Tajfun211 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Witam, Jestem po wymianie turbo z seryjnego 1749V na to z AWX/AVF 1749VA plus korekta programu. Prośba o opinie czy to jest dobrze zestrojone i czy prawidłowo pompuje. Wykresy logów z wybranych grup oraz pełne logi poniżej: free image upload0 upload pic picture uploading free image uploader Link do pełnych logów: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/373133-b7-19-bke-prosba-o-analize-logow-po-wymianie-turbo-na-1749va/
spanky Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) tak z ciekawosci ile pokazało ? , bo patrzac na logi to moc nie wieksza niz ~145 PS ,a i moment z dołu niepotrzebnie dowalony,turbo tez wymaga poprawy .... Edytowane 7 Października 2016 przez spanky
Tajfun211 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 tak z ciekawosci ile pokazało ? , bo patrzac na logi to moc nie wieksza niz ~145 PS ,a i moment z dołu niepotrzebnie dowalony,turbo tez wymaga poprawy .... Auto nie było jeszcze hamowane po wymianie, na starym turbo było 150 PS i 330 Nm. Czemu twierdzisz że maks 145 PS... co o tym świadczy w logach? Co byś zmienił w wysterowaniu turbo?
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 log źle zrobiony czy turbo ściemnia ?
Tajfun211 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 log źle zrobiony czy turbo ściemnia ? logi dynamiczne robione na 4 biegu
spanky Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) tak z ciekawosci ile pokazało ? , bo patrzac na logi to moc nie wieksza niz ~145 PS ,a i moment z dołu niepotrzebnie dowalony,turbo tez wymaga poprawy .... Auto nie było jeszcze hamowane po wymianie, na starym turbo było 150 PS i 330 Nm. Czemu twierdzisz że maks 145 PS... co o tym świadczy w logach? na starym turbo miales 150 PS , potwierdzaja to Twoje stare logi -> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/318470-prosba-o-analize-logow-po-programie/?hl=%2Blogi+%2Bprogramie#entry4502263 niestety teraz po zmianie turbo i korekcie masz mniej, wzglednie tyle samo ... swiadcza o tym parametry jakie widac w logach... nie wiem kto robil korekte ale się nie popisał .... Edytowane 7 Października 2016 przez spanky
VTG Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Miałem Gt1749VA i dp i soft Spanky'ego 160koni 360Nm było w przy idealnym przebiegu, autem obecnie lata kolega i nic się nie dzieje. W 1 wersji 167Koni i 368Nm Edytowane 8 Października 2016 przez VTG
Tajfun211 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) swiadcza o tym parametry jakie widac w logach... Dziękuję za informację, jednak próbuję zrozumieć to bardziej, czy możesz napisać które parametry w logach o tym świadczą? Spanky możesz doprecyzować co masz na myśli? Chodzi Ci o nieruszane SOI i duration? Edytowane 8 Października 2016 przez Tajfun211
Galetto Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Piotr po pierwsze to zrób logi jak należy. Przynajmniej tak jak mi odpowiada czyli: na początek wystarczy dwa przejazdy i logowanie grup 001+003, 008+011, 3 bieg i w przedziale 1200-4000rpm. Moment z dołu dowalony, ale i tak dawki ścięte przez smoke limiter, który wymaga poprawy. Po to są logi, aby podejrzeć co jest do poprawy. PS. Zwróć uwagę na Lambdę.
Tajfun211 Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Jutro zrobię logi tak jak sobie życzysz bo dzisiaj nie miałem czasu. Moment z dołu spory bo po części takie było zamierzenie gdyż poprzednio było tam bardzo słabo, kierujący uważa aby nie cisnąć do podłogi od 1500 RPM. Założenie było maksymalnie płasko i dość wysoko momentem od 1800 do 3200 a potem zjazd bo zakresy niemalże nieużywane i moc przy 4000 już tak nie istotna. Tak moment idzie tak jak smoke limiter, którymś limiterem trzeba było poprowadzić ograniczenie, może trochę trzeba by zbliżyć pozostałe limitery ale czy to ma aż takie znaczenie? Piotr po pierwsze to zrób logi jak należy. Przynajmniej tak jak mi odpowiada czyli: na początek wystarczy dwa przejazdy i logowanie grup 001+003, 008+011, 3 bieg i w przedziale 1200-4000rpm. Moment z dołu dowalony, ale i tak dawki ścięte przez smoke limiter, który wymaga poprawy. Po to są logi, aby podejrzeć co jest do poprawy. PS. Zwróć uwagę na Lambdę. Logi poniżej: DYNAMICZNE: Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_281990.html Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_281991.html Wykresy do powyższych logów: upload pic free upload Edytowane 17 Października 2016 przez Tajfun211
Tajfun211 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Witam ponownie miałem chwilę wolnego czasu ostatnio wiec się zebrałem aby popracować nad poprawą. Bawiłem się trochę wysterowaniem N75 oraz poprowadziłem równiej limitery aby nie raziło w oczy, trochę też zdjąłem momentu poniżej 2000 RPM. Dajcie znać co myślicie o tym. Logi dynamiczne na 4-tym biegu: Dynamiczny: Grupy 001, 003: http://vaglog.pl/log-001_003_Tv82jp.html Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_nD6Nwk.html Grupy 001, 010: http://vaglog.pl/log-010_001_YZ540.html Grupy 008, 011: http://vaglog.pl/log-008_011_6byKC.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_aQ436j.html Wykresy: Dwa podejścia doładowania który według was jest lepszy?: image hosting 15mbcertificity.com upload photocertificity.com Limitery: post imagecertificity.com SOI i duration jeszcze nie ruszane próbuje zrozumieć jak je ustawić aby za wcześnie nie zacząć i zbyt późno nie skończyć...
Jarol Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Po co ładujesz 1,45 bara skoro masz tam paliwa na 145-150km?
Tajfun211 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 11 godzin temu, Jarol napisał: Po co ładujesz 1,45 bara skoro masz tam paliwa na 145-150km? Zgadza się jest zapas powietrza chciałbym podlać jeszcze paliwka tylko zastanawiam się jak to zrobić aby było najefektywniej na tych relatywnie niewielkich pompkach... a tutaj bez ruszania SOI i duration się pewnie nie obędzie Wcześniej jak miałem AFR na granicy to bąki puszczał na pełnym bucie teraz tylko lekko w pierwszej sekundzie a potem czysto. Nie mam czujnika aby zmierzyć EGT a przydało by się myślisz że może być za duża przy tym doładowaniu? Wykres AFR pokazuje średnio miedzy 18-20 wiec trochę za dużo: image hosting over 10mbcertificity.com A tu jeszcze MAF z paliwkiem: free photo hostingcertificity.com
michcio1985 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 kolego Tajfun, czy wstawienie turbo od awx idzie P&P czy trzeba coś rzeźbić? kończy mi się turbina i myśle żeby wstawić coś mocniejszego skoro nadarza sie okazja
Tajfun211 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Godzinę temu, michcio1985 napisał: kolego Tajfun, czy wstawienie turbo od awx idzie P&P czy trzeba coś rzeźbić? kończy mi się turbina i myśle żeby wstawić coś mocniejszego skoro nadarza sie okazja Można powiedzieć że prawie P&P jedyne co musisz mieć to przejściówkę na wąż (widoczną na zdjęciu w pierwszym poście) lub nowy wąż od AWX/AVF
Tajfun211 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Tak wygląda SOI i duration obecnie, zastanawiam się ile maksymalnie można z tych pompek wycisnąć i jak poprowadzić początek i koniec wtrysku względem TDC. Pompki u mnie to UIS/PDE PDE-P1.1/80/465S230VW 038130073BH w AWX/AVF były montowane UIS/PDE PDE-P1.1/80/520S216VW 038130073BA. image hosting 20mb
michcio1985 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Skąd taką przejściówkę można dostać? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Jarol Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 2 godziny temu, Tajfun211 napisał: Tak wygląda SOI i duration obecnie, zastanawiam się ile maksymalnie można z tych pompek wycisnąć i jak poprowadzić początek i koniec wtrysku względem TDC. Pompki u mnie to UIS/PDE PDE-P1.1/80/465S230VW 038130073BH w AWX/AVF były montowane UIS/PDE PDE-P1.1/80/520S216VW 038130073BA. Pompki spokojnie powinny dać tyle paliwa na ile wystarczy ci turbo czyli okolice 170km. Z SOI ostrożnie bo jak przegniesz to uwalisz motor.
staniek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) 11 godzin temu, michcio1985 napisał: Skąd taką przejściówkę można dostać? Taką jak w temacie kupisz na alledrogo. Możesz kupic też taki wąż jak np. w tej aukcji http://allegro.pl/waz-turbo-1k0145790c-2-0-tdi-bkd-altea-golf-v-i6406365188.html#thumb/1 i wykorzystac szybkozłączkę (tłumik szmerów to chyba tak naprawdę jest). Nie wiem jaką średnicę wewnętrzną ma Twój ori wąż turbo, ta szybkozłączka o ile dobrze pamiętam ma chyba 43mm średnicy zewnętrznej pod wąż, średnicy wewnętrznej nie podam bo nie pamiętam. Edytowane 16 Maja 2017 przez staniek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się