant. Podczas przyspieszania z początkowych biegów auto rozpędza się w sposób nieregularny, szarpie, dławi się, falują obroty - ogólnie mówiąc zachowuje się dziwnie, a na pewno nie wkręca się tak jak to powinno być przy 1,8T. Na piątym biegu przy wyższej prędkości tego efektu nie ma albo jest minimalny. Podejrzewam przepływomierz, przepustnicę, którą czyściłem i nie pomogło. Pozdrawiam i proszę Kolegów o pomoc w namierzeniu usterki.

PS. Błędy silnika w galerii zdjęć. Poniżej wkleję jeszcze autoscan. Nie było zbyt dogodnych warunków miejscowych do przeprowadzenia procesu logowania dynamicznego dlatego na wyniki może mieć pewien wpływ górka, którą podczas testów trzeba było pokonywać w obie strony.

http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Sunday, 18 September 2016, 19:06:41:0


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Controller: 8D0 907 557 T
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D04
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000
VCID: 41F5C6075891
No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111
Component: ABS 5.3 FRONT D11
Coding: 0273004132
Shop #: BB 24303
VCID: DBC9946F5A3D
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8L0 820 043 B
VCID: 2721789FD6F5
Note: Excessive Comm Errors

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL
Controller: 8A0 959 655 C
Component: Airbag V AUDI D01
Coding: 01022
Shop #: WSC 06315
VCID: 33199CCF122D
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL
Controller: 8D0 919 034 B
Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09
Coding: 00142
Shop #: WSC 03075
VCID: 28237BA3DBEB
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL
Controller: 4A0 953 234 F
Component: IMMO AUZ9Z0T8941848 D77
Coding: 00000
Shop #: WSC 70823
VCID: 253D7297ACF9
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL
Controller: 8LO 862 257 E
Component: ZV-Pumpe
Coding: 00000
Shop #: WSC 65535
VCID: 56DF055BA11F
9 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close
29-00 - Short to Ground
01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open
29-00 - Short to Ground
01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)
29-00 - Short to Ground
01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59)
27-00 - Implausible Signal
01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114)
27-00 - Implausible Signal
01365 - Lock/Unlock Switch; Interior
29-00 - Short to Ground
01365 - Lock/Unlock Switch; Interior
28-00 - Short to Plus

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano (edytowane)

Link (http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html) do logów statycznych i dynamicznych (wyniki sprowadzone do plików jpg) zamieściłem pod tekstem, a przed autoscanem błędów. Zgodnie z dostępną instrukcją. Coś zrobiłem źle?

Edytowane przez Steve
Opublikowano

tu wrzuć logi następnie zlinkuj je na forum będzie dużo bardziej czytelne http://vaglog.pl/

Opublikowano

tu wrzuć logi następnie zlinkuj je na forum będzie dużo bardziej czytelne http://vaglog.pl/

Gotowe. Wyniki poniżej. Jeśli chodzi o błędy silnika to są tutaj http://www.aukcjoner.pl/gallery/024164568-.html

Bardzo proszę o analizę. Auto źle przyspiesza. Dziękuję i pozdrawiam!

STATYCZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_281882.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_281883.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281884.html

DYNAMICZNE:

Grupa 002: http://vaglog.pl/log_281885.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_281886.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_281887.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_281888.html

Ponawiam prośbę.

Opublikowano

http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/b-d-17536-fuel-trim-bank-1-mult-system-too-lean-t888.html

W grupie 002 masz zaniżone wartości wskazywane przez przepływomierz przy 5000 powinno być około 120g/s.

Miałem identyczne obiadowy po wymianie przepływki wszystko ustąpiło.

Opublikowano

http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/b-d-17536-fuel-trim-bank-1-mult-system-too-lean-t888.html

W grupie 002 masz zaniżone wartości wskazywane przez przepływomierz przy 5000 powinno być około 120g/s.

Miałem identyczne obiadowy po wymianie przepływki wszystko ustąpiło.

Bardzo Ci dziękuję Kolego za odpowiedź.

Nic, trzeba będzie 350 zł przygotować na przepływkę. Dobrze by było wcześniej ewentualnie jeszcze podmienić ją od kogoś kto ma 1,8T ale nie mam dostępu do takiej osoby. Ale skoro logi i błędy wskazują na padnięty przepływomierz to zapewne będzie to ta przyczyna.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...